Nu Online
Momenteel zijn er 470 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen

27-11-2007 10:41:52
Hoi!

Iemand ervaring met Wim Meeussen??
Ik zie zijn ontwerpen heel graag en vraag me af wat het kostenplaatje ervan is!

Lieselot

Lieselot
5-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 321

K
7-7-2007
 Meld misbruik27-11-2007 10:59:03

Onze ringen komen van hem, zijn er zeer tevreden van! Prijzen zitten tussen de 500 en de 1200 euro per paar, zonder de diamant. Daarvoor moet je afhankelijk van de grootte nog eens 75 tot ... euro bijrekenen.
Echt een aanrader, ik zit mijn ring nog echt elke dag te bewonderen ;-)

eline

Meld misbruik27-11-2007 11:00:15

Hej als je wil mail ik je de prijslijst door ik heb die nog wel ergens staan in mijn mailbox, maar mail me dan ff!
eline_guettard@hotmail.com
Ik trouw in september en we gaan ook ringen van hem nemen... zo mooi!!!

eline

Meld misbruik27-11-2007 11:00:25

Hej als je wil mail ik je de prijslijst door ik heb die nog wel ergens staan in mijn mailbox, maar mail me dan ff!

eline

Meld misbruik27-11-2007 11:00:33

eline

Meld misbruik27-11-2007 11:00:37

eline

Meld misbruik27-11-2007 11:01:36

oei sorry , pc gaat traag...

Kelly
9-9-2009
 Meld misbruik27-11-2007 12:45:39

Hallo,

Onze ringen komen ook van hem. Een hele vriendelijke, professionele man die met je wil meedenken. Hij was de eerste juwelier waar we naartoe gingen maar werden op slag verliefd op een paar ringen. Echter omdat hij de eerste waren durfden we niet direct te komen. Hij heeft ons de stad ingestuurd om nog naar anderen te kijken en rustig na te denken. Dat is iets wat ik bij niet veel zaken tegenkom.

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik27-11-2007 12:48:05

Hey,

Wij hebben de onze net via hem besteld! Ik heb ook de prijslijst (nu de nieuwe vanop de beurs in Antwerpen), dus die kan ik je zeker ook bezorgen (tania.moerenhout@vub.ac.be).

Verder moet je rekenen op ongeveer 10 weken leveringstermijn, dus voor ons zullen ze klaar zijn op 2 februari.

Je kan ook je eigen diamantjes aanbrengen (heb ik gedaan met een kettinkje van mijn overleden grootmoeder), dan betaal je enkel de plaatsing ervan.

Wij hebben één van de goedkoopste paren (450 euro zonder diamanten), maar het was echt wat we het mooist vonden. De meeste prijzen schommelen tussen 600 en 900 per paar.

Veel succes nog,

Tania

Ann
14-6-2008
 Meld misbruik28-11-2007 8:18:21

Hey,

zou je mij ook de prijslijst even kunnen doormailen?
ann.uytdenhouwen@hotmail.com

Alvast bedankt.

Veel succes met het kiezen van jullie ringen!
Geniet van jullie trouwdag!

Groeten,
Ann

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...