Nu Online
Momenteel zijn er 547 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kunnen jullie mij helpen?

28-11-2007 14:22:42
Dag trouwertjes,

Heb een aantal vraagjes.
1)Ik heb mijn fotograaf gekozen : Ipon in Maldegem. Weten jullie soms een mooie lokatie voor foto's zowel binnen als buiten!? In de tuinen van Landschoot(japanse tuinen) mogen we geen foto's nemen.

2) Wij zouden graag in augustus op huwelijksreis gaan. Zijn aan het twijfelen met tenerife , Rhodos? Hebben jullie er ervaring mee of andere bestemmingen als tip?

Ik hoop dat jullie mij een beetje raad kunnen gegeven.

Alvast bedankt en nog veel succes met de voorbereidingen!

Kimberly en Yves
14 juni 2008

kimberly
14-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 382

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik28-11-2007 15:30:13

ik ben op tenerife geweest en vond er persoonlijk niet veel aan. Maar ja, hangt ervan af wat je wil van vakantie verwacht. Lijkt een beetje op blakenberge aan de spaanse kust.
Denk dat rhodos mooier is, maar ja, spreek daar natuurlijk niet uit ervaring

melissa
16-8-2008
 Meld misbruik28-11-2007 15:36:48

hey kimberly

persoonlijk zou ik u tenerif afraden geen stranden alleen maar rotsen enz
Griekenland is prachtig mooie zaken te bezoeken en mooie stranden
Het eten in grieken land is niet zoals het eten hier bij ons bij de griek een mezze is hier in belgie veel lekkerder maar voor de rest is alles ok vriendelijke mensen
vaak happy hour wat ik in tenerif niet ben te gekomen
kijk ook eens naar de voordelen bij honnymoon.

ik hoop dat ik u een beetje heb kunnen helpen.
Natuurlijk is het nog altyd jullie keuze.

groetjes

melissa

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik28-11-2007 15:41:17

hallo,
Wij hebben Tenerife gecombineerd met La Gomera voor huwelijksreis. Op Tenerife zaten wij in het noorden, in een lokaal hotel... heel mooi, heel rustig en ver weg van alle massatoerisme. Nadeel is dat het daar niet altijd even stralend weer is, maar daar hebben wij weinig last van gehad. Er zijn heel mooie 'bergen' om te gaan wandelen. Wij hadden ook een huurwagen. Nadeel vonden wij wel dat er echt niet zoveel te zien was op cultureel vlak.
groetjes

Sylvie

Meld misbruik28-11-2007 16:25:42

Hey Kimberly,

K ben al naar Tenerife geweest en naar Rhodos. Als 'k mocht kiezen zou 'k Rhodos nemen. In Tenerife valt er niet zoveel te beleven, zon, zee, strand, enkel de 'Teide' is daar heel mooi om eens naartoe te gaan.
Op Rhodos is er voor elk wat wils, zowel zon, zee, strand, leuke restaurantjes en winkeltjes, heel vriendelijke mensen, ideaal om eens een paar uitstappen te maken, ofwel per scooter, ofwel per huurauto. Heel veel gezellige pittoreske dorpjes, ook op cultureel vlak valt er altijd iets te beleven. Beslist een aanrader voor wie op zoek is naar een zonnige bestemming met hier en daar wat cultuur en is ook nog niet zo hectisch druk, zoals bijvoorbeeld Kreta.

Groetjes,

Sylvie

Dave
12-7-2008
 Meld misbruik28-11-2007 17:58:38

Hallo,
Wij zijn vorig jaar naar Tenerife geweest (juli). In België was het schitterend weer en toen we daar aankwamen was het bewolkt. Het is wel aangename temperatuur maar de zon kwam er soms pas na de middag door.

Britt
9-8-2008
 Meld misbruik28-11-2007 20:04:23

Wij hebben onze 'verlovingsreis' afgelopen zomer doorgebracht op Kreta: dit hoeft helemaal geen massatoerisme te zijn, het hangt er gewoon vanaf welke stad je kiest. Elounda, de stad waar wij zaten, was idyllisch en betoverend: de beste vakantie ooit! Als je kiest voor Griekenland, dan denk ik echt wel dat je een 'goed-weer-garantie' hebt. In elk geval is het kwik bij ons nooit onder de 30 graden gedaald, zelfs 's nachts niet. Bovendien vind ik ook dat Griekenland alle mogelijkheden biedt: stranden, leuke stadjes èn heel wat boeiende cultuur.

Veel plezier bij het zoeken naar de perfecte huwelijksreis!

inge

Meld misbruik28-11-2007 20:39:54

Hallo,

Wij hebben dezelfde fotograaf!!! wij zouden graag foto's nemen aan de Damme zelf en aan de vaart. Mocht jij nog ideeën hebben laat het ons weten! Van waar zijn jullie??
En voor de Reis zou ik meteen Rhodos aanbevelen. We zijn er deze zomer voor het eerst geweest: het weer was fantastisch, heel veel mooie dingen te zien en een formidabel hotel.

groetjes

kimberly
14-6-2008
 Meld misbruik28-11-2007 20:43:33

Hey Inge ,

Wij zijn van Maldegem.en jij? Bedankt voor je tip van de foto's. Vind het een héél goed idee! Alvast bedankt! Wanneer gaan jullie trouwen?

Groetjes

kimberly
14-6-2008
 Meld misbruik28-11-2007 20:44:54

Inge , welke hotel heb jij genomen in Rhodos? Dankjewel!

inge

Meld misbruik29-11-2007 10:13:07

hey,

Wij zijn van Sijsele... Dus niet ver van jullie deur ;-)
Ons hotel was Hotel Atlantica Princess. Ik kan er alleen maar positieve dingen over zeggen: uitgebreid en voldoende variatie in het buffet, vriendelijk personeel, mooi onderhouden zwembad, ... Wij hebben wel voldoende op voorhand geboekt zodat we van de vroegboekingskorting konden genieten

groetjes

inge

Meld misbruik29-11-2007 10:13:16

hey,

Wij zijn van Sijsele... Dus niet ver van jullie deur ;-)
Ons hotel was Hotel Atlantica Princess. Ik kan er alleen maar positieve dingen over zeggen: uitgebreid en voldoende variatie in het buffet, vriendelijk personeel, mooi onderhouden zwembad, ... Wij hebben wel voldoende op voorhand geboekt zodat we van de vroegboekingskorting konden genieten

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...