Nu Online
Momenteel zijn er 200 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Annelies
voor volgend jaar
Voor mij is het trouwseizoen afgelopen dit jaar :( jammer maar helaas :( Maar het was echt weer genieten van begin tot einde! Elk huwelijk dat ik mag meemaken raakt mij altijd iets, allemaal zijn ze speciaal. En uiteraard geef ik mij volledig van beg...
Voorbereiding Reacties: 1 17-10-2016 22:20:49

Joke
Thema
We hadden graag gewerkt met een thema maar weten niet goed wat. Iemand ideeën? Wat ons typeert is romantiek, reizen, film, landelijk. 
Ideeën Reacties: 4 17-10-2016 20:42:17

Tinneke
fotograaf gezocht
ik ben op zoek naar een fotograaf die nog werkt met klassieke albums hiermee bedoel ik de albums waarin de foto's nog geplakt worden dit is blijkbaar niet meer zo evident om te vinden deze tijd :-) wij trouwen op 17/11/17 iemand die ideeën...
Fotografie Reacties: 12 17-10-2016 14:35:02

Dierk
StudiohappyMusic
Referentie huwelijksfeest zaterdag 1 oktober 2016,Salons Waerboom Brussel Bregt Nevens heeft studio_happy_music beoordeeld — 5 sterren 15 oktober om 11:16 · Ons huwelijksfeest was een knaller! Sympathieke DJ, goede communicatie op voorhan...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 17-10-2016 10:46:36

Robin
Tussentijds gesprek, afwerking thema, top samenwerking
Succesverhaaltje: Wij hadden vandaag nog een afspraak met onze fotograaf die tevens ook onze video zal maken. We voelen ons vandaag super goed, we zijn er buiten gekomen met zoveel ideetjes, dingen die we kunnen doen om onze dag echt persoonlijk te m...
Voorbereiding Reacties: 3 16-10-2016 23:26:25

Sofie
orangerie als feestlocatie gezocht (in de stijl van Auberge du Pêcheur)
Hallo iedereen, Wij hebben de feestzaal van Auberge du Pêcheur bezocht in Sint-Martens-Latem en vonden de orangerie (soort veranda met veel glas) daar wondermooi. Ook de talrijke decoratiemogelijkheden zag ik al meteen voor mij (lampionnen aan ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 16-10-2016 18:20:18

severine
Trouwjurk
Hallo iedereen.Ben hier nog eens met een vraagje .Heeft er al iemand naar de outlet in beveren leie en kortemark geweest.Hoe gaat het daar zijn werk en moet ik eerst een afspraak maken.Kga er toch eens mijn werk moeten van maken om mijn kleed te vin...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 16-10-2016 15:20:58

SI
Bruidsvisagie en bruidskapsels door SI Bridal
Allereerst willen wij jullie van harte feliciteren met jullie wedding! Verder willen wij jullie op de hoogte stellen van mijn lopende actie. Onze normale tarieven voor bruidsvisagie zijn vanaf 60,- inclusief proef. Tijdens zo'n proef gaan we samen ...
Verzorging - Make-Up Reacties: 0 15-10-2016 13:13:42

SI
Bruidsvisagie en bruidskapsels door SI Bridal
Allereerst willen wij jullie van harte feliciteren met jullie wedding! Verder willen wij jullie op de hoogte stellen van mijn lopende actie. Onze normale tarieven voor bruidsvisagie zijn vanaf 60,- inclusief proef. Tijdens zo'n proef gaan we samen ...
Verzorging - Kapsel Reacties: 0 15-10-2016 13:05:35

Winnie
Trouwkleed te koop
Ondertussen zijn we al 404 dagen getrouwd. Ik heb beslist om mijn trouwkleed te verkopen. Het merk is Sacha Novia en het is maat 40. Ik heb mijn jurk gekocht bij Jagré. Ze bestaat uit 2 delen. Voor interesse gelieve een mail ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 13-10-2016 10:41:57

Vansteenbrugge
Trouw & Trends
Na Trouw & Trends op 10 en 11 november in Kasteel Te Lake (Zulte), organiseren we ook Trouw & Trends Arc-Wattripont.Deze beurs zal doorgaan op zondag 20 november in Domaine de Jaurieu.  Gratis tickets voor beide beurzen via: info@t...
Voorbereiding Reacties: 0 13-10-2016 10:06:01

Annelies
Mannelijke getuige vs. vrijgezellenfeest
Hallo, Ik heb 2 getuigen gevraagd, namelijk een vriendin en een vriend. Ik wil hen graag dicht bij ons op onze huwelijksdag. Nu weet ik niet goed wat ik daarmee aan moet voor het vrijgezellenfeest? De vrouw van de vriend die getuige gaat zijn, zei ...
Voorbereiding Reacties: 2 12-10-2016 14:46:35

Isa
Gezocht
Ik ben opzoek naar licht blauw badzout als bedankje weet iemand waar deze te vinden is ?
Ideeën Reacties: 2 12-10-2016 10:22:25

Anke
Te koop: Paraplu
Hey iedereen, Wij hebben nog steeds een paraplu te koop: http://www.styleyourparty.be/nl/shop/detail/paraplu-ecr... Nog niet uit de verpakking geweest, af te halen in Niel. Indien interesse, let us know Grtjs Anke
Voorbereiding Reacties: 1 12-10-2016 8:48:13
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...