TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sarah
26-4-2008
|
30-11-2007 12:51:57
Perfecte service. Heb daar mijn kleed gekocht en ik denk dat ik wel 15 kleedjes mocht aandoen! Ze hebben ook een hele collectie suitekleren (voornamelijk linea rafaelli denk ik) Zou ik zeker eens naartoe gaan!
|
|
Jan
|
30-11-2007 13:51:08
Sylvie, beslist een aanrader! Hun bruidsmodeshow in Ten Dauwe gaat door op donderdagavond 24 januari, en de suitemodeshow (waar ook bruidskleren getoond worden) op donderdag 28 februari. Beslist een bezoekje waard (er worden ong 170 à 180 stuks telkens geshowd) Veel suc6!
|
|
Isabel
11-8-2007
|
30-11-2007 14:14:53
Hallo,
één van mijn schoonzussen haar suitekledij kwam van daar en zij was er ook heel tevreden over.
groetjes, Isabel
|
|
Sandra
25-7-2008
|
1-12-2007 12:28:48
ze verkopen linea raffaelli, rembo styling, mathyro en demetrios. ze zijn wel vriendelijk, maar uiteindelijk ben ik daar toch niet geweest omdat hun collectie later binnen was en dus ben ik bij scarpellini oostende beland: heeft nog veel meer merken (ook de bovenstaande) en is echt een aanrader
|
|
sylvie
18-7-2008
|
1-12-2007 14:55:35
hoi sylvie, mijn schoonzus is daar geweest maar vondt daar niets geschikts (ze geeft wel maatje 46).nu is ze naar la spoza roeselare geweest en was daar aangenaam verrast. de prijzen waren lager en de collectie was al de nieuwe voor volgend jaar en ze heeft uiteindelijk een bruidskleed gekocht van linea raffaelli voor 1000 euro. ze hebben er ook suite kledij.weet niet juist wat je zoekt. bruidskleed of suitekleed. ikzelf huw ook volgend jaar maar aangezien we juist voor de wet huwen wil ik niet zoveel geld uitgeven. suitekleed is toch ook al vlug 600 euro. enig idee waar ik terrecht kan ? mag tot 300 euro zijn hoor, als het maar iets gekleeds is. heb al de naam P&C gekregen maar dat is antwerpen. ben van west vlaanderen en zoek iets in de buurt van tielt, ed groetjes sylvie (ja per toeval dezelfde naam :-) )
|
|
Jo-Ann
27-9-2008
|
10-12-2007 13:40:25
Hey hey,
ik heb er mijn kleed besteld tijdens de opendeurdagen. Ik ging niet naar daar met het idee te kopen. De verkoopster was, ondanks de drukte, erg vriendelijk en behulpzaam. Er zat geen tijdsdruk achter en ze was imo niet opdringerig. Een groot voordeel vind ik dat ze je 1 prijs geven, en daarin zijn dan alle retouches inbegrepen, dus kan je niet meer voor verrassingen komen te staan. Er zijn daar overigens ook kleedjes van Linea te vinden voor ongeveer 1000 euro hoor, het zal er waarschijnlijk van af hangen wat je precies neemt.
Ik vind het in ieder geval een aanrader.
Groetjes,
Ann
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|