Nu Online
Momenteel zijn er 582 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Vanessa
tekstje gastenboek - hoe presenteren?
Hallo Ik zou graag een tekstje gebruiken voor ons gastenboek maar wil dit niet op het eerste blad zetten omdat ik denk dat veel mensen dit dan niet zullen lezen. Zou het er dus willen 'bijzetten' op een leuk en goedkope manier bvb op een canvas...
Ideeën Reacties: 5 13-12-2012 11:37:18

ELS
Buffet op het feest
Wij willen graag eten (in buffetvorm) geven aan al onze gasten op ons feest. Dat zullen rond de 250 personen zijn. Ik heb ook in mijn hoofd dat ik ten laatste om 22.00u onze openingsdans wil hebben, waarna ons feest kan losbarsten. Om hoelaat la...
Ideeën Reacties: 10 11-12-2012 21:20:09

essie
Terugblik
Met veel nostalgie kom ik hier af en toe nog eens piepen...ondertussen al een tijdje getrouwd, maar er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan onze huwelijksdag denk! Dit forum blijft echt heel fijn om te lezen, hoewel al de bruidjes die ik hier kende ...
Ideeën Reacties: 7 11-12-2012 17:27:28

sonja
Nog een leuke site !
www.theknot.com
Ideeën Reacties: 0 11-12-2012 11:49:40

Jessica
Herfst - winterhuwelijk
Hey, Even vermelden dat de datum nog niet klopt maar moest iets ingeven... Hebben jullie tips of ideen om een winterhuwelijk speciaal en gezellig te maken? Wanneer best gaan kijken voor een kleed want er moet dan toch iets over het kleed voor de war...
Ideeën Reacties: 4 10-12-2012 12:27:50

mieke
save the date
hallo, ik had graag samen met onze kerstkaartjes een save the date kaartje willen opsturen maar wat zet je daar juist allemaal op behalve de datum? iemand die voorbeeldje kan doorsturen? alvast bedankt  groetjes mieke 
Ideeën Reacties: 7 9-12-2012 22:22:18

Quintens
Overleden moeder herinneren op feest
Hallo allemaal, op de dag dat mijn vriend ik trouwen zal mijn mama ongeveer anderhalf jaar overleden zijn. Wij zoeken een manier om haar op onze grote dag te herdenken. Heeft iemand dit al meegemaakt op een trouwfeest of zelf gedaan? Alle tips zijn ...
Ideeën Reacties: 17 9-12-2012 18:52:09

Michèle
Facebook
Misschien iets helemaal niet in "huwelijkthema" maar ik zoek al een tijdje hoe je op een facebook-groep (geen persoon-pagina) dus een profielfoto kan zetten... daar staan vanboven zo de foto's van de leden maar ik wil een profielfoto, kan dit? Mogen ...
Ideeën Reacties: 2 7-12-2012 16:12:30

tinne
animatie avondfeest
Hallo dames, hebben jullie iets voorzien van animatie op het avondfeest? Wij waren aan het denken om mss een komiek te laten komen? Iemand van jullie hier ervaring mee? Andere ideeën zijn ook altijd welkom Groetjes
Ideeën Reacties: 5 6-12-2012 21:28:58

Vanessa
5 % korting op 5 kastickets bij Colruyt
Voor de bruidjes die het nog niet moesten weten en al eens boodschappen doen bij Colruyt...  Als je hen laat weten dat je trouwt, krijg je 5 % korting op 5 kassabons. Als je, zoals ik, af en toe grote boodschappen doet daar, loopt dit toch al ga...
Ideeën Reacties: 16 6-12-2012 14:48:50

Yoline
Trouwringen
Heey iedereen Mijn verloofde en ik zijn onze trouwringen gaan halen in de jodenbuurt van Antwerpen. Ze waren mooi, maar toch niet zo mooi dat ze mijn hartje sneller lieten slaan en de steentjes waren slecht gezet. Ik ben in contact gekomen met Direg...
Ideeën Reacties: 11 5-12-2012 23:22:04

Fien
nog een laatste vraagje
Hallo, met nog 2 dagen op de teller (spannend!) toch nog een vraagje. ik zou graag op een of andere manier duidelijk maken dat de gasten hun bedanking niet mogen vergeten bij het weggaan en ook niet mogen vergeten in onze gastenboek te schrijven. Toe...
Ideeën Reacties: 5 5-12-2012 19:02:17

sharon
schilders ezeltjes
hallo bruidjes, iemand geintreseerd in kleine schilders ezeltjes? heb er een stuk of tien en zitten nog in de verpakking.. ging dit gebruiken op mijn tafels maar ben ondertussen verandert van gedacht :-)  groetjes
Ideeën Reacties: 8 3-12-2012 17:20:03

Tim
Zotte fratsen op ons huwelijk.
Hallo iedereen! Ik stap op 7 september in het huwelijksbootje!!! Jihaaaaaaaa!:) We zijn ons trouwfeest al volop aant voorbereiden. Maar nu heb ik enkele vragen!:) De mensen kennen mij als een prettig gestoord persoon. Dus dat zou ik graag doortrekk...
Ideeën Reacties: 7 3-12-2012 11:46:24

yvonne
gratis kaarten love & marriage event 8+9 december a.s.
Je kunt op twitter bij @RomantischeTips vandaag vrijkaarten winnen voor de love & marriage beurs. http://www.trouwplannen.nl/amsterdam-rai-love-and-marriage-beurs/ Er zijn vaak winacties daar.. dus mijn tip..volg @RomantischeTips en wie...
Ideeën Reacties: 0 2-12-2012 13:12:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...