TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Wendy
11-7-2008
|
27-11-2007 22:36:42
Hallo Vicky,
wij zijn net naar hetzelfde op zoek, supermoeilijk om te vinden! We hebben al vele uurtjes op You Tube doorgebracht om wat te vinden... Als we wat gevonden hebben, laat ik het je weten!
Vele groetjes, Wendy
|
|
Soetkin
26-4-2008
|
27-11-2007 23:33:48
In de dansles dansen we de salsa vaak op muziek van Gabriel Rios. Misschien vind je daar iets tussen?
|
|
Dany
24-5-2008
|
28-11-2007 8:21:09
Wij zitten in hetzelfe schuitje... Een mooi salsa nummer dat dan nog eens over liefde gaat en dan nog eens een intro heeft waar je een "trage" op kunt dansen en dan kunt overgaan in salsa... Dat is wat wij zoeken...
Heb je eindelijk dat nummer blijkt de tekst over bemin mij niet te gaan... Geen goede keuze... Andere nummers zijn dan weer te snel om met een trouwkleed te dansen... Niet simpel hoor een geschikt salsa nummer vinden...
Succes met je zoektocht... Ik ga vanavond de mijne verderzetten... Ben op zoek naar een salsa versie van time of my life...
|
|
cheeru
|
28-11-2007 13:18:45
Wij zijn voor een Vitaya programma op zoek naar koppels die een speciale openingsdans willen doen. wij willen jullie graag helpen in jullie zoektocht naar het perfecte nummer. mail voor meer info: cheeru@kanakna.com
|
|
cheeru
|
28-11-2007 13:18:51
Wij zijn voor een Vitaya programma op zoek naar koppels die een speciale openingsdans willen doen. wij willen jullie graag helpen in jullie zoektocht naar het perfecte nummer. mail voor meer info: cheeru@kanakna.com
|
|
cheeru
|
28-11-2007 13:18:56
|
|
Esther
30-8-2008
|
28-11-2007 15:11:15
Hallo!
Ken je het liedje "No me ames" van Jenifer Loppez en Marc Anthony? Dat begint traag en gaat na 1 minuut meer salsa-achtiger!
Groetjes, Esther
|
|
Esther
30-8-2008
|
28-11-2007 15:11:26
Hallo!
Ken je het liedje "No me ames" van Jenifer Loppez en Marc Anthony? Dat begint traag en gaat na 1 minuut meer salsa-achtiger!
Groetjes, Esther
|
|
sarah
17-5-2008
|
28-11-2007 15:41:53
ik ken niks van salsa... maar wel heel leuk idee! Super origineel... en misschien zien we je wel op vitaya :) laat het dan weten he...
|
|
Dany
24-5-2008
|
28-11-2007 16:54:43
No me ames is een perfect nummer qua ritme... Alleen de tekst hé... Dat was net het nummer waar ik het in mijn vorig berichtje over had... No me ames betekent bemin mij niet => Indien de tekst mee zou gevallen hebben hadden we dit nummer zeker en vast genomen...
|
|
Dany
24-5-2008
|
30-11-2007 10:57:50
Wij hebben intussen ons openingsnummer gevonden. Dit wordt het liedje. Zalig goed nummer... Komt uit de film dance with me (trouwens een salsa film). Rustig begin en ook het tempo van de salsa zelf ligt niet te hoog (kwestie dat mijn aanstaande met een trouwkleed kan dansen)
Vanessa Williams & Chayanne - Refugio de amor
|
|
Benedikte
28-8-2008
|
5-12-2007 10:07:24
Wij zullen op onze openingsdans een liedje van Celia Cruz dansen. De titel ontsnapt me nu, maar ik kan je het nog laten weten.
Zeer amusant salsa nummer, brengt meteen sfeer en is perfect qua ritme.
Een aanrader dus! Wie les wil kan gerust ook bij ons terecht!
|
|
Vicky
2-2-2008
|
5-12-2007 10:09:39
Benedikte, misschien la vida es un carnaval... is ook een goed nummer van celia cruz... Wij gaan waarschijnlijk voor eentje van Frankie negron, ofwel comerte a besos ofwel with all my love... Vix
|
|
Sarah
16-8-2008
|
7-12-2007 14:32:15
Hallo Vicky,
Wat dacht je van Burbujas de Amor van Juan Luis Guerra. Hij heeft trouwens hele mooie muziek en mooie teksten. Op dit nummer kan je gerust salsa dansen, heel rustig en zo mooi om naar toe te luisteren. Bachata Rosa (te regalo una rosa) is ook prachtig, maar misschien iets te traag. Succes met de zoektocht! Sarah
|
|
Sarah
16-8-2008
|
7-12-2007 14:32:24
Hallo Vicky,
Wat dacht je van Burbujas de Amor van Juan Luis Guerra. Hij heeft trouwens hele mooie muziek en mooie teksten. Op dit nummer kan je gerust salsa dansen, heel rustig en zo mooi om naar toe te luisteren. Bachata Rosa (te regalo una rosa) is ook prachtig, maar misschien iets te traag. Succes met de zoektocht! Sarah
|
|
Sarah
16-8-2008
|
7-12-2007 14:32:28
Hallo Vicky,
|
|
Sarah
16-8-2008
|
7-12-2007 14:32:32
Hallo Vicky,
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|