Nu Online
Momenteel zijn er 200 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Annelies
voor volgend jaar
Voor mij is het trouwseizoen afgelopen dit jaar :( jammer maar helaas :( Maar het was echt weer genieten van begin tot einde! Elk huwelijk dat ik mag meemaken raakt mij altijd iets, allemaal zijn ze speciaal. En uiteraard geef ik mij volledig van beg...
Voorbereiding Reacties: 1 17-10-2016 22:20:49

Joke
Thema
We hadden graag gewerkt met een thema maar weten niet goed wat. Iemand ideeën? Wat ons typeert is romantiek, reizen, film, landelijk. 
Ideeën Reacties: 4 17-10-2016 20:42:17

Tinneke
fotograaf gezocht
ik ben op zoek naar een fotograaf die nog werkt met klassieke albums hiermee bedoel ik de albums waarin de foto's nog geplakt worden dit is blijkbaar niet meer zo evident om te vinden deze tijd :-) wij trouwen op 17/11/17 iemand die ideeën...
Fotografie Reacties: 12 17-10-2016 14:35:02

Dierk
StudiohappyMusic
Referentie huwelijksfeest zaterdag 1 oktober 2016,Salons Waerboom Brussel Bregt Nevens heeft studio_happy_music beoordeeld — 5 sterren 15 oktober om 11:16 · Ons huwelijksfeest was een knaller! Sympathieke DJ, goede communicatie op voorhan...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 1 17-10-2016 10:46:36

Robin
Tussentijds gesprek, afwerking thema, top samenwerking
Succesverhaaltje: Wij hadden vandaag nog een afspraak met onze fotograaf die tevens ook onze video zal maken. We voelen ons vandaag super goed, we zijn er buiten gekomen met zoveel ideetjes, dingen die we kunnen doen om onze dag echt persoonlijk te m...
Voorbereiding Reacties: 3 16-10-2016 23:26:25

Sofie
orangerie als feestlocatie gezocht (in de stijl van Auberge du Pêcheur)
Hallo iedereen, Wij hebben de feestzaal van Auberge du Pêcheur bezocht in Sint-Martens-Latem en vonden de orangerie (soort veranda met veel glas) daar wondermooi. Ook de talrijke decoratiemogelijkheden zag ik al meteen voor mij (lampionnen aan ...