Nu Online
Momenteel zijn er 538 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Yentl
Opzoek naar een locatie!!
Hallo, Ik en mijn verloofde trouwen volgend jaar op 8 september. Ons avondfeest zal volledig in circusthema zijn. We zijn hiervoor nog opzoek naar een circustent. We hebben hier al enkele offertes voor gekregen maar zijn nog steeds opzoek naar de be...
Locatie Reacties: 0 20-10-2016 21:48:44

Nele
feestzaal zoeken
Hallo allemaal, Wij zijn op zoek naar een feestzaal in landelijke stijl regio kortrijk wevelgem Roeselare izegem mag ook nog, Voor een 50 tal pers voor ons huwelijk we willen ook graag met een traiteur werken maar een zaal waar het met menu's zi...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 20-10-2016 18:45:18

Sofie
Den Hof in Zelzate
Hallo, Wij zijn onlangs Den Hof in Zelzate gaan bezoeken als potentiële feestzaal. Zij zeggen dat er 140 personen in hun zaal kan, maar voor ons leek de zaal eigenlijk vrij krap... Wij zouden een 120-tal personen voor het avondfeest uitnodigen....
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 20-10-2016 13:38:09

hendriekje
aanrader! fotograaf Kris van Exel
We hadden het grote geluk Kris erbij te hebben op ons trouwfeest 17-09-2016! We kunnen hem alleen maar aanbevelen! We hadden meteen een klik toen we hem voor het eerst zagen en voelden ons dan ook heel ontspannen bij hem: en dat zie je op onze foto's...
Fotografie Reacties: 0 20-10-2016 11:07:16

Ornella
Betaalbare videograaf gezocht regio Brugge
Hallo allemaal Mijn vriend en ik trouwen op 22/07/2017 en zijn nog op zoek naar een betaalbare videograaf (regio Brugge) die onze trouw de hele dag zou willen filmen. Mag zeker iemand zijn die in bijberoep werkt! Kan iemand ons helpen of heeft iem...
Video Reacties: 5 19-10-2016 22:24:12

Cindy
Rood suitekleed Linea Rafaelli te koop!
Mooi suitekleed Linea Rafaelli te koop, 1 keer gedragen op burgertrouw. Perfecte staat, maat 38. Passen is mogelijk in Beveren-Waas/Kallo. Stuur mij mailtje voor meer info of foto's op cindy.vanmoere@gmail.com Zoekertje 314154910 Link naar tweede...
Kledij - Suite Reacties: 0 19-10-2016 13:59:12

Elien
Verkoop materiaal
Wij verkopen nog wat materiaal van onze trouw.. Een groot houten (berken bomen) prieel voor de viering. Met kanten gordijnen. 2 wegwijsborden "Best Day Ever" en "This way to the I do's and Kiss" 6 ijzeren emmers om naast je loper te plaatsen met...
Voorbereiding Reacties: 3 19-10-2016 13:40:33

Cindy
Te koop : trouwkleed met bolero Linea Rafaelli
Hallo iedereen, Bij deze verkoop ik mijn trouwjurk van Linea Rafaelli. De jurk zal nog gereinigd moeten worden, vandaar lage prijs. De bloemen zijn er handmatig opgenaaid, dus uniek stuk, met bijpassende bolero, maat 38. Passen is mogelijk, Beveren-...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 19-10-2016 13:13:34

Mimi
Waar je nooit aan denkt kan je ook overkomen...
Hallo iedereen, mij overkwam wat niemand denkt dat hem zal overkomen. Ons leventje ging zijn gang, we waren zo verliefd, al 5 jaar lang. Ik werd ten huwelijk gevraagd en onze zaal lag vast na heel wat zaalbezoeken. Het werd Hof Ter Meyghem. De mensen...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 19-10-2016 11:43:10

Koho
Hof ten Bosse: kleine zaal of klein gezelschap in grote zaal?
Beste trouwers, Hebben jullie ervaringen met een relatief klein feestgezelschap (circa 50 mensen) in Hof Ten Bosse (Heusden)? Ik ben verknocht aan deze locatie, maar gezien het kleine gezelschap is de grote zaal geen optie voor ons. De gastvrouw ste...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 18-10-2016 20:47:35

lynn
vader dochter dans/openingsdans
hallo, Klein vraagje? Is het gepast om de vader/dochter dans 1st te doen en dat mijn pa me dan weg geeft aan mn man om de openingsdans te doen? grtjes lynn
Openingsdans Reacties: 7 18-10-2016 18:31:52

ann
Te koop: niet gedragen trouwkleed.
Hallo, ik verkoop een (niet gedragen) trouwkleed van pronovisias, type bena. Deze is in maat 38. Iemand interesse? Laat maar weten dan... Gr
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 18-10-2016 17:55:57

delphine
Ballonnen
Lieve Mensen, Ik had graag ballonnen in de lucht gelaten na de kerkdienst ipv duiven. Hoe gaat dit dan in zijn werk, moeten we deze zelf opblazen? Hoe vervoer je dit naar daar enz... Het leek een simpel idee maar er komt toch veel bij kijken Tips
Ceremonie Reacties: 3 18-10-2016 10:51:36

delphine
Suite
Hallo, Vraagje Hoe is jullie suite opgesteld? Wij hadden graag rond een bepaald thema gewerkt... Dus hadden wij graag roze tinten in de suite gehad. Kan je verwachten dat de mensen van de suite dit zelf betalen, of betalen jullie de volledige sui...
Kledij - Suite Reacties: 1 18-10-2016 10:00:03

Sabrina
Twijfel over trouwjurk
Hey medebruidjes,ik zit met een vervelend probleem. In augustus heb ik mijn trouwjurk gekozen. Moeder had hem zien hangen, ik was eerst alles behalve overtuigd, maar toen ik hem aanhad had ik HET gevoel. Nu was mijn entourage ook volledig verko...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 18-10-2016 4:37:15
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...