Terug naar overzicht
Hallo,ik denk wel dat dat nog veel gedaan wordt. Naar het schijnt meer en meer terug.Ikzelf draag ook een voile, maar ik ga deze niet voor mijn gezicht dragen. Alleen naar achteren. Dit is een voile met de zelfde lengte als mijn sleep. Vandaar...Veel succes met planning GroetjesAngela21/06/2008
Hallo Stephanie,Ik draag een sluiter, maar net zoals Angela niet voor mijn gezicht. Ik draag de sluier die mijn moeder en overgrootmoeders zelf hebben gedragen op hun trouwdag, dus er is ook een emotionele waarde aan.Groetjes en succes met de voorbereidingen
ik ben ook van plan om een sluier te dragen, niet voor mijn gezicht maar wel mooi naar achteren. :)
heyik wilde eigenlijk ook wel een sluier dragen hoor, en eveneens niet een die voor mijn gezicht hangt maar eentje die naar achteren valt...
Als mijn ventje het graag had gezien, had ik ook een sluier gedragen... helaas heb ik hem ervoor eens horen zeggen dat hij dat niet mooi vond. maar anders had ik het direct gedaan want ik vind het vreselijk romantisch :-)
Bij mij zat er een sluier inbegrepen in de prijs van mijn kleed. Ik heb er dus eentje gehad, maar niet gedragen. Ik wilde het wel heel graag, maar mijn 'entourage' vond dat mijn kapsel niet meer mooi zou uitkomen. Dan dus maar geen sluier gedragen, maar ik zag er wel beeldig uit;)Groetjes,Lienhttp://lienetghafour.bruiloftsite.nl
Hallo,ik had ook een sluier. Ik heb lang getwijfeld omdat je dit niet echt heel veel meer ziet maar ik heb ook de indruk dat het opnieuw meer opkomt. Ik heb hem ook naar achter gedragen.Als je erover twijfeld zou ik zeggen: ervoor gaan! Het geeft toch dat 'tikkeltje meer' heb ik als complimentje gekregen.Groetjes,Isabelwww.henkenisabel.bruiloftsite.nl
bedankt voor jullie reacties, ik ga toch eens zien of het ni mooi zou zijn met sluier denk ik.groetjes,Stephanie
Hoi Stephanie,Ik had ook het idee van een sluier vanaf het begin, maar mijn moeder en zus waren niet echt entousiast... Tot ik er eentje aanhad in de winkel. Iedereen, dus ok mijn zus en moeder, was wild enthousiast. Vanaf toen was het beslist, ik zal een sluier dragen. Wel een kortere en ook naar achteren. Veel succes op je zoektocht.Inge05/07/2008
Even een praktische vraag: hoe bevestig je zo'n sluier op een "mooie" manier?
Hoi StephanieNiet twijfelen maar doen!Ik had dit ook gratis bij mijn kleed en heb lang getwijfeld. Ben dan bij de kapster mijn proefkapsel laten doen en haar gevraagd wat ik zou doen. Ze heeft een kapsel gemaakt en dan de sluier bevestigd en het was prachtig.Na de recepties (had er 2), dus juist voor het avondfeest begon, heb ik mijn sluier uitgedaan zodat de genodigden mijn mooie kapsel ook konden zien! Heb héél veel complimentjes gekregen.Foto's van onze fotograaf:http://huwelijksfoto.net/vl/ Heb mijn sluier eens voor mijn gezicht gedaan op de bus, op weg naar de kerk (als we van het gemeentehuis kwamen) omdat mijn ventje vroeg of dit niet mooi zou zijn om zo de kerk binnen te komen, maar heb dat dan even gedaan (fotograaf heeft er foto's van genomen) en hebben beslist dat toch niet te doen!Mijn ventje zei eerst ook om dit niet te dragen, maar ik zag het echt graag en vond het zo romantisch... Achteraf zei hij dat hij blij was dat ik toch mijn eigen zin gedaan had, want dat het héél mooi was en dat het echt af was...Het is natuurlijk een goesting hé!Groetjes en succes allen!Veroniekgetrouwd op 20 07 2007http://huwelijksfoto.net/vl/