Nu Online
Momenteel zijn er 690 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen

Kelly
kleine kaartjes
Wat zetten jullie op de kleine kaartjes die binnenin de uitnodigingen komen? Ik heb 4 verschillende tekstjes nodig, maar wil het toch een beetje leuk aanpakken: - hele dag volgen (ouders, broers, zussen, getuigen) - receptie - avondfeest - desse...
Uitnodigingen Reacties: 2 8-2-2011 13:08:56

Ellen
Uitnodingen
Ons uitnodigingen waren gisteren eindlijk klaar Alles gevouwd in enveloppen gestoken en allemaal geschreven Blijkt dat er foutjes in zitten maar tijd om her te drukken hebben we jammer genoeg niet dan zou het pas voor binnen 2 weken zijn ! fout...
Uitnodigingen Reacties: 12 8-2-2011 10:21:22

sylvia
tekst uitnodiging
Beste bruidjes...   Kleine vraag als men voor de kerk en de wet trouwt, welk moet dan op de uitnodiging komen? Het uur datum en adres van de kerk of van het stadhuis? Of beide?  
Uitnodigingen Reacties: 4 7-2-2011 22:11:25

Ellen
uitnodigingen
Hoi allemaal, Ik heb mij gisteren bezig gehouden met onze uitnodiging en ze is bijna af, yeah! Wij gaan een algemene uitnodiging maken met de plaats en het uur voor het gemeentehuis en de viering en dan gaan wij kaartjes erbij steken voor het eten...
Uitnodigingen Reacties: 9 7-2-2011 17:21:01

carolien
uitnodigingen
Hallo iedereen,     Heb jullie hulp nodig.....zit een beetje in de rats met onze uitnodigingen... Wij trouwen nl op dezelfde dag als onze beste vrienden Ongeveer 100 personen die naar onze trouwfuif komen zijn gemeenschappelijke vrienden, m...
Uitnodigingen Reacties: 3 7-2-2011 16:55:11

Katrien
Wie heeft er voorbeeld voor uitnodigingen ?
Hallo   Wie heeft er zelf zijn uitnodigingen gemaakt en wil deze met me delen ? Ik ben nog op zoek naar leuke ideeën. Mailen kan naar katrienverberckmoes@hotmail.com   Bedankt !!
Uitnodigingen Reacties: 3 6-2-2011 11:19:03

Sarah
Wie wil mijn uitnodiging keuren?
Hoi bruidjes   Het voorlopige ontwerp van onze uitnodigingen zijn af. We moeten van de fotograaf de correcties die we willen aanbrengen, doorsturen maar ik vind dit zooo moeilijk. Ik heb geen flauw idee of het lettertype wel ok is, de kleur,...
Uitnodigingen Reacties: 34 5-2-2011 22:01:26

katrien
misboekjes/ en of menukaarten
Halo bestaat er een cd rom of een site waar je voorbeelden vind hoe je zelf misboekjes en of menu kaarten kan zelf maken? Tips zijn welkom. Morgen op kleedjes jacht, ben best wel zenuwachtige... grtjs
Uitnodigingen Reacties: 2 4-2-2011 19:11:59

nele
cadeautip op uitnodigingen
Hallo medebruidjes,   Ik ga op mijn een uitnodigingen een envelopje zetten ( zoals de meeste waarschijnlijk) als cadeautip. Heeft er iemand een leuk tekstje? Groetjes, Nele
Uitnodigingen Reacties: 4 2-2-2011 20:29:33

Kelly
Uitnodiging: tekst zonder vermelding ouders
Hey bruidjes, ik ben op zoek naar een tekst voor de uitnodigingen. Bij elke tekst die ik tegenkom staan de ouders vermeld. Ofwel kondigen ze aan ofwel delen ze in geluk. Ik wil dit niet. Aangezien ik nog niet weet of mijn ma zelfs komt zou het ee...
Uitnodigingen Reacties: 6 1-2-2011 10:54:22

mama
Uitnodiging per mail: done or not done?
Wou even horen of hier nog bruidsparen zijn die een uitnodiging voor het huwelijk per mail verzenden en hoe die er dan uiteindelijk uitzag
Uitnodigingen Reacties: 8 1-2-2011 9:13:18

Kim
Idee "love for life" .. Wat onder de kraslagen?
We hebben het idee om onze uitnodiging uit te werken rond het theme "love for life" (gebaseerd op win for life) .. Alleen eum, tja, welke info steek je onder de kraslaagjes? Alle tekst staat op de achterzijde want dat is wat te veel .. De datum weten...
Uitnodigingen Reacties: 11 31-1-2011 23:20:11

M.
tijdsduur drukken uitnodigingen
Hallo iedereen!   Weet er iemand hoe lang het duurt om de huwelijksuitnodigingen te drukken als je deze bij een drukker zou bestellen? Ik heb er echt geen idee van hoe lang je hiervoor moet rekenen...   Aan iedereen nog veel plezier met de ...
Uitnodigingen Reacties: 3 30-1-2011 22:32:49

Leen
Rekeningnummer op uitnodiging
Hallo,   omdat onze gasten voor ons feest zowel in Nederland als in België wonen, willen we op onze uitnodiging het IBAN nummer en de BIC code vermelden als rekeningnummer. Anders kunnen de genodigden uit Nederland niets overschrijven indie...
Uitnodigingen Reacties: 6 30-1-2011 17:41:51

Mara
Dilemma
Hallo mede bruidjes..   Ik zit met een dilemma.. Ik zou graag een soort van vriendin willen uitnodigen op ons feest. Echter willen we haar partner absoluut niet op het feest erbij hebben. Wat nu? Haar alleen uitnodigen met het risico dat ha...
Uitnodigingen Reacties: 7 30-1-2011 13:45:56
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info