Terug naar overzicht
Hey Ellen,heb je een email gestuurd met allemaal mogelijke teksten.veel succes,Elke
Hallo , ik heb in een mail ons misboekje doorgestuurd .Grts Chantal
Zouden jullie dit ook naar mij willen sturen aub?Jullie zouden er mij een enorm groot plezier mee doen.mieke_vansieleghem@hotmail.comGroetjes, Mieke
Zouden jullie deze ook naar mij willen doormailen?Alvast bedankt!peter.joosen2@telenet.be
Hey bruidjes in spe,Ik zal jullie allemaal mijn trouwboekje doorsturen. Hopelijk hebben jullie er wat aan.Groetjes,Angelique (reeds 95 dagen getrouwd)
Zouden jullie dit ook naar mij willen doormailen? Dat zou me een groot plezier doen. Bedanktkarenkeppens@hotmail.com
dag medebruidjes Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om ook naar mij teksten door te willen sturen . alvast bedankt peggyvdb@telenet.be groetjes peggy
Hey,Ik val een beetje in herhaling maar als het niet teveel gevraagd is zouden jullie dan naar mij ook teksten of jullie trouwbokje willen doormailen aub? Alvast heel erg bedankt!!!annpeeleman@hotmail.comGroetjes Ann
Hoi,Kan je dit ook naar ons doorsturen? Je zou er ons een groot plezier mee doen.GroetjesAnja
email anjaverhulst@hotmail.com
Hallo,ik ben ook net begonnen met het regelen van ons huwelijk. Zou het mogelijk zijn om die misboekjes ook door gestuurd te krijgen? Heb nog niet zoveel huwelijken meegemaakt en zou er toch weleen mooie dag van willen maken.Groetjes Liesliesbeth.maurissen@live.be