Terug naar overzicht
hallo,ik trouw nu 8 december,ik heb een trouwkleed van cymbeline met een kort bijpassend jasje.In trouwkleren bestaat geen wintercollectie.Maar bij sommige trouwkleren is er een bijpassend jasje.Ikzelf heb ook even hiernaar moeten zoeken.Mijn trouwkleed komt van couture pauleveel trouwplezier ilse
ik weet dat op de site van leijten kleedjes met lange mouwen staan of met een jasje over.veel zoekplezierKirsten
HeyBij pronovias kan je sommige jurken met een kanten bolero hebben. Mijn nicht is getrouwd in november en had een strapless jurk met bijpassend jasje.
Er zijn kleedjes met een langere mouw maar je zal wat moeten zoeken. Mijn zus is in een kleed met een mouwtje getrouwd (stijl prinses Mathilde). Zelf heb ik een jurk met een echt vestje gepast (een vorige collectie van Marylise). Pronovias heeft ook jurken met een mantel over bv. het model Necora uit de huidige collectie.Je zal zeker iets vinden. Succes!
ik denk bij linea raffaeli dat ze daar ook ergens een jasje dragen bij één van haar trouwjurken. eens zien op haar site. mvg.
Hiik heb een kleed met mouwen voor deze winter, ik wou dat echt wel om het een beetje bij het seizoen te laten passen en ook omdat ik me niet goed voel bij volledige blote armen en decolleté. Ik heb er ook wel moeten naar zoeken. Het is gemaakt bij Dianna David in Meise en ik ben er heel tevreden over. Succes
heel erg bedankt allemaal!ik ga volgend weekend sowieso al eens naar brussel naar de winkel van Kaat Tilley, naart schijnt heeft zij het ook, maar wel duur!!! kent iemand misschien een naaister die zoiets kan namaken?