Terug naar overzicht
Beste,Wij beschikken over een mercedes e200 en vanaf januari 2008 1 nieuwe mercedes c classewww.mediacarservice.be
www.dockx.be
Join the club!De vraag is hier al verschillende keren gepasseerd, maar blijkbaar bestaat er geen kant en klare oplossing.Wat is er dan wel?- Dockx - ze kunnen geen kleuren garanderen en je moet ook zelf voor chauffeurs zorgen. Dockx kan daar ook wel voor zorgen, maar dat wordt heel duur. Ook het 'aankleden' van de wagens moet je zelf doen.- De plaatselijke garage - Naar 't schijnt verhuren sommige lokale garagisten hun auto's. Ik heb er zo nog geen gevonden. En je moet zelf ook voor chauffeurs (en versiering) zorgen.- Autoclubs (op t internet te vinden) - Is hier ook al eens gepasseerd als optie, maar ik denk niet dat er clubs bestaan voor mensen met een gewone auto. Ik denk dat dit eerder voor speciallekes en old-timers is.Waar wij als voorlopige oplossing aan denken is mensen uit de familie met een audi of BMW en dan aanvullen met dockx-kes.'t Is wel wat meer georganiseer voor het vlot laten verlopen van afhalen en versieren wagens en volgorde suite.Groetjes!
Ah, en nog vergeten:- Taxi's - Maar ik heb hier in de buurt nog geen een taxi bedrijf gezonden die dat a) wil doen b) genoeg 'juiste' auto's heeft. Ik heb ook geen idee van de prijs in dat geval.
Eventueel eens 'Ceremonie Patrick' contacteren. Zie www.ceremoniepatrick.be .
mooie jaguars nieuw modelceremoniewagens erwin
Hoi,voor een Hummer H1 en/of Hummer H2 kan je hier terecht: info@hummerworld.be - 0474-711460. Succes !