Nu Online
Momenteel zijn er 495 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Marjan
Kleur ondergoed
Ik kan me voorstellen dat als je een wit trouwkleed hebt, je eerder geneigd zal zijn om voor vleeskleurig te gaan, maar ik vind dit echt niet mooi. Mijn trouwkleed is rood, zou zwart dan ok zijn?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 2-2-2013 21:46:56

Trui
Bruidschoenen Rainbow Club
Hey dames, Wie kan me helpen? Ben deze middag langs geweest bij Gabrielli in Roeselare, de ideale schoenen gevonden, jammer genoeg niet meer in mijn maat :-( Het gaat om model Brenda van het merk Rainbow Club. Weet iemand een andere winkel in West-...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 2-2-2013 18:48:05

Sabine
HUMPIEDUMP of SUITS YOU WELL
Dag bruidjes, Heeft er iemand ervaring met 1 van beide, of tips waar ik aan een democratische prijs aan kinderkostuumpjes kan geraken, onze zoontjes zijn 1 en 4 jaar. Groetjes, Sabine
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 2-2-2013 8:04:57

sofie
Droomkleed gevonden :)
Trouwkleed besteld vandaag :) super blij nu nog drie maandjes wachten die gaan lang duren :) ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 1-2-2013 21:26:37

Annina
Sluier? Zo nee, dan handschoenen?
Wordt dit nog gedaan? Ik heb een kleed met een boothals. Het kleed heeft veel "dingetjes" en ik wil het niet te overdreven maken. Mijn haar zal daarom heel simpel zijn, mijn juwelen heel fijntjes en simpel. Ik twijfel over het dragen van een sluier...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 1-2-2013 15:24:32

Katrien
Zilveren schoentjes gezocht
Dag bruidjes, ik zoek zilveren schoentjes.  Geen peeptoe, geen ballerina, geen sandaaltje (ik wil geen open tenen) en geen 'standaard' pump. en liefst ook een klein beetje budgetvriendelijk.  Voor de rest ben ik ni moeilijk. Wie kan me da...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 1-2-2013 10:21:31

Evy
Say yes to the dress
Hallo, Ik ben gisteren voor de eerste keer gaan kijken voor een trouwkleed en het was direct bingo.  Heb verschillende kleedjes gepast en het is uiteindelijk de eerste geworden.  Fantastisch gevoel als je kunt zeggen: dit is het! Vind he...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 31-1-2013 16:52:42

Ann
accessoires jurk
Dag allemaal, Graag had ik jullie mening over de accessoires bij mijn trouwjurk. Ons thema is met zwarte en rode tinten en die zou ik ook graag in mijn accessoires verwerken vb in de stola, of handschoenen of bloem in het haar ofzo, schoenen, juwele...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 30-1-2013 10:17:17

Lieve
Hoeveel geven jullie uit aan je trouwjurk en achteraf dan spijt ervan of helemaal niet?
Wel ik vraag me af wat een bruidje uitgeeft aan haar droomjurk.  Ga je voor je droomjurk iets dieper tasten en meer geven? En de dag zelf is het dan wel fijn om zo'n mooie jurk te dragen, maar heb je er achteraf spijt van dat het zoveel gekost ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 33 30-1-2013 10:10:26

Evy
Spannend...
Hallo, Straks ga ik voor de eerste keer gaan kijken voor een trouwkleed.  Ik ga naar de Scarpellini in Oostende, samen met mijn mama.  Ben eens benieuwd....
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 30-1-2013 8:17:54

Elen
Grote bruidswinkel met verschillende merken
Hi mede-bruidjes, Om al een idee te krijgen qua stijl voor een trouwjurk, heb ik online duizenden trouwjurken bekeken en mijn favorieten opgeslagen om mee te nemen naar een winkel. Nu valt het mij op dat ik in erg veel verschillende merken...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 10 29-1-2013 10:15:38

Lieve
Trouwjurktwijfels... nog altijd
Vorige week ben ik een kleedje gaan kiezen (alleen) en van de eerste winkel dus al gekocht. Ik zie graag de Pronoviaskleedjes en wou er graag een van kant. En van al de modelletjes die ik gepast had, bleef er nog 1 over, de Udine, met...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 28-1-2013 14:46:55

An
heel blij !!
Ik ga mijn trouwjurk laten maken en ik heb iemand gevonden die die zal maken voor mij ... ik ben zóó blij :o) er komt eindelijk eens schot in de zaak. Volgende week een afspraak voor wat ik wil en hoe ik het wil !  xje
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 28-1-2013 13:02:57

Noortje
Te Koop: Prachtige bruidsjurk Maggi Sottero "Deana" maat 42
Onze mooiste dag is al enkele maanden voorbij en ik heb besloten om mijn bruidsjapon te koop aan te bieden. Het gaat om een jurk (maat 42) van het merk Maggie Sottero, model Deana, gekocht bij de Honeymoonshop in Rotterdam. Ik ben 1m71 groot en ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 28-1-2013 12:58:09

Peggy
Bruidsschoenen te koop - maatje 37 - Rainbow Couture
Hallo, Ook ik heb andere schoenen gevonden die beter bij mijn kleedje passen dus ik verkoop de deze. Nieuwprijs is euro 189,-, ik doe ze weg voor euro 69,-. Iemand interesse ? http://www.cecile.de/web/cms/upload/kollektion2011/accessoires/Rainbow...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 28-1-2013 11:14:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info