Nu Online
Momenteel zijn er 660 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Locaties - Feestzaal

evy
Oproep - Wijnkurken gezocht
Hallo, Aangezien mijn aanstaande een echte wijnliefhebber is, wist ik direct dat we dit zouden verweven in de decoratie van de zaal. Rekeninghoudend met het aantal flessen wijn dat hij drinkt, ga ik echter binnen een jaar niet genoeg wijnkurken...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 20-2-2013 14:01:25

kylie
Hoeveel gasten hebben jullie op het avondfeest?
Hallo allemaal Ik vroeg mij af hoeveel avondgasten jullie hebben? Wij hebben maar aan beperkte groep, 60 personen en nu denkt mijn aanstaande dat er geen ambiance zal zijn...
Locaties - Feestzaal Reacties: 16 20-2-2013 12:00:27

Kim
Uitdaging
Hallo, Een uitdaging...het vinden van die ene betaalbare locatie waar je een klik mee voelt. Of ben ik wat te romantisch als het gaat over de feestzaal? Zijn er bruidjes met de zalen hieronder? Da Pellegrino te Diegem Basil&Co Zaventem De foyer v...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 19-2-2013 19:16:33

Kim
Feestzalen pfft
Hy iedereen!  We hebben wat problemen gehad met de feestzaal waar we een optie op genomen hadden en hebben al veeeeel feestzalen bezocht. Men geliefde vind feestzaal Den Oesterput de mooiste tot nu toe. Heeft er iemand hier ervaring m...
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 19-2-2013 16:45:58

Sarah
Garcons
Dag allemaal Aangezien onze zaal geen pesoneel voorziet, ben ik nog heel erg op zoek naar garcons.... Ik heb al veel gelezen over garconbonden.. maar ik ken er zo geen.. Kan iemand mij helpen? Ik zoek nog een 3-tal personen die kunnen opdienen (dra...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 17-2-2013 20:53:09

Emmy
Geuzenhof
Zijn er mensen die hun feest geven/ gegeven hebben of reeds naar een feest geweest zijn in het Geuzenhof in Massemen? Wat vonden jullie van het eten? Wat vonden jullie van de dj Ludwigs? Grtz
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 17-2-2013 16:18:12

bella
Bedankjes op tafel?
Net zoals waarschijnlijk velen van jullie, kijk ik de laatste tijd vaak naar "Four Weddings" op Vitaya. Daar zie je vaak dat de bedankjes niet op één tafel aan de uitgang staan, maar dat ze al per persoon op de tafels zelf staan, bij de naa...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 17-2-2013 14:39:52

Véronique
HELP - Feestzaal
Hoi allemaal, wij hebben al een hele tijd terug een leuke zaal gevonden. Waarborg viel best mee, €175 en we moeten minsten een totaal drankverbruik hebben van € 750. Wat best meevalt, aangezien de receptie bij ons zal zijn voor een 150 t...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 17-2-2013 14:28:44

Emmy
zaalkeuze
Hallo, we zijn gisteren onze eerste feestzaal gaan bekijken, het Geuzenhof in Massemen en ik ben al meteen verkocht, zeer vriendelijke ontvangst, super mooie zaal,... We hebben nu woensdag een afspraak met feestzaal caipirinha in Merelbeke en pas 9 m...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 17-2-2013 13:09:59

katrien
tafels De Vesten Laakdal
Dag allemaal, ik heb een vraagje voor de bruidjes die getrouwd zijn of zullen trouwen in de vesten in laakdal. Hoe is de standaard tafelversiering? Is het nodig om nog voor extra dingen te zorgen zoals bloemen, kandelaars,…? Of is dat allemaal ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 15-2-2013 13:57:00

Els
klein zaaltje (30 personen) met tuin of terras gezocht regio Deinze of Nevele
hallo iedereen, ondertussen kunnen we met een warm gevoel terugdenken aan onze grote dag in juni vorig jaar.   En ben ik momenteel het lentefeestje van onze dochter aan het plannen. Daarom ben ik op zoek naar een zaaltje in de buurt van Deinze...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 14-2-2013 10:06:03

Katrien
Buffet of gebracht aan tafel
Hey mede-bruidjes, We hebben zo juist onze menu's bekeken want we gaan in het weekend langs. Toch vind ik het vreselijk moeilijk om te kiezen. Buffet of niet? Bij een buffet heb je meer keuze, iedereen neemt wat hem wil. Maar aan tafel is (lijkt m...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 13-2-2013 20:32:54

Cathy
Hof ter Velden? Muziek?
Hey medebruidjes, Zoals de titel al doet vermoeden hebben wij ons oog laten vallen op de zaal Hof ter Velden in Baasrode. Heeft daar iemand ervaring mee? Ook had ik al horen vertellen dat ze met de muziek soms problemen hebben? Dat die uitvalt als ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 13-2-2013 20:26:43

Marjan
peter daniëls catering Paal
Hey,  heeft iemand ervaring met de zaal van Catering Peter Daniëls. Hij zegt dat wij 130p kunnen uitnodigen voor een soort walking dinner en de buiten goed te gebruiken. Wie kan me helpen want het lijkt mij toch wel wat klein.
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 13-2-2013 14:25:12

Liesbet
Kasteel Coninxdonck- Dessertenbuffet en aantal gasten
Hey allemaal! Wij zijn ondertussen al naar een heleboel zalen gaan kijken (Domein Meersdael, Braemhof, Hof ten Bosse, Salons Caipirinha, Hof van Nassau, Kasteel van Saffelaere, Kasteel Sanderling, De Renard, Lozen Boer, ...) en hebben er nog maar tw...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 12-2-2013 21:14:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info