Terug naar overzicht
Hey Vera,ik raad dit absoluut aan...wij doen dit ook in combinatie met vanille-ijstaart om zo dame blanche (onze favoriet) te kunnen maken :-)Let wel dat je zeker iemand van personeel bij de fontein laat staan om te vermijden dat het een braspartij wordt.Helaas ken ik geen adresjes want ik ben uit het Gentse...maar je zal het zeker vinden want dit wordt alsmaar populairder!!! Succes!Lien 16.02.2008
locapromotion verhuurt chocoladefonteinen.014/63.55.33Wij hebben pas een feestje gehad met een chocoladefontein en het was een succes! we gaan het ook op ons huwelijkfeest doen. Het is idd wel handig om er iemand bij te zetten!Echt super lekker!
Ik heb onlangs een bedrijfsfeest met een chocoladefontein meegemaakt. Lekker, origineel, maar.... ik zou nooit het risico nemen in combinatie met mijn witte trouwjurk...
Wij hadden ook een chocoladefontein op ons huwelijksfeest. Alleen was de ontgoocheling groot toen ikzag dat het om zo'n klein exemplaar ging:s. Ik had zo'n hele grote in gedachten die de hele avond zou blijven staan. Niet dus. Desalniettemin maakte ons fonteintje deel uit van het dessertbuffet en was ik toch blij dat hij er was:d. Nu ben ik al aan het overwegen om er mij eentje te kopen in de blokker (momenteel voor 25 euro). Alleen weet ik niet goed wanneer ik dit zou gebruiken:sGroetjes,Lienhttp://lienetghafour.bruiloftsite.nl