Nu Online
Momenteel zijn er 668 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

chocoladefontein

30-11-2007 9:10:07
Hallo iedereen, mijn toekomstige en ik hebben het idee om ipv een klassieke bruidstaart te nemen te gaan voor een chocoladefontein met fruit en dergelijke. Nu vind ik enkel een fimra die dit verhuurt aan de kanten van Gent, maar wij zijn van Genk (Limburg). Weet er iemand van jullie iemand uit onze buurt die die ook verhuurt? En heeft er iemand van jullie ervaring met de chocoaldefontein op een trouwfeest, raden jullie dit ons zeker aan of af? Alle tips zijn welkom. Ohja, wij trouwen op 23 augustus 2008!! Veel succes nog iedereen met jullie voorbereidingen!!! Groetjes Veke

Vera
8-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1160

lien
16-2-2008
 Meld misbruik30-11-2007 9:19:33

Hey Vera,
ik raad dit absoluut aan...wij doen dit ook in combinatie met vanille-ijstaart om zo dame blanche (onze favoriet) te kunnen maken :-)
Let wel dat je zeker iemand van personeel bij de fontein laat staan om te vermijden dat het een braspartij wordt.
Helaas ken ik geen adresjes want ik ben uit het Gentse...maar je zal het zeker vinden want dit wordt alsmaar populairder!!! Succes!
Lien
16.02.2008

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik30-11-2007 9:34:01

locapromotion verhuurt chocoladefonteinen.
014/63.55.33
Wij hebben pas een feestje gehad met een chocoladefontein en het was een succes! we gaan het ook op ons huwelijkfeest doen. Het is idd wel handig om er iemand bij te zetten!
Echt super lekker!

annelore
19-9-2009
 Meld misbruik30-11-2007 14:36:05

Ik heb onlangs een bedrijfsfeest met een chocoladefontein meegemaakt. Lekker, origineel, maar.... ik zou nooit het risico nemen in combinatie met mijn witte trouwjurk...

lien
23-2-2007
 Meld misbruik30-11-2007 17:38:53

Wij hadden ook een chocoladefontein op ons huwelijksfeest. Alleen was de ontgoocheling groot toen ikzag dat het om zo'n klein exemplaar ging:s. Ik had zo'n hele grote in gedachten die de hele avond zou blijven staan. Niet dus. Desalniettemin maakte ons fonteintje deel uit van het dessertbuffet en was ik toch blij dat hij er was:d. Nu ben ik al aan het overwegen om er mij eentje te kopen in de blokker (momenteel voor 25 euro). Alleen weet ik niet goed wanneer ik dit zou gebruiken:s

Groetjes,
Lien
http://lienetghafour.bruiloftsite.nl

lien
23-2-2007
 Meld misbruik30-11-2007 17:39:04

Wij hadden ook een chocoladefontein op ons huwelijksfeest. Alleen was de ontgoocheling groot toen ikzag dat het om zo'n klein exemplaar ging:s. Ik had zo'n hele grote in gedachten die de hele avond zou blijven staan. Niet dus. Desalniettemin maakte ons fonteintje deel uit van het dessertbuffet en was ik toch blij dat hij er was:d. Nu ben ik al aan het overwegen om er mij eentje te kopen in de blokker (momenteel voor 25 euro). Alleen weet ik niet goed wanneer ik dit zou gebruiken:s

Groetjes,
Lien

lien
23-2-2007
 Meld misbruik30-11-2007 17:39:12

Groetjes,
Lien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...