Nu Online
Momenteel zijn er 495 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Karin
banner voor op het feest
hallo bruidjes, Ik wil graag een banner laten maken in het wit met de tekst op van mr en mevr.... en dan zou ik graag dat er per tafel voor deze banner een foto wordt gemaakt. Maar waar laat ik zo'n banner maken geraak er niet goed uit via google. ...
Ideeën Reacties: 3 20-11-2012 19:13:43

Romina
Gezocht: Fushia loper
Hallo, kan er ons iemand helpen met een fushia loper? Dat mag tweedehands zijn, dat is geen enkel probleem.  Groetjes Romina & Martijn
Ideeën Reacties: 3 20-11-2012 12:53:33

Tina
De zoektocht naar ideeen voor cadeautjes gasten
Hallo, wij zijn waarschijnlijk van plan om de Photobooth te laten komen, de mensen krijgen daar 2 strip van 1 voo rin het gastenboek te plakken, met hun commentaar bij te schrijven en een ander dat ze zelf mogen houden. Ik zoek dus een cadeautje in ...
Ideeën Reacties: 3 19-11-2012 17:06:10

mia
alternatief voor duifjes, en speciale bloemen om op altaar te leggen
Hallo, mijn naam is Mia, ik ben nieuw op het forum en trouw in juli volgend jaar. Wij zijn op zoek naar een alternatief voor de duifjes die gelost worden aan de kerk. Mijn vriend dacht aan vlinders, ik vind dit een schitterend idee maar zou niet we...
Ideeën Reacties: 13 19-11-2012 10:16:47

Sylvie
ME 2 YOU BEERTJES
Hallo iedereen! Ik ben op zoek naar een me 2 you beertje verkleed in een bruidje. Heb dit enkele jaren terug gezien in de expo. Zou het nu graag cadeau doen aan mijn verloofde. Maar vind het nergens meer.. Iemand een idee waar ik het kan vinden?
Ideeën Reacties: 17 18-11-2012 17:29:37

Eva
Bruidsmagazines te koop
Dag bruidjes, Iemand geïnteresseerd in een pakket van bruidsmagazines? -For lovers september 2012 - met bruidsmode 2013 -Loving you - juli 2012 -Bruid en Bruidegom - augustus 2012 -For lovers september 2011 -Bruid en bruidegom mei 2012 Totaalpri...
Ideeën Reacties: 0 17-11-2012 8:54:09

Karin
nog een vraagje ;-)
wij willen de tafels onderverdelen in automerken (mijn aanstaande is nog zot van auto's ;-) ) maar aan de naamkaartjes willen wij miniatuur autotjes hangen, zoals een fiat, of peugeot of bmw...... weet iemand waar ik dit kan vinden, helaas vindt ik n...
Ideeën Reacties: 7 16-11-2012 19:41:22

Karin
getuigen
een vraagje ik wij gaan onze getuigen vragen maar we willen ze een pen geven die ze dan gebruiken op onze trouwdag. maar ik wil op de pen iets laten graven. Zet ik onze trouwdatum erop en de naam van de getuige, of zet ik onze namen erop met de trouw...
Ideeën Reacties: 16 16-11-2012 18:02:27

Fien
gewoon eventjes vermelden... :-)
eventjes vermelden dat ik toch al behoorlijk wat kriebeltjes krijg als ik eraan begin te denken dat het maar 21 dagen meer is :-) leuk !!
Ideeën Reacties: 7 16-11-2012 16:18:19

Gitte
alternatief ringendoosje en ringenkussentje
Dag dames! ik ben opzoek naar een leuk alternatief om de ringen te dragen en aan te laten geven door onze twee bruidskindjes, een jongetje en een meisje van vier op het moment dat we zullen trouwen.  Voor ringkussentjes heb ik het niet zo, vind...
Ideeën Reacties: 9 16-11-2012 15:35:16

Kylie
bedankingstekst
Hey iedereen, Wij gaan aan onze familieleden een gepersonaliseerde fotoalbum van ons huwelijk geven. Heeft er iemand een idee voor een mooie tekst die we hierin kunnen zetten? Een bedankingstekst of .... Groetjes,
Ideeën Reacties: 1 15-11-2012 22:03:28

fabienne
vragen
hey medebruidjes ik zou graag op tafel zelfgemaakte kaartjes leggen waar de gasten iets kunnen opschrijven. Hebben jullie wa ideeen van vragen die ik er kan opzetten en waar ik zon kaartjes kan vinden grts en alvast bedankt
Ideeën Reacties: 5 15-11-2012 19:51:48

Jente
Traditioneel gastenboek of alternatief?
Hoi medebruidjes! Ik ben (ruim op tijd) al eens aan het rondkijken naar leuke gastenboeken of een tof alternatief daarvoor. Mijn ervaring op bruiloften is dat mensen het vaak een hele opdracht vinden om iets te schrijven in het gastenboek en dat he...
Ideeën Reacties: 15 14-11-2012 17:55:28

sharon
feestreglement
hallo bruidjes, ik ben volop bezig met de voorbereidingen want nog 8 maandjes en tis zover :-) graag had ik bij iedereen op de tafel een feestreglement gelegd... schijnt leuk te zijn. wat denken jullie? al iemand zo een feestreglement gebruikt of gez...
Ideeën Reacties: 36 14-11-2012 13:19:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...