Terug naar overzicht
Dag Liesbet,Voor een trouwmis is dat wel genoeg. Ik betaal 150 Euro.GroetekesHilde
Voor die prijs heb je bijna een avonsdfeest met dj of met een beetje opleg toch.Denk er nog mar eens goed overna.Tenslotte is na een uurtje de mis uit en zijn zij slechts een klein deeltje van de eucharistie.Voor mij zou het toch teveel zijn.
Hoi Liesbet,Wij betalen voor onze muziek in de kerk 180 euro.Vind 250 euro toch al wel redelijk hoor!Groetjes, Cindy
Cindy en Liesbet,Kunnen jullie mij misschien wat meer gegevens geven van jullie muziekgroepje in de mis? Die prijzen vallen precies mee...groetjesIne
je hebt het in alle prijzen. wij hebben voor ons groepje 400 eur betaald, best veel maar heb er geen spijt van! het was prachtig!
Dag Liesbet,Voor die 150 Euro heb je een zangeres met zanger die begeleid op keyboard. Je kan hen bereiken op tel.nr. 015-22.26.58.Groetekes en veel succes met je voorbereidingen.Hilde
Hallo LiesbetMijn vriend en ik zingen ook huwelijksmissen. We zingen en spelen gitaar. Hiervoor vragen we 150 euro.Als je ons wilt contacteren kan dat op het nummer 0474/74 47 93 of ilse_herinckx@hotmail.comGroetjes Ilse en Steve
je hebt inderdaad verschillende prijzen!proff. zullen inderdaad eerder iets rond de 400 vragen !
Hallo Liesbet,Mocht je nog niets geboekt hebben:Voor een echte kerkzangeres kijk eens op:http://www.hannelore.nu Groetjes