Nu Online
Momenteel zijn er 628 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

wouter
mooie stoelen gezocht, goud met fluweel
Enkele maanden geleden maakten wij voor een Afrikaans huweljik in Rotterdam een decor met ballons. Er waren voor het bruidspaar 2 roodfluweel met gouden stoelen gehuurd. In deze cultuur is dit gebruikelijk dat het paar tijdens het huwelijk op een soo...
Andere Reacties: 1 1-9-2009 22:14:46

Petroeska
kerk of geen kerk ?
Hallokes allemaalIk heb eventjes jullie mening nodig.Wij trouwen volgend jaar in april voor de wet. Allemaal goed en wel, wil het niet dat ik sindskort in een katholieke instelling werk en als ik kans wil maken om een vast contract dan zou ik eigenli...
Andere Reacties: 8 1-9-2009 21:44:22

stephanie
Hoera we hebben een fotograaf!
Goh ben zo blij! Jef Celen had dan toch nog plaats op onze dag en na een lang bezoek en het bekijken van vele foto's waren wij (eigenlijk ervoor al!) helemaal overtuigd.@Nathalie Je vroeg je af wat er van de roddels waar zijn. Nu kan ik er ook op an...
Andere Reacties: 2 1-9-2009 18:36:36

monica
bruidswagen/ceremoniewagens
Hallo, wij zijn op zoek naar een leuke bruidswagen: een sportieve auto! Liefst van al een echte "racecar" type Porsche, Ferrari, BMW roadster maar waar wij als koppel niet zerlf hoeven mee te rijden. Dus bestaat er een sportieve auto waar m...
Andere Reacties: 2 1-9-2009 15:33:11

dorien
Dankwoord/speech
Hallo,Mijn zus trouwt over 4 dagen! Zij had op internet een tekstje gevonden om de gasten op het feest uit te nodigen aan tafel. Ze had dit tekstje opgeslagen op USB maar deze is stuk gegaan. Nu is ze hopeloos op zoek! Kan iemand van jullie helpen?He...
Andere Reacties: 6 1-9-2009 15:21:54

annelies
prijs trouwringen
Hallo allemaal, Ik had eigenlijk eens graag geweten hoeveel jullie betalen voor (beide) trouwringen? Mijn ouders spreken over een bedrag van 125 euro (voor beide!), maar dit lijkt met toch extreem weinig? Ikzelf ben toch van mening dat dit een 'belan...
Andere Reacties: 21 1-9-2009 14:59:40

Tessa
Wat serveren we tijdens ons huwelijksdiner?
Oké, wij zijn nu in de fase dat we onze menu kunnen gaan samenstellen...Lijkt makkelijker gezegd dan gedaan...'s Middags gaan we dus met een 40-tal personen gezellig eten...Liefst gaan we voor Surf & Turf (gerechten van uit de zee en op het ...
Andere Reacties: 5 1-9-2009 11:34:39

Debby
Wensballonnen te koop!!
Hallo iedereen,Ik heb nog steeds een aantal wensballonnen te koop, die ik vergeten ben tijdens ons huwelijk!Mail me voor meer inlichtingen!debby.degoes@gmail.comgroetjes,Debby8-8-2009
Andere Reacties: 3 1-9-2009 11:18:27

Tessa
Vandaag eerste pas van mijn toekomstig ventje...
Omdat,wij dames, steeds hier laten weten hoe blij we zijn omdat we vandaag onze 1ste pas hebben, wil ik jullie ook meedelen dat vandaag mijn toekomstig ventje zijn eerste pas heeft en we kijken er ook enorm naaruit...Hij kijkt er zo naaruit om nog ee...
Andere Reacties: 6 1-9-2009 10:05:43

Stephanie
bruidsduiven regio geel
Hoi ik ben opzoek naar wite bruidsduiven in de regie geel herentals... op internet vind ik alleen nederlandse sites...xx
Andere Reacties: 2 1-9-2009 9:32:18

beynen
@ de bruidjes op 12/09/09
Ik wens iedereen veel succes toe.De zenuwen beginnen stillaan te komen...Hopelijk wordt het een mooie en leuke dag.Nog 6 dagen werken en dan nemen we even rust... om er volledig voor te gaan
Andere Reacties: 5 1-9-2009 7:43:24

caroline
Trouwen buiten het stadhuis/gemeentehuis
onlangs in het nieuws gehoord dat het nu mogelijk is om buiten het stadhuis te trouwen. Het moet wel op een openbare plaats zijn, ik woon aan de kust, dus het strand valt daar onder veronderstel ik.Iemand die hier meer informatie over heeft ? Of miss...
Andere Reacties: 3 1-9-2009 2:41:10

debby
05/09/2009
Hallo iedereen,binnen 5 dagen is het zover dan stappen we in het huwelijksbootje hopelijk is het goed weer!Maar genieten van onze dag gaan we zeker doen,wat gaat het toch allemaal snel die tijd.Aan alle bruiden die ook zaterdag trouwen veel plezier e...
Andere Reacties: 1 31-8-2009 23:24:25

Ellen
Wanneer rozenblaadjes strooien??
Hoi, beetje een stomme vraag, maar wanneer strooien de bruidsmeisjes de rozenblaadjes?Ik was ervan overtuigd dat zij bij het binnenkomen van de bruid met haar papa de bloemblaadjes strooien.Tot ik bij de bloemist kwam, die zei dat dat zeker gedaan we...
Andere Reacties: 2 31-8-2009 22:28:08

Wendy
Hortensiahoeve
Hallo,Wij trouwen in sept -okt 2010 en zijn enorm gecharmeerd door de zaal 'Hortensiahoeve' te Kapellen. We hebben echter nog géén referenties wat betreft kwaliteit en service. Heeft iemand ervaring met deze zaal? De berichten op wij Trouwe...
Andere Reacties: 0 31-8-2009 21:43:01
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...