Terug naar overzicht
Ikke ben al eens naar feest geweest in san Marco! Is er echt wel mooi hoor! je waant je echt in venetie. Wij hadden een walking dinner! lekker!xxx
Wij zijn al een keertje naar een feest in outfort geweest en dat was echt super. Mooie, gewelfde zaal, heerlijk eten en toffe dansvloer!
ik heb al een paar keer gehoord dat san marco niet zo goed is qua eten... maar je, het is dus maar van horen zeggen he!
outford heeft als nadeel dat je in verschillen 'beuken' zit, als je met veel bent . voor een kleiner gezelfschap is dat er wel blijkbaar goed.de waaienberg denk ik dat je wayenborgh in hove bedoelt, hadden wij ook in gedachte want eten is er heel goed (is van huis van dyck) maar wij wonen er op 500m af en rij er dus zeer veel voorbij en de laatste maanden zijn er geen feesten meer geweest
Hallo Eline,Outfort is PRACHTIG!! Zijn daar vorig jaar naar een feest geweest en was echt af...Had wel al gehoord dat je heeeeel veel op voorhand moet reserveren. Niet twijfelen maar doen, zou ik zeggen. Bij ons was het walking diner en daar was het perfect voor. Succes nog
Heb eens een personeelsfeest gehad in san marco, vond het toen nogal fake en kunstmatig, helemaal niet gezellig, maar er was toen ook niet veel inkleding en niet zo veel volk voor zo een grote zaal ... Eten was wel lekker daar
Wij zijn eens naar San Marco geweest,ik vond er niets speciaal aan!Als je wat bestelde om te drinken kwam het een half uur(zonder overdrijven)later bij jou aan tafel..tussen de verschillende gangen zat er te veel tijd...met het gevolg dat je tot half 12 aan tafel zat..veel te laat,dan speelde er een bandje en dat was echt super leuk...maar speelde ook maar tot een bepaald uur..dan de DJ zette prompt om 3uur zijn muziek af....zelfs geen achtergrondmuziekje!!!Dus moest iedereen vertrekken ik vind dat dat niet kan hoor!!Wij gaan ook trouwen in 2009...en had contact opgenomen met Outfort...ze stuurde mij een mail dat ik een andere datum moest kiezen want dat ze in de zomer van 2009 vol zaten!!!Je moet maar eens googlen hier op de site dan lees je verschillende positieve en niet zo positieve commentaar!Zelfs van een DJ die zei dat het daar allemaal niskes zijn en dat dan iedereen in zijn niske bleef zitten enzo...andere mensen zijn dan weer heel tevreden...gaan kijken is de boodschap zou ik zeggen...xxx