Nu Online
Momenteel zijn er 630 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Delphine
Hallo,,
Andere Reacties: 2 2-9-2009 21:47:11

joke
sposa heusden
hoi wij toruwen in augustus 2010 en ik ga deze week bij sposa in heusden is kijken voor een trouwkleed heeft iemand hier al ervaring mee?
Andere Reacties: 4 2-9-2009 21:02:00

Els
koffiehuis - regio kortrijk
Hallo allemaalWij zijn nog op zoek naar een leuk koffiehuisje of tea-room (eventueel met appart zaaltje) voor de koffietafel. We willen dit liever niet in de feestzaal doen omdat ik denk dat het nogal saai wordt voor de familie om al zo lang voor het...
Andere Reacties: 1 2-9-2009 20:03:18

Sophie
Hortensiahoeve Kapellen
Hallo,Iemand die al een Huwelijksfeest (of ander feestje) heeft meegemaakt of zelf heeft gehouden in Hortensiahoeve, Kapellen? Graag jullie mening, tips, ...Groetjes!
Andere Reacties: 1 2-9-2009 16:44:30

Lorianne
mandje rozenblaadjes
hey allemaal,onze bruidskindjes gaan een mandje dragen met daarin rozenblaadjes om uit te strooien. Hebben jullie een idee waar ik zo een mandjes kan vinden? Het zijn eigenlijk het genre mandjes die kinderen met pasen dragen met hun eitjes...alvast b...
Andere Reacties: 6 2-9-2009 15:07:28

Katrien
hoeveelheid misboekjes
Hallo,Hoe berekenen jullie het aantal misboekjes?Voorzien jullie er één per persoon of niet?Zker voor de naaste familie ieder een boekje, ook voor de tantes en nonkels, neven en nichten één per persoon?Groetjes,Katrien
Andere Reacties: 5 2-9-2009 14:49:02

Katrien
materiaal
Hey,Ik vroeg me af hoe die kleine verstevigende ijzeren ringetjes noemen, zoals rond de gaatjes in schoenen waar de nestels inzitten, maar dan klein formaat.Weten jullie waar ik deze voordelig kan krijgen?Groetjes
Andere Reacties: 2 2-9-2009 14:47:30

Vanessa
Menukaart / Survivalkit
Ik ben op zoek naar een leuk idee voor een menukaart. Ik heb dit wel dringend nodig want ik zou ze vandaag moeten afhebben. En hebben jullie ook een idee wat er allemaal in een survivalkit moet zitten? grtjes5/9/2009
Andere Reacties: 4 2-9-2009 14:03:55

Ellen
Trouwringen - Fedi Di Oro
Ik heb al veel goeds gelezen over deze winkel. Blijbaar zijn ze toch wel goedkoper dan ergens anders. Nu heeft men ventje bedenkingen bij de kwaliteit van deze ringen?? Ik heb zoiets van moest het niet goed zijn dan zou er niet zoveel positieve comme...
Andere Reacties: 4 2-9-2009 13:13:49

vicky
fede di oro hasselt???
Hallo allemaal,als je op de site van fede di oro gaat kijken staat er bij exclusieve servicepunten: Hasselt,... Is er in hasselt dan ook een winkel waar fdo te verkrijgen is? vind hier geen adres of tel.nr van. Izegem vind ik persoonlijk wat ver voor...
Andere Reacties: 3 2-9-2009 12:39:28

Tessa
Idee voor soort van teambuilding voor groep v 15pers.?
Hallo,Omdat we onze collega's van de sportclub niet uitnodigen, willen we ze wel verrassen met iets te gaan doen in de genre van teambuilding.Moet niet avontuurlijk zijn (genre Durbuy ofzo), workshops ofzo zijn ook intressant maar weet niet juist wel...
Andere Reacties: 3 2-9-2009 11:16:29

Linda
ziekjes
Hallo toekomstige bruidjes,Voor ons zijn het nog 7 dagen ,09/09/2009 is het zover ,wat ik echt had kunnen missen is dat ik sinds gisteren verschrikkelijk verkouden ben en me helemaal niet lekker voel.Linda
Andere Reacties: 7 2-9-2009 10:56:55

Hoi Yee
waar trouwringen kopen???
Hey medebruidjesWe zoeken een adres waar we kwalitatieve ringen kunnen kopen aan een degelijke prijs.We hadden gedacht aan de joden in Antwerpen. Maar weet niet of het te betrouwen is…?En hoe kies je dan de juiste winkel uit???Thnx!!!
Andere Reacties: 4 2-9-2009 10:18:23

Sara
Wie trouwt er nog op 14 mei 2010?
Hallo allemaal,Even uit nieuwsgierigheid, wie trouwt er nog op 14 mei 2010 en in welke regio? Wij trouwen in Hasselt! Hoe ver staan jullie met de voorbereidingen?Groetjes,Sara
Andere Reacties: 9 2-9-2009 10:17:17

Arianne
TE KOOP: witte paraplus
Wij zijn op 8 augustus getrouwd en dat was een heerlijk zonnige dag... Maar ik was op het ergste voorbereid en was dus de week voor de trouw nog 4 dezelfde paraplus gaan kopen zodat de suite een beetje bij elkaar zou passen. Ik heb ze niet nodig geha...
Andere Reacties: 1 2-9-2009 9:52:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...