Terug naar overzicht
Hoi Kim,Ben eens gaan kijken en ik vond het prachtig.Welk gevoel had je zelf erbij toen je het aan had? Als je je voelde als een prinses, dan zit het volgens mij wel goed.Niet twijfelen dus!GroetjesInes3/10/2008
Hey Kim,Een kleed is heel persoonlijk he! Ik vind het alvast niet te simpel, heel eenvoudig maar wel mooi. Maar het belangrijkste blijft dat jij je die dag als een prinses moet voelen, dus voel je je goed in dat kleed: kopen!Groetjes
Ik heb dit kleed gezien op de modeschow van Linx en dat is echt een prachtig kleed!Goeie keuze!
Hey!Ik vind het een héél mooi en stijlvol kleed!Ge kan het nog afwerken met een aantal mooie, eventueel opvallende juweeltjes waardoor het dan weer ietsje anders wordt eh!Als dit het kleed is waar je een wauwgevoel bij had of waar je steeds naar terug greep dan moet je het gewoon doen!Groetjes!Margit xxxhttp://margitenleslie.trouwen.com
Ik ben ook eens een kijkje gaan nemen en ik vind dat persoonlijk het mooiste kleed uit hun collectie; niet te veel bloemen of tule, eenvoud siert!! Je zal er fantastich uitzien!
Hey KimIk zit met dezelfde bedenking en ja: over hetzelfde kleed. Ik kan niet kiezen tussen rij 7, het rechtste of rij 9 het rechtse. Dit kleed is wel mooi door zijn eenvoud en het is het kleedje waar ik het mooiste mee sta. Ik hoop dat ik volgende keer als ik ga passen uiteindelijk kan kiezen.Neem gewoon het kleedje wat je zelf het mooiste vindt en waar je je goed in voelt. Op je trouwdag zal je zeker stralen en dat is wat telt!groetekesvan karen
Hallo Karen,alle ik ben dan niet de enige die daar over twijfelt.Ja ik heb zeker 8 kleedjes van linea aangehad in dit was echt wel het mooiste (rij 7)dat kleedje van rij 9 heb ik niet aangehad maar dat heeft wel wat weg van rij 7 ook eenvoudig maar dat is soms het mooiste. Heb ook van die echte prinsessen jurken aangehad maar ik stond daar gewoon niet mee echt mijn ding niet.Ik ga 10Dec mog eens terug want moet de juwelen ook nog eens passen en dan neem ik iemand anders mee eens zien wat zij ter van vindt.Ben blij met al deze reacties nu ben ik toch al wat gerust gesteld.Karen laat je weten welk kleed je hebt gekozen (alle als je dat wilt)Wanneer trouw je en van waar ben je eigenlijk?Kim26/07/2008kimrennen@hotmail.com