Nu Online
Momenteel zijn er 677 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires

suzy
kinderschoenen bij linx?
   Hey weet er iemand of ze bij linx ook schoenen voor de bruidskindjes hebben? Mercikes!
Kledij - Accessoires Reacties: 1 14-6-2011 19:12:25

Sarah
Ervaringen Trouwartikelen.nl?
Hallo allemaal,  Ik vroeg me af of er bruidjes zijn die via deze website al eens wat gekocht hebben en het nadien ook weer hebben terug gestuurd (vanwege welke reden dan ook..) Ik heb eind mei daar een kousenband set en naamkaartjes besteld en...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 14-6-2011 18:14:19

Anke
Korset
Hoi,   Ik ben op zoek naar een korset met haakjes vanvoor en een lint vanachter. Kent iemand een lingeriewinkel waar ze dit verkopen (liefst in het Antwerpse?)   Groetjes !
Kledij - Accessoires Reacties: 0 14-6-2011 14:21:41

Stephanie
Haar accesoire voor mama
Hallo bruidjes! Mijn mama zoekt nog een accesoire voor in haar haar. Iemand suggesties waar je dit kan vinden of kan laten maken? Bedankt!
Kledij - Accessoires Reacties: 4 14-6-2011 3:11:31

Kathleen
Schoenen gezocht!
Hallo bruidjes,   Ik ben nog steeds wanhopig op zoek naar schoenen. Binnen 3 weken heb ik mijn eerste pasbeurt en moet ik dus schoenen hebben. In gewone winkels vind ik niets wat ik goed vind. Ik zou graag ofwel ivoorkleurige schoenen vinden of...
Kledij - Accessoires Reacties: 13 13-6-2011 19:49:22

Joanne
Witte paraplu's...
Hey iedereen,   Met nog 4 dagen op onze teller en de weerberichten die niet veel goeds voorspellen, ben ik op zoek naar witte paraplu's... Weet iemand waar ik deze, regio Waasland, kan vinden? Zou er een 6-tal nodig hebben tegen nu zaterdag......
Kledij - Accessoires Reacties: 7 13-6-2011 14:52:01

Sylvia
Even jullie mening nodig ivm schoenen
Dag bruidjes,   Ik heb even jullie mening nodig.    Ik heb al een paar berichtjes gepost dat ik op zoek was naar zilverkleurige pumps met lage hak voor brede voeten.  Alle pumps of sandaaltjes die ik al pastte waren ofwel t...
Kledij - Accessoires Reacties: 11 9-6-2011 16:44:53

Steffie
fede di oro
Hoi iedereen.   Wij zijn op zoek naar onze trouwringen, maar ook nog naar mijn verlovingsring (ik weet wat ik wil, maar heb hem nog niet gevonden.... ) Nu lees ik hier veel positieve reacties van FDO, en zie op hun website staan dat je zelf een ...
Kledij - Accessoires Reacties: 11 9-6-2011 12:11:01

Katrien
Schoen met parel accent?
Hey bruidjes,   ik ben volop op zoek naar een perfect paar bruidsschoenen, echt simpel is het toch niet. Ben vandaag bij Chapeau nog eens gaan kijken, van loock, bruidsparadijs, maar daar vond ik mijn zin toch niet. Mijn kleed komt tot net a...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 8-6-2011 21:48:24

f2011
Trouwschoenen Luca Renzi te koop
Prachtige trouwschoenen van Luca Renzi te koop. In Perlato Bianco/Ivoorkleur maat 38.5. Heb normaal gezien maat 39. Slechts 1x kort gedragen (huwelijk + foto's) Nieuwprijs was €170 Mag nu wel voor €80! Verzendingskosten €6...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 7-6-2011 13:28:38

Sylvia
zilveren pumps
Hallo,   Ik ben op zoek naar zilverkleurige pumps.  Iemand enig idee waar ik deze kan vinden?    
Kledij - Accessoires Reacties: 6 6-6-2011 0:18:46

Els
ring knelt...
Pff!  Zo opgetogen als ik vorige week was toen we -eindelijk- onze ringen konden halen bij FdO, zo twijfelachtig voel ik me er nu bij of mijn ring wel niet net iets te klein is!  Krijg hem heel moeilijk over m'n vinger, eens hij goed z...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 5-6-2011 22:57:11

Stephanie
Het Bruidsparadijs - Merksem
Hoi Dames,   Kort vraagje... Ik ga binnen een tweetal weken naar het Bruidsparadijs in Merksem met mijn mama.. Aangezien wij er een ganse dag voor uittrekken, vroeg ik mij of het de moeite is? Het is enkel voor ideetjes op te doen en te kijken w...
Kledij - Accessoires Reacties: 17 5-6-2011 12:43:28

chrisje
Lingerie
Hallo,          Vandaag en morgen grote stockverkoop grote merken rechtstreeks van de fabrikant, misschien iets voor de bruidjes onder ons of voor de bruidegommen ook uiteraard. Locatie is Deurne, Bisschoppenhofl...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 5-6-2011 12:28:14

sarah
schoenen zijn onderweg!
Hallo Iedereen, zoals sommigen weten ben ik al enige tijd op zoek naar het ideal paar schoenen. Wegens dat ik de winter trouw, waren er toch wel wat bijkomende eisen. Ren volledig gesloten schoen; hoge hakken. Plus het dorp waar ik ga trouwen ligt ...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 4-6-2011 20:30:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...