Nu Online
Momenteel zijn er 498 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen

Vanessa
Huwelijksuitnodiging met kindjes
Ik zou graag mijn 2 kindjes betrekken bij mijn uitnodiging. Ze zijn 1 en 2,5 jaar oud. (jongen en meisje). Iemand leuke ideetjes?
Uitnodigingen Reacties: 2 3-3-2011 20:51:54

Heidi
Uitnodigingen
Het is voor ons nog veraf, maar ben toch al aan het brainstormen omtrent de uitnodigingen ! Ik zou graag zoveel mogelijk zelf maken maar kheb daarvoor enkele zaken nodig, waar ik niet van weet of ik er ergens aan geraak ! Oa. Klavertjes vier van kar...
Uitnodigingen Reacties: 6 3-3-2011 15:32:30

ann
uitnodiging puzzel
dag allemaal,   bij het zoeken van een tekst voor viering kozen we er eentje over puzzelstukjes...en zo kwam het idee van in dit thema te werken,hebben intussen al enkele ideetjes voor de uitnodiging bestelden we een vb van locomix,...
Uitnodigingen Reacties: 20 2-3-2011 19:53:43

Evelyne
Vistaprint
Aan de bruidjes die hun uitnodigingen hebben gemaakt met Vistaprint: welk formaat hebben jullie gekozen? Wij zijn volop bezig met het zoeken naar de juiste uitnodiging en zouden graag een gevouwen kaartje hebben, formaat 9,5 op 21cm. Kan het dat de m...
Uitnodigingen Reacties: 2 2-3-2011 17:07:03

Bruidje
Budget ouders komen niet overeen...! Wat met genodigden?
Hoi iedereen, We hebben inmiddels samengezeten met onze ouders en het budget besproken. We zijn heel erg blij dat ze willen sponsoren maar het bedrag van mijn ouders en schoonouders is toch wel verschillend... (verschil is toch ongeveer € 2000)...
Uitnodigingen Reacties: 24 2-3-2011 12:34:15

Evi
Drukkerij Oost-Vlaanderen
Hey iedereen,   Mijn mama heeft onze uitnodigingen ontworpen en we zijn nu op zoek naar een goede drukker (en betaalbaar) in regio Oost-Vlaanderen.   Kent er iemand goede drukkerijen in onze regio?   Daag
Uitnodigingen Reacties: 5 1-3-2011 18:40:34

Sophie
Wat is het netste, bijgevoegde info voor dag gasten of meerdere soorten uitnodigingen
Hallo allemaal,   Het duurt voor mij nog even voor het zover is maar wij zijn al druk bezig met de voorbereidingen (band geboekt, locatie gekozen, en waarom niet, lang leve de voorpret!) Maar persoonlijk zit ik een klein beetje met de uitnod...
Uitnodigingen Reacties: 5 1-3-2011 14:26:22

bruidje
Waar uitnodigingen?
Hoi bruidjes, Waar hebben jullie je uitnodigingen gevonden? Wat was de kostprijs? Ben benieuwd Vele liefs!
Uitnodigingen Reacties: 15 1-3-2011 13:55:02

tamara
proefdruk
hey bruidjes,   Ik had even een vraagje hoe bij jullie jullie proefdruk verlopen is. Ik had mij echt een heel ander iets voorgesteld. Eerst was het zo dat ze mij de druk 14 dagen later dan voorzien bezorgt hebben. Dan krijg ik de druk einde...
Uitnodigingen Reacties: 7 1-3-2011 13:26:13

Ellen
Wie uitnodigen, wie niet? Collega's met of zonder partner?
Dag bruidjes   Wij willen volgende week doorgeven hoeveel uitnodigingen we nodig hebben, dus het wordt dringend tijd dat we gaan beslissen wie we wel en wie we niet uitnodigen.   Wij hebben 4 soorten uitnodigingen: - uitnodiging o...
Uitnodigingen Reacties: 12 28-2-2011 20:09:36

elke
wie beantwoordt dit even voor mij?
hey hey als jullie een uitnodiging krijgen voor een trouw, en er staat op de uitnodiging: om 10.30h gemeentehuis, om 11.00h kerk en om 20.30h nodigen wij u uit op onze trouwfuif. wat zouden jullie dan PRECIES verwachten van die AVOND? en zouden jul...
Uitnodigingen Reacties: 14 28-2-2011 13:39:05

Sara
Uitnodigingen... Hoe hebben jullie dit gedaan?
Hoi bruidjes en gommetjes,   Mijn ventje is aan het design van de uitnodigingen begonnen, nu zitten we nog met één vraag mbt de tekst. Wij nodigen enkel de familie uit voor het diner en de vrienden vanaf het dessertenbuffet... Maar heb...
Uitnodigingen Reacties: 7 26-2-2011 21:01:04

Marie
Collega's en baas al dan niet uitnodigen
Hallo iedereen,   Ik zit met een probleem waar ik niet uit geraak. Ik werk op een klein bedrijf met 4 arbeiders, 1 baas en mezelf. Daar er op korte tijd vanalles gebeurd is op het werk en de sfeer helemaal niet meer is wat het geweest is twi...
Uitnodigingen Reacties: 7 25-2-2011 16:11:19

Kim
Uitnodigingen gedrukt! :) Nog te vroeg om uit te delen?
'k Ben vandaag onze uitnodigingen gaan afhalen. Vanaf begin maart wilden we stilaan beginnen uitdelen maar toevallig zien we dit weekend een groot deel van de familie - zou ik ze dan de uitnodigingen al geven of niet? Het zijn nog 85 dagen tot onze t...
Uitnodigingen Reacties: 26 24-2-2011 21:26:28

Chantal
Zelf tekeningen maken, maar professioneel laten afwerken - Wie?
Hoi Bruidjes   Ik heb besloten om een oude hobby terug op te pikken: tekenen! Ik teken heel graag, maar omdat het al een tijdje geleden is heb ik mij ingeschreven op een cursus blended learning Tekenen: voornamelijk zelfstudie, maar met huiswe...
Uitnodigingen Reacties: 3 23-2-2011 21:56:09
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info