Nu Online
Momenteel zijn er 619 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsjurk: eerste twijfels...

26-11-2007 19:08:32
Hallo Iedereen,

In september kocht ik mijn jurk van Ian Stuart. Nu begin ik steeds meer te twijfelen... Zeker als je hem vergelijkt met meer klassieke modellen. Is hij niet tè? Op de kapstok vond ik dat toen ook, maar aan vond ik hem héél mooi... Nu begin ik te twijfelen... Het is natuurlijk al een tijdje geleden dat ik hem paste...
Geven jullie eens eerlijk jullie mening?

http://www.shropshirebrides.co.uk/pages/product/1037

Alvast bedankt!

Groetjes
Sofie

Sofie
23-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 24 | Gelezen: 436

Kim
7-5-2013
 Meld misbruik26-11-2007 19:17:12

Ik vind hem eerlijk waar: prachtig!!!! De mijne is trouwens ook met veel dingen eraan hoor :p Neem je ook es een kijkje? :p
http://www.divinasposa.fr/ds2006/movies/robes/robeshd/p...

Sofie
23-5-2008
 Meld misbruik26-11-2007 19:21:21

Hallo Kim,

Bedankt voor je leuke reactie!
Ik vind jouw kleed heel mooi in ieder geval! Zeker met die 'welvingen' (of hoe je het beschrijft). Ook de kleur vind ik heel mooi!

Groetjes
Sofie

Caroline

Meld misbruik26-11-2007 19:24:13

Twijfelen is heel normaal hoor, de typische bruidsstress is dat! Persoonlijk vind ik je jurk helemaal niet té, hoor. Daarbij, op de dag zelf zul je waarschijnlijk vinden dat het niet té genoeg kan, de rok mocht nog wat breder en de juwelen mochten nog wat harder schitteren! Vergeet niet : het is jouw dag, alles kan en alles mag!

Kim
7-5-2013
 Meld misbruik26-11-2007 19:26:00

Dag Sofie,

Danku voor het leuke commentaar ;-) Wees er maar gerust in hoor, in je jurk, je zal erin stralen. Ik ben trouwens DOL op Ian Stuart. Alleen had ik meteen zo'n supergevoel bij "mijn" kleed dat ik geeneens meer een ander gepast heb... Moest je toch nog veranderen, je Ian Stuart kan altijd bij mij terecht :P Al is het maar om 'm te bewonderen :D

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik26-11-2007 19:43:45

sofie,sofie,sofie toch.... je hebt 1 van de mooiste kleedjes die ik al gezien hebt!!!
Niet twijfelen hoor!

evy
1-3-2009
 Meld misbruik26-11-2007 19:43:58

Heel mooie jurk hoor! Niet twijfelen. Allez, makkelijker gezegd dan gedaan...Ge moest eens weten hoe dikwijls ik al getwijfeld heb!

http://www.foreverbridals.com/gownpix.asp?Style=47133

Kim
7-5-2013
 Meld misbruik26-11-2007 19:49:31

Waw Evy, mooi mooi mooi! :D Precies alle bruidsjurken hier zijn prachtig :-)

evy
1-3-2009
 Meld misbruik26-11-2007 19:51:21

Dank u wel Kim, maar nu ik de uwe gezien heb begin ik nog erger te twijfelen... :-) Ook een prachtexemplaar!

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik26-11-2007 20:00:46

http://www.ianstuart-bride.com/docs/4.cat_curacao.html

ale vooruit... ik ga het ook maar eens vragen...
mijn probleem is dat ik bij het eerste kleed een waaw-gevoel had en zelfs nog nooit op een website had gekeken.. achteraf zag ik dan vb arabesque van ian stuart enzo, die precies wel mooier zijn, maar ja, je moet er ook mee staan he

Kim
7-5-2013
 Meld misbruik26-11-2007 20:16:23

Hihi, danku hoor Evy, vind dat onze jurken een heel klein beetje in hetzelfde genre hangen :-) Maar niet twijfelen, bij je eerste idee blijven! Tis prachtig! Misschien ook leuk om te weten wie wanneer trouwt? :)

Wij 5/7/8 !

evy
1-3-2009
 Meld misbruik26-11-2007 20:52:24

Ik trouw 27 dagen later ;-)

Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik26-11-2007 21:11:46

waaw, is heel schoon. anders vooral!
als hij je echt goed staat, en als je je er goed in voelt, zou ik zeker niet twijfelen! ik heb ook sterke twijfels gehad van mijn kleed, maar eens ik het terug zag, waren die allemaal weg!
grts
cindy
12-09-08
http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl

Sofie
23-5-2008
 Meld misbruik26-11-2007 22:26:25

Lieve meisjes allemaal,

Bedankt voor de leuke reacties!
De jurken die jullie dragen vind ik ook érg mooi hoor! Ook zo van die prinsessenjurken! Ik trouw op 23/05/08...

