Nu Online
Momenteel zijn er 560 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires

Cynthia
speciale bh voor onder trouwjurk te koop!!
Hallo,   Ik ben ondertussen wat kilo's kwijt voor de grote dag, waardoor ik nu ook een cupmaat kleiner heb. Ik verkoop mijn BH dus die ik reeds al gekocht had in een zaak van bruidsjurken. De BH is nieuw en nog niet gedragen. Het is maat 80 D ...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 16-7-2011 20:07:47

Sofie
bruidsjuwelen waar kopen regio waasland
Hey bruidjes (to be),   waar hebben jullie jullie juwelen gekocht voor de trouw? Welke juweliers/ontwerpers/winkels in het Waasland zijn de moeite om een bezoekje te brengen hiervoor?    
Kledij - Accessoires Reacties: 1 13-7-2011 20:58:31

Esther
Omoda schoenen
Heeft iemand van jullie ervaring met Omoda schoenen, online bestellen?
Kledij - Accessoires Reacties: 4 13-7-2011 15:20:00

Evelyn
goedkope juwelen trouw
Zoeken er nog mensen mooie en niet te duren juwelen? Ik kan mss helpen....
Kledij - Accessoires Reacties: 5 12-7-2011 22:14:24

Chloë
tiara/ prinsessenkroontje
Hey allemaal,   zoals de meeste al misschien weten trouw ik in een sprookjesthema, mijn verloofde gaat echt in prinsoutfit komen (soortgelijk kostuum als het Beest maar dan chiquer) Ik ben uiteraard al een prinses die dag met mijn trouwjurk die ...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 12-7-2011 15:35:19

Melissa
Zelfgemaakte juweeltjes
Hoi bruidjes!   Omdat mijn toekomstige schoonmama een zwak heeft voor juweeltjes en kralen, heb ik haar gevraagd om mijn juweeltjes voor de trouw te maken. Ze was zo vereerd dat ze bijna huilde van blijdschap :-)   Maar nu zit ik met ee...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 12-7-2011 8:59:52

Cindy
Trouwschoenen, wanneer?
Hey iedereen. Ik trouw volgend jaar 5 mei. Ik dacht eerst mijn schoenen te kopen kort voor de trouw (in de communie collecties). Maar nu het solden zijn vindt ik dit geen slecht idee om nu eens te gaan zien. Ik weet wel al het kleur van mijn kleed (i...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 10-7-2011 2:50:19

Forier
te koop nieuwe stola in ivoorkleur
Hoi Bruidjes, bij deze laat ik weten dat ik mijn stola in ivoor kleur verkoop, heb deze niet gebruikt gehad. dus volledig nieuw.
Kledij - Accessoires Reacties: 6 8-7-2011 15:07:35

Lesley
Schoenen van Ivory te koop maat 38 (provincie Antwerpen)
Hallo dames,   ik had via www.brandos.be 2 paar schoenen gekocht waarvan er eentje dus echt te hoog is voor mij. Ik heb al eens een keertje schoenen retour gestuurd en ook op tijd mijn geld enz terug gekregen, maar het zou natuurlijk nog handig...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 8-7-2011 12:37:51

Celesta
De ringen...
Gisterenavond heb ik de ringen ontvangen... Ze zijn prachtig, in zwart titanium en de mijne met een zwart steentje... Ik had ze besteld in Amerika en een vriend heeft ze meegebracht naar België. Groetjes, Celesta
Kledij - Accessoires Reacties: 5 8-7-2011 12:21:38

Fairytale Bride
Blauw papier tegen verleuring?
Hellow, bruidjes en gommetjes :-)   Ik heb eens een vraagje; Heb men bolero vandaag in huis, en zou 'm nog een jaartje moeten kunnen bewaren, maar ik wil absoluut voorkomen dat deze dus gaat verkleuren, hij steekt wel in een transparante plast...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 7-7-2011 22:20:00

Inge
Juwelen zijn binnen
Joepie toen ik vandaag mijj brievenbus opendeed kwam er meteen een glimlach om mijn lippen toen ik een postpakketje zag zitten. Eindelijk mijn juweeltjes zijn toegekomen,heb ze meteen bekeken ze waren zeer mooi ingepakt in een mooi doosje met strik ...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 6-7-2011 22:07:34

Karine
Zoektocht witte sjaal
Hey, Ik ben op zoek naar een witte sjaal die ik eventueel kan aandoen bij slechter weer op onze trouwdag. Weet iemand mooie sjaals in winkels te koop (wel een bredere sjaal natuurlijk, die ik over mijn schouders kan leggen zoals stola) of heeft iema...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 6-7-2011 12:25:43

Cindy
Juweeltjes West-Vlaanderen
Wie kent er winkels met mooie juweeltjes ?  ( die niet te duur zijn, maar natuurlijk ook geen brol) 
Kledij - Accessoires Reacties: 5 4-7-2011 19:53:38

natje
bruidschoenen
hey bruidjes ik heb paar weken geleden mijn droomjurk gevonden in de honeymoonshop in rotterdam. qua schoenen vond ik mijn stijl niet daar.  waar hebben jullie jullie schoenen gekocht of kennen jullie winkels waar ze ruime keuze hebben? &nbs...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 4-7-2011 17:32:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...