Nu Online
Momenteel zijn er 613 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

jurk linea raffaelli

28-11-2007 17:37:39
Zaterdag ben ik kleedjes gaan passen. Ik twijfel tussen twee kleedjes. Wie kan mij helpen? Op de website van linea raffaelli het witte kleedje rij 2 rechts of het kleedje met witte top en grijze rok op rij 6 rechts. Van het witte was ik meteen volledig was. Ook dat met de twee kleuren vond ik tof, maar ben wat bang voor de reacties op de twee kleuren omdat het toch niet zo gewoon is. Wat denken jullie?

sara
6-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 365

sandra
22-9-2007
 Meld misbruik28-11-2007 18:33:40

ik ga je de hele rimram van 'je moet het zelf weten waar je je goed bij voelt' besparen en gewoon even laten weten welke ik het mooiste vond... ik ben helemaal verliefd geworden op het witte kleedje!! jammer dat ik al getrouwd ben anders zou ik niet twijfelen!! dat met de grijze rok is ook prachtig, maar dat witte heeft net dat ietsje meer vind ik!
groetjes en succes met je keuze!

Kim
16-8-2008
 Meld misbruik28-11-2007 19:11:46

Hey Sara,

Ik vind de top met de grijze rok het mooiste van beiden. Iets misschien iets minder klassiek dan het volledige wit, maar wel heel origineel. Zelf heb ik ook een kleedje van linea gekozen. Keileuke collectie hé.

groetjes en veel succes,
Kim

Kim
16-8-2008
 Meld misbruik28-11-2007 19:12:03

Hey Sara,

Ik vind de top met de grijze rok het mooiste van beiden. Iets misschien iets minder klassiek dan het volledige wit, maar wel heel origineel. Zelf heb ik ook een kleedje van linea gekozen. Keileuke collectie hé.

groetjes en veel succes,
Kim

Gitte
16-8-2008
 Meld misbruik28-11-2007 19:14:16

Hey Sara,

Bang voor reacties moet je niet zijn!
De mensen die jou op jullie trouwdag zullen zien, hebben het andere ( niet gekozen ) kleedje niet gezien en gaan je sowieso prachtig vinden!
Het grijze is heel nieuw, het witte kleedje is romantisch en ook modern.
Ik persoonlijk zou het witte kiezen.
Zelf heb ik er ook 1tje van linea.

Lieve groetjes,
Gitte

Sandra
25-7-2008
 Meld misbruik28-11-2007 19:32:30

ik zou gaan voor de grijze rok, ik heb die ook gepast en die is echt prachtig

Caroline
17-5-2008
 Meld misbruik28-11-2007 20:00:08

hey sara,

Ik zou gaan voor dat met twee kleuren. Heb zelf ook een kleedje van linea met twee kleuren (eerste rij, twee middelste foto's) en vond het echt wel origineel en speciaal; heb dat witte ook gepast mr vind dat met twee kleuren minder doorsnee. Maar jij moet je er natuurlijk goed in voelen!

groetjes, caroline

Elke
10-5-2008
 Meld misbruik28-11-2007 21:02:03

Hallo Sara,

Ik was ook al even een kijkje gaan nemen naar bruidskledij en was direct verkocht aan het kleed met de grijze rok. Heb diezelfde dag nog niets gepast. Tot dan was ik ervan overtuigd dat ik in een jurk zou trouwen die afwijkt van de klassieke kleuren (wit/beige/ivoor). Achteraf ben ik naar een andere winkel geweest en daar werd me de vraag gesteld (vooraleer ik begon te passen) hoe ik mezelf het liefst zou terugzien als ik binnen 10 jaar mijn foto-album van mijn trouwdag nog eens zou bekijken. Daar had ik eigenlijk nog niet aan gedacht. Dat heeft me doen inzien dat ik mezelf liefst in een jurk in een klassieke kleur zou terugzien.
Uiteindelijk ben ik in een derde winkel (Dianna Daid) de droomjurk (klassieke kleur) tegengekomen.
Maar welke jurk van de twee je zal kiezen, ik ben ervan overtuigd dat je zal stralen!

Groetjes

Elke
10 mei 2008

Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik29-11-2007 6:20:41

hoi,

eerlijk: ik vind het kleedje met de grijze rok iets hebben. dat ander vond ik minder mooi.

groetjes
cindy 12-09-08

Laura
4-10-2008
 Meld misbruik29-11-2007 13:59:40

hoi Sara,

ik vind ze beide heel mooi. De modellen zijn wel heel anders, dus misschien moet je dat maar laten doorwegen en niet de kleur? Persoonlijk zou ik kiezen voor het model van het witte kleedje.

groetjes

Natalie
29-12-2007
 Meld misbruik29-11-2007 14:30:53

Hi

ik raad je aan om je te laten leiden door de kleuren die best bij je passen / welke kleur je ogen het meest laten "blinken". Misschien eens een persoonlijk kleuradvies vragen en je geraakt er uit!
Persoonlijk vind ik de combinatie met de 2 kleuren niet echt geslaagd.

Succes!

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik30-11-2007 14:28:52

Hallo,

het model van het witte kleedje heb ik al bij zoveel kleedjes gezien, dan vind ik persoonlijk dat met de grijze rok mooier en eens iets anders. Ik zou er helemaal niet bang voor zijn. Ik heb op mijn trouwdag ook als compliment gekregen dat het eens iets anders was en mensen genieten daar meer van dan dat iedereen hetzelfde, gebruikelijke kiest voor de reacties van de mensen. En natuurlijk doorslaggevend volgens mij is het gevoel je zelf hebt in de kleedjes. Kies waar jij je het best in voelt zonder te denken aan andere mensen want anders zal je je het misschien altijd beklagen.

Groetjes,
Isabel

silvy
4-4-2008
 Meld misbruik2-12-2007 13:26:52

Hallo Sara,

Ben je er al uit geraakt?

Groetjes
Silvy

anoniem
1-1-2020
 Meld misbruik2-12-2007 17:49:16

ikzelf heb gekozen voor het kleed met de grijze rok. Ik trek me niets aan van de reacties van de andere, want ik moet het dragen en me er goed in voelen. Mijn top is wel niet die volledig witte. Ik heb die met de bloemen erop geborduurd. (zesde rij foto 3). ik vond die heel origineel en lekker niet traditioneel.

Kies voor het gene waarin jij je het best voelt en denk niet wat gaan de andere wel denken... als jij je er goed in voelt zal je zowiezo wel stralen... en zal iedereen je mooi vinden.

groetjes

sara
6-9-2008
 Meld misbruik3-12-2007 13:01:33

Bedankt voor jullie reacties allemaal. Ik ben er nog niet volledig uit, maar op 22/12 ga ik nog eens passen in de winkel van linea raffaelli in Brugge. Ik heb nog wel een beetje tijd om te beslissen. We trouwen op 06/09/08. Zijn er nog bruidjes die dan trouwen?

Sandra
8-8-2008
 Meld misbruik5-12-2007 11:10:02

Hallo Sara,

Ook ik twijfelde tussen de grijze ros met wit topje en een volledig wit ensemble (rok + top). Je moet vooral zien waar je het beste mee past. In mij geval was ik mooier met het witte (5de rij 2 van rechts). Kijk dus vooral met wat je het beste straalt !! Nog véél succes !!

Sandra

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info