Terug naar overzicht
Hey,Ik zou zeggen: naar een dansschool gaan!Als je dit doet, moet je toch een aantal lessen volgen. Met één les kom je heus niet toe. Je vergeet sommige passen, je leert nieuwe zaken die je niet op één twee drie kunt.Wij volgen sinds begin september dansles bij Rose De Leyn. Het kost natuurlijk wel wat, maar na een aantal maanden kunnen we toch al redelijk veel.Groetjes en veel suc6
Hey Isabel,Je kan altijd naar een dansschool gaan hé.In Brugge ken 'k er twee, Rose De Leyn in Sint-Andries, maar vonden wij té duur.Wij gaan naar Dansschool Ramon in Assebroek.Wij volgen er sinds september één keer per week dansles voor paren en je kan kiezen welke dag in de week, er zijn er drie in de week.Groetjes,Sylvie
Ik wil nu niet de sfeer komen verpesten en misschien is het helemaal niet belangrijk voor jullie. Maar het nummer One is geschreven naar aanleiding van een vriend wiens vader de geaardheid van zijn zoon niet kon accepteren. Het is een nummer dat vol woede zit over de onrechtvaardigheid van de hele situatie...
Dag Isabel,Ik zie dat je van Oostende bent. Wel dan kan ik je dansschool Gevada warm aanbevelen! Wij zijn in September gestart met de basiscursus en het is echt heel leuk. M'n verloofde zag het eerst niet goed zitten maar ondertussen doet hij het al bijna liever dan ik! Je kan er kiezen uit 3 verschillende dagen en mag ook lessen dubbel volgen. 2x in de maand zijn er speciale oefenavonden op zaterdag.Als je geen zin hebt om een volledige cursus te volgen, kan je er ook privé-lessen nemen.Kijk misschien eens op hun website, je vindt het zeker terug als je Gevada intikt in google.Veel dansplezier!GroetjesKelly
Bij Rose De Leyn kan je ook privé-lessen volgen. Wij volgen nu de gewone basiscursus maar naar aanleiding van onze openingsdans zal ik toch een paar privé-lessen nemen. De prijs zou ca. €35/uur bedragen.Eind januari/begin februari beginnen er waarschijnklijk terug nieuwe cursussen.