Terug naar overzicht
ik ben er gaan passen, heb 1 kleed gepast en direct gekocht...Je moet wel zeker een afspraak maken, want in het begin mopperde ze wel toen we daar aankwamen zonder afspraak. Mijn schoonzusje heeft er ook gekocht en was super content. Ik ben tot hier toe ook supercontent.Ik moest wel 1000 euro voorschot betalen, en was daar niet op voorzien. Ze hebben zeker: mathyro, nicky van kets, ian stuart (wel niet veel denk ik)
Ze hebben ook zeker kleedjes van Garamaj. Ik wilde er ook langsgaan, maar had daartegen al mijn kleed gevonden bij Cermo in Turnhout... Succes!
Ik ken de zaak wegens kennissen en naar mijn mening zijn de kleedjes daar veel te duur voor wat het is...Niki heeft naambekendheid gemaakt en maakt daar misbruik van door belachelijke prijzen aan te rekenen. Maar dat is mijn mening.
ik heb een ian stuart gekocht voor 2100 euro, en aanpassingen zijn gratis. Ik vind dat toch niet te duur... toch zeker niet als ik vergelijk met de prijzen die hier op dit forum de ronde doen over ian stuart.
Hey!Ook mijn schoonzusje heeft er haar trouwkleed gekocht en is er nog steeds van in de wolken. (ze zijn intussen al vijf jaar getrouwd)Toen ik met haar meeging bij één van haar pasbeurten, viel hun geduld en proffesionele aanpak onmiddellijk op.Je moet natuurlijk wel steeds een afspraak maken, zo kunnen zij ook de nodige/noodzakelijke tijd voorzien...Veel succes en geniet ervan!