Nu Online
Momenteel zijn er 658 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Lies
kaartjes dessertenbuffet maken
Hallo allemaal, Ik zou graag kaartjes maken voor het dessertenbuffet maar ben niet zo handig met PC. Heeft iemand van jullie een idee hoe ik hier best aan begin? Ik wil de kaartjes 10 op 5 (en deze dan dubbelgevouwen) en in het midden in een mooi le...
Voorbereiding Reacties: 6 23-4-2014 20:10:18

LiseV
trouwspulletjes
Hallo bruidjes en gommetjes, Na een ongelooflijkfantastische trouwdag hebben wij hier in ons huis nogal wat spulletjes liggen. Heeft er iemand interesse om deze van ons over te kopen? - grote enveloppendoos - versiering (bloemen, organza) - geluksp...
Voorbereiding Reacties: 7 23-4-2014 18:29:18

Karlijn
Mason jars als vaasjes
Ik speel al een heel eindje met het idee om mason jars te gebruiken als vaasjes voor de bloemen. Iemand een idee waar ik deze zou kunnen kopen? Heb al een aantal webshops gevonden, maar de verzendkosten zijn erg groot. Moesten we ze in een winkel kun...
Voorbereiding Reacties: 8 22-4-2014 20:06:58

evy
Wijnkurken gezocht
Hallo, ik ben op zoek naar iemand die veel wijnkurken heeft. Had er heel veel, maar kom er nu tekort voor onze laatste decoratie af te werken. Nog maar vier weken te gaan, dus zou er snel moeten hebben. :)
Voorbereiding Reacties: 13 22-4-2014 20:04:20

Louiza
www.Weddingagent.nl feedback bedankt dames!
Hallo Dames, Ik kon het door mij geplaatste bericht helaas nergens op het forum terug vinden om jullie te bedanken dus doe ik het even via deze weg. Heel erg bedankt voor jullie opbouwende en positieve feedback op mijn blog. Het is fijn om zulke le...
Voorbereiding Reacties: 0 22-4-2014 12:40:00

Evelien
tafeldecoratie walking dinner
Hallo iedereen, Op ons trouwfeest werken we met een walking dinner. Aangezien niemand vaste plaatsen heeft, worden de tafels niet ingedekt. Maar ik heb wel een aantal ronde tafels van 10 personen. Hoe zorg je ervoor dat die niet te kaal zijn, zonde...
Voorbereiding Reacties: 5 21-4-2014 21:05:25

Sandra
Misboekje zelf printen
Kan me iemand uitleggen hoe ik mijn misboekje best kan printen? Heb dit in Word 2010 gemaakt. Groetjes
Voorbereiding Reacties: 7 21-4-2014 14:31:47

stephanie
Ons lijstje word kleiner
Whoehoe! Er worden weer dingen van ons lijstje geschrapt ! Vandaag naar de fotograaf geweest alles wat besproken , en heb er nu nog veel meer zin in :) we nemen de locaties op onze stijl (in rockcafes waar we naar toe gaan, ons repetitiekot , foto'...
Voorbereiding Reacties: 4 20-4-2014 23:23:09

Tina
hoeveel getuigen voor de wet en kerk
Hallo,  hoeveel getuigen mag je eigenlijk kiezen voor de wet en voor de kerk? groetjes
Voorbereiding Reacties: 5 20-4-2014 22:19:29

Sarra
Trouwartikelen TE KOOP: 3 trouwtijdschriften, 2 witte vogelkooien en 1 witte 2-persoonstrouwparaplu!
http://www.2dehands.be/boeken-strips/tijdschriften-kranten/vrouwen/trouwtijdschriften-t-w-v-25-euro-te-187794385.html http://www.2dehands.be/dieren-toebehoren/dierenaccessoires-materiaal/parkieten/twee-vogelkooien-wit-187785188.html http://www.2deh...
Voorbereiding Reacties: 3 20-4-2014 16:49:52

Natalie
Kadootje ouders
Met nog 47dagen op de teller ben ik druk aan het nadenken over een kadootje voor onze ouders. Tijdens onze huwelijksviering gebruiken we volgende tekst als dankwoord voor hen :      Er was eens een boom , een grote boom die ...
Voorbereiding Reacties: 6 19-4-2014 21:18:06

Natasja
'lunch' voor suite
hallo allemaal,nog 38 dagen te gaan :)alles begint serieus vorm te krijgen en dan komen de 'probleempjes' naar boven.mijn toekomstige komt mij ophalen met de ceremoniebus. deze vertrekt aan de feestzaal (dan kan de suite hun auto's daar al park...
Voorbereiding Reacties: 4 19-4-2014 19:33:13

inneke
Niet slim van me
Goh, ik heb spijt van de datum van bevestigen op onze uitnodiging . Onze gasten kunnen tot 10 dagen voor de trouw annuleren of bevestigen. Nu lees ik hier zo vaak dat mensen veel te laat in actie schieten om te bevestigen. Dus dat gaat mij stress b...
Voorbereiding Reacties: 7 19-4-2014 19:27:56

Jolien
Draaiboek
Dag lieve mensen Ik vraag me af of er veel mensen een draaiboek schrijven? Ik vraag me ook af of er getrouwde koppels of trouwers in spé hun draaiboek met ons willen delen? Ik denk dat een draaiboek voor ons een heel goed idee is, maar ik heb...
Voorbereiding Reacties: 21 19-4-2014 19:25:16

Kiekske
Waaah, dat gaat hier ineens snel ...
Ik ben hier begonnen op +500 dagen. En ineens ... heb ik er nog maar 55. En zeggen dat er nog zoveel moet gebeuren voor 't effectief zover is. Sinds vandaag ligt bijvoorbeeld eindelijk de menu en 't startuur van 't feest vast. De uitnodigingen zijn...
Voorbereiding Reacties: 10 19-4-2014 2:01:37
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...