Nu Online
Momenteel zijn er 586 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Dirk
Nacht van de Bruidjes
Onlangs heb ik een feestje gegeven waarbij we met bevriende koppels weer eens onze trouwkleren hebben aangetrokken.Dit gaf heel leuke foto's.Misschien dat bruidjes in spe op dit forum ideeën voor een trouwkleed kunnen opdoen met deze beelden ;-)...
Andere Reacties: 6 7-9-2009 14:52:47

isabelle
la sposa outlet
hebben jullie erving in la sposa outlet?Ik ga er deze week naartoe en ik ben bang dat ik er een beetje teveel van verwacht.
Andere Reacties: 4 7-9-2009 14:30:06

isabelle
la sposa outlet
Andere Reacties: 0 7-9-2009 14:25:59

Lies
Drama, ramp, twijfels pfffffffff
hallo iedereen, over exact 250 dagen (15 mei 2010) zouden we trouwen.Nu al enkele weken zit ik met een en ander verveeld.Steeds meer en meer krijg ik het gevoel dat hij me in de tang neemt en zijn wil doordrijft. Zo was het dat ik niet wou verhuizen ...
Andere Reacties: 19 7-9-2009 13:43:08

kitty
grote kandelaars??
hoi weet er iemand mss waar ik grote kandelaars kan huren ?heb er 11 nodig dus kopen is zot stom want ben hier na het feest niets meer mee.groetjes
Andere Reacties: 4 7-9-2009 12:15:30

Liesbet
22 augustus ons sprookjeshuwelijk van Andries & Liesbet
Hallo iedereen,22 augustus 2009 was de mooiste dag van ons leven!!Het was net zoals een sprookje, alles verliep ook volgens plan en we hebben ons in niets geen zorgen gemaakt. (we hadden er dan ook heel veel voorbereidingswerk ingestoken); het was &#...
Andere Reacties: 5 7-9-2009 11:41:22

e
voorleestekst bij burgerlijk huwelijk
Dag allemaal,Wij trouwen enkel voor de wet, maar mogen het toch wat persoonlijker maken van de burgemeester.Hiervoor ben ik nog op zoek naar 1 originele tekst. Ik heb op internet al gezocht, maar daar vind ik mijn gading niet.Er wordt reeds een ander...
Andere Reacties: 2 7-9-2009 11:34:07

rebekka
beeldig bruidskapsel
Hallo bruidjes,Wij gaan trouwen op 17 april 2010 :) Op die tijd zou ik heel graag een langere haardos willen hebben. Omdat mijn haar zo snel afbreekt, ga ik al geen stijltang meer gebruiken. Kent er iemand nog nuttige tips of goede producten, die ofw...
Andere Reacties: 4 7-9-2009 9:39:03

Tessa
En opeens....
...stonden er zaterdagvoormiddag 7 dames aan onze deur!! Van een verrassing gesproken, blijkbaar begon toen mijn vrijgezellendag... Was ik even overdonderd en vol spanning.De dames hadden een fel blauw shirt aan met de vermelding 'begeleiding vrijgez...
Andere Reacties: 1 7-9-2009 9:00:53

An
hoe naar kerk
Hoi,Nog 5 weken te gaan en we geraken er maar niet uit hoe we naar de kerk zullen gaan.Het is de bedoeling dat onze ouders en getuigen met eigen vervoer gaan, enkel wij gaan met een ceremoniewagen. Mijn vriend en ik gaan ook samen de kerk binnengaan....
Andere Reacties: 2 6-9-2009 23:10:37

Elien
Suitekledij regio Roeselare - PRIJS
Dag iedereen,...Ik ben nog maar nieuw op dit forum en moet zeggen dat je hier énorm veel info kan vinden. Toch heb ik nog een klein vraagje!Ik vroeg mij af wat een gemiddelde prijs is voor het huren van een kostuum voor de suite-heren! Ik wil ie...
Andere Reacties: 8 6-9-2009 20:33:42

Chantal
1 of 2 recepties pffff probleem!
Dag bruidjes & gommetjes,Wij trouwen dus 17 Juli 2010 maar we zitten nu wel even met de handen in het haar voor de receptie. Normaal gezien worden er idd 2 recepties gegeven maar veel van ons volk die komt komen van heel ver & die kan je nu m...
Andere Reacties: 12 6-9-2009 19:29:11

Christophe
Ceremoniewagens - FIAT 500
Wij zijn op zoek naar 8 x fiat 500 voor onze trouw of als dat te veel is enkel 1 voor ons alleen. Regio Kortrijk - West vlaanderen. Waar kunnen we hiervoor terecht? Juni 2010
Andere Reacties: 2 6-9-2009 13:55:08

marijke
dringend kapster aan huis gezocht!!!!
Heb inmiddels al twee proefkapsels achter de rug en ben totaal niet tevreden over het resultaat! Ik ben dan ook momenteel een beetje aan het panikeren want wij trouwen al binnen drie weekjes!!!! Kennen jullie een kapster aan huis, regio leuven, gespe...
Andere Reacties: 2 6-9-2009 12:56:17

Katrien
oldtimer
Voor ons huwelijk op 10 april 2010 zijn we op zoek naar een oldtimer als wagen voor bruid en bruidegom. We hadden gedacht aan een Ford A van 1929 maar alle suggesties zijn welkom. Weet iemand waar we die tegen een schappelijke prijs kunnen huren?
Andere Reacties: 4 6-9-2009 12:53:10
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...