Terug naar overzicht
Ik geloof dat ze bij Den Eyck in Kasterlee ook een traiteursservice hebben. Je kan misschien eens proberen?Groetjes,Evelien.
Traiteur Saelen uit Balentel. 014/81 17 29e-mail jos.saelen1@telenet.becontactpersoon: Jos Saelen't Genoegen in RetieTelefoon:014 37 73 77Beiden goede traiteurs. Of 't Genoegen ook bbq doet weet ik niet. Den Eyck vind ik vrij duur...Veel succes!
traiteur luc haenenwww.traiteurluchaenen.be De beste van het land!!!! ;-)En één van de beterkopen...
hallo, ik trouw op 5 juli 2008, ik heb een traiteur uit limburg. Cristian heet ze.Ze heeft verschillende menu's. heel lekker!!! Ze kookt bij mijn familie met kerstmis dit al 6 jaar. Ze doet dit heel goed. meer informatie mag je iets laten weten. groeten Dorien.
hendrickx feesten (trouw van kim clijsters), de dis in turnhout, couverke in lichtaart (heel goedkoop), tparadijs in vlimmeren, den eyck, vandersmissen in hoogstraten
hoi, ikzelf ben al meerdere malen naar een BBQ van Luc Haenen geweest. Ze zijn echt wel aan te raden en zijn niet zo duur. Hij woont in Diepenbeek, Kabergheidestraat maar nummer weet ik niet . groetjes Sandra