Groetjes
Sofie

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik27-11-2007 6:54:16

Hallo,

jullie jurken zijn allemaal zowat 'gepoft'. Ik vind dit ook heel mooi en dat maakt je jurk toch wel speciaal. Ik had dit ook wel wat aan mijn kleed. ik heb ook getwijfeld maar geloof me die dag zelf ben je dan zo blij met je keuze. En hou in je achterhoofd, zo'n jurk kan je maar één keer dragen in je leven dus geniet ervan. Van mijn jurk kan je foto's zien op onze website. Niet meer twijfelen, jullie hebben supermooie jurken gekozen!Vooral die van forever bridals vind ik zoooo mooi.

Groetjes,
Isabel

www.henkenisabel.bruiloftsite.nl

Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik27-11-2007 8:39:47

Hey Sofie

Niet twijfelen, het is een prachtige jurk.
Ik had de Frangipani van Ian Stuart, en ik voelde me er een hele dag echt super in !!

geniet ervan!

Sarah

http://foto.telenet.be/debacker-vandam

Karlien
9-8-2009
 Meld misbruik27-11-2007 9:31:02

Ik had het dit weekend ook sterk te pakken. Ik droomde s nachts dat ik mijn kleed helemaal niet mooi meer vond. De aanleiding van al mijn twijfels was dat ik met een vriendin meeging om voor haar een trouwkleed te kiezen. Ze had zo'n kleed van Linea aan in het oud roos- iets wat ik prachtig vind, maar nooit heb gepast omdat ik wist dat mijn vriend het niet wou. ik vond haar precies ook veel vrouwelijker in haar kleedje dan dat ik in het mijne was. Het is ondertussen wel al van juli geleden dat ik mijn kleed kocht. Bovendien heb ik mijn kleed op 1u30 gekozen (ik heb er maar tien gepast). Toen vond ik het niet nodig om nog andere dingen te passen, want de twee waartussen ik twijfelde waren beiden ronduit prachtig.

Enfin, ik zal me maar troosten met de gedacht dat de meeste bruidjes twijfelen..

Groetjes,
Karlien

Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik27-11-2007 10:32:06

Een heel mooie jurk!
Eens iets anders dan de doorsnee bruidsjurken die je altijd ziet..!
Ikzelf heb ook een kleedje van Ian Stuart (Sancerre).
Heb de laatste tijd ook al zitten twijfelen of ik niet beter een "gewoner" kleedje had gekozen.. En weet je waarom?!: Voor de reacties van andere mensen. Misschien gaan die deze jurk echt niet mooi vinden omdat het niet zo'n traditionele trouwjurk is...
MAar ja.. Zolang ik mij er goed in voel zeker?!

Veel succes.. Je zal schitteren!

Lieselot

Naomi
12-12-2008
 Meld misbruik27-11-2007 11:02:21

Niet twijfelen Sofie!! Is echt Magniefiek!!
xxx

Naomi
12-12-2008
 Meld misbruik27-11-2007 11:06:13

Allemaal idd hele mooie kleedjes!! Echt!
@ Evy: mag ik weten van welke ontwerper jou kleedje is? Is echt echt mooi ook!

groetjes

evy
1-3-2009
 Meld misbruik27-11-2007 14:44:42

Hey Naomi,

Mijn jurk is uit de collectie van Forever Yours, collectie 2007. Een iets minder bekend merk. Ik koos het in een Turkse bruidswinkel. Een gelijkaardige collectie is Miss Kelly ;) 't Was heel moeilijk kiezen voor mij...

Groetjes

Sofie
23-5-2008
 Meld misbruik27-11-2007 19:15:43

Nogmaals bedankt dames!

En Lieselot, wat jij zegt, daar zit je zo raak op...
Laatst hoorde ik twee collega's roddelen over het kleed van een bruid waar ze recent naartoe geweest waren en dat het 'té' was... Ik dacht toen, 'hemel, dan heb je 't mijne nog niet gezien'...

Maar inderdaad, je moet jezelf er goed in voelen en als je dan straalt, kan niemand je dat afpakken denk ik...

Groetjes
Sofie

Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik30-11-2007 16:23:14

Hey Lieselot,
ik zie juist dat wij blijkbaar dezelfde smaak delen... Ook ik heb voor Sancerre van Ian Stuart gekozen. Mag ik weten wanneer je trouwt en in welke streek?? Ben gewoon nieuwsgierig...
Charlotte

Kim
1-7-2008
 Meld misbruik26-12-2007 13:20:35

Waarom zou je twijfelen... Het is een prachtige jurk!
Ik heb van dezelfde ontwerper en er gaan ook bij mij mensen zijn die het kleed 'TE' gaan vinden. Maar het is jouw dag dus je moet je er zelf goed in voelen en vooral ook gelukkig in zijn.
Niet twijfelen...je zal prachtig zijn!

Kim
1-7-2008
 Meld misbruik26-12-2007 13:20:48

Waarom zou je twijfelen... Het is een prachtige jurk!
Ik heb van dezelfde ontwerper en er gaan ook bij mij mensen zijn die het kleed 'TE' gaan vinden. Maar het is jouw dag dus je moet je er zelf goed in voelen en vooral ook gelukkig in zijn.
Niet twijfelen...je zal prachtig zijn!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info