Terug naar overzicht
Dag Mieke,Het bandje heeft ook al verschillende keren in het Limburgse een mis opgedragen. Onlangs nog een 2-tal maanden terug. De afstand is voor hen geen probleem. Ze komen uit Heist op den Berg, en dat is niet zo ver hoor met de wagen. Voor inlichtingen kan je bellen naar 015-22.26.58. Mijn huwelijksdatum is 8 januari 2005. Dus komt al wel kortbij héééé. Trouwens dan kan je hen ook opluisteren. Je kan mij ook telefonisch bereiken op Mob.nr. 0477-77.84.76 voor nog eventuele vraagjes. Groetekes en nog veel succes met je voorbereidingen.Hilde
Dag Mieke,Voor ons nog 60 dagen te gaan, komt kortbij hééé. Ik geef je graag nog de plaats door waar onze mis wordt opgedragen : Gestel (klein gehucht van Berlaar), in het kapelletje aldaar. Dit zal zijn op 8 januari om 16 uur. Hopelijk zien we elkaar daar ? Moest je komen, laat het dan weten aan de man aan het keyboard of zijn echtgenote, die zijn al heel vroeg daar ter plaatse. De zangeres van het bandje is het bruidje zelf. Zij heeft voor haar bruidegom een liedje in petto, maar stilte hoor, niemand weet hiervan. Groetekes en misschien tot dan.DoeiiiiiHilde