Nu Online
Momenteel zijn er 563 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Marc
foto wand
Hoi We verkopen onze foto wand die op ons feest een enorm suc6 was omdat wij op 20 nov zijn getrouwd en het niet zo een goed weer was De hele dag en avond zijn er dan ook foto's genomen zelf tot in de vroege uurtjes De afmeting is 2m hoogte en in 2 ...
Fotografie Reacties: 0 4-10-2016 17:20:04

Elien
10.09.16 Elien en Jelle
Bij deze is onze dag ook al enkele weken geleden en ik wou toch nog iedereen even een hart onder de riem steken en zeggen dat alles wel goed komt hihi Bij deze mijn verslagje. We hadden een beetje een rare indeling van onze dag.. namelijk: gemee...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 0 4-10-2016 15:25:49

Herlinde
Waar gaan jullie op huwelijksreis?
Ik weet het echt niet meer, er is te veel keuze! Wij trouwen volgend voorjaar (8 april) en willen onmiddellijk erna op huwelijksreis vertrekken. Zelf zag ik al leuke opties rond de Middellandse Zee op http://www.airstop.be, maar dan is het nog t...
Huwelijksreis Reacties: 9 4-10-2016 11:49:46

Sabine
Dj gezocht
Hallo wij trouwen in juli volgend jaar en zoeken nog een dj. Wij zoeken iemand met ervaring op huwelijksfeesten en die vanalles wat kan draaien. Iemand een suggestie? Regio Sint- Truiden.
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 3-10-2016 21:26:42

Kim
Iemand ervaring met Aromazz ? Traiteur van Tiendschuur Herkenrode
We zijn bijna overtuigd van de zaal Tiendschuur Herkenrode. Enkel vragen we ons af of het eten ook de moeite is? Wij eten graag verfijnd en dat de smaken kloppen. Iemand al ervaring met deze traiteur? Groetjes Kim
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 3-10-2016 20:00:04

Herlinde
Welke trouwringen?
Hey allemaal,Wij trouwen volgend jaar op 8 april en ik ben al een beetje aan het rondkijken naar trouwringen. Ik zag onder andere al mooie modellen op de website van Baunat (https://www.baunat.com/nl/huwelijk), maar ik ben een enorme twijfelaar... Al...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 3-10-2016 14:36:42

Els
Dipje
Lieve leden, Ik ben vorige maand ten huwelijk gevraagd en er na een volmondige "ja!" meteen mee gestart om ons huwelijk te plannen. Dag na dag ben ik urenlang superenthousiast en vol energie bezig geweest met surfen en info verzamelen en nu zie ik ev...
Voorbereiding Reacties: 8 3-10-2016 9:18:32

Elspeth
Spulletjes te koop
Nu ons huwelijksfeest achter de rug is, bieden we een aantal dingen te koop aan: 3-delige kandelaars (13 stuks): http://www.2dehands.be/huis-meubelen/overige-huis-meubelen/kandelaars-kaarsen/kandelaars-13-stuks-311547861.html 15x set van 2 kleine v...
Voorbereiding Reacties: 1 2-10-2016 21:13:09

Elspeth
Verslag 17/09/2016
Hallo, Omdat ik zelf graag de verslagjes las tijdens het plannen van mijn huwelijksfeest heb ik eventjes de tijd genomen om dat van mij te schrijven: We hebben lang getwijfeld of we ons feest in het Kelsbekerhof te Nieuwerkerken of in La Jouissanc...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 1 2-10-2016 15:38:38

natascha
binnen locatie of overdekte locatie foto's regio Berchem (Antwerpen)
Hey als het goed weer is zouden we graag foto's trekken in den brandt en nachtegalen park maar heb echt geen idee voor als het slecht weer is of zou regenen en centraal station is niet te doen voor te parkeren
Locaties - Fotografie Reacties: 2 2-10-2016 15:33:19

natascha
binnen locatie of overdekte locatie in buurt van Berchem (Antwerpen)
Hey als het goed weer is zouden we graag foto's trekken in den brandt en nachtegalen park maar heb echt geen idee voor als het slecht weer is of zou regenen en centraal station is niet te doen voor te parkeren
Locaties - Fotografie Reacties: 0 2-10-2016 15:31:22

Sophie
vervoer naar kerk 300 meter
Hey, Wij wonen 300 m van de kerk waar we gaan trouwen. Als het aan ons ligt zouden we te voet gaan maarja dat vinden de ouders niet goed genoeg. Dus zoeken we iets om naar de kerk te gaan, de vraag is wat? Om 400€ te of meer te geven aan ceremo...
Ideeën Reacties: 5 2-10-2016 14:58:58

Caroline
Le Chapeau Antwerpen
Dag bruidjes,Ik heb gisteren een afspraak gemaakt om trouwjurken te gaan passen bij Le Chapeau Antwerpen in de Carnotstraat. De dame aan telefoon zei mij op het einde van het gesprek dat ik zo snel mogelijk € 50,00 diende t...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 2-10-2016 11:39:50

natascha
binnen locatie voor trouw foto's regio berchem
Fotografie Reacties: 0 2-10-2016 10:37:31

Wendy
La Source (Westerlo)
Iemand ervaring met een trouwfeest in deze zaal (La Source Westerlo)? Ervaring met eten, prijs, ... algehele dienstverlening in de aanloop naar het feest?
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 1-10-2016 20:15:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...