Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 560 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Locaties - Feestzaal
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
...
Volgende
Laatste
Naomi
Feestzaal gezocht provincie Antwerpen
Allereerst: WHIIIIIIEEEEEH volgend jaar, zomer 2014, eindelijk zover!! Kijk er echt naar uit en wil dus de belangrijkste dingen al goed op voorhand plannen. De vraag dus: Iemand een idee voor een feestzaal omgeving Kapellen/Kalmthout/Loenhout/Brassc...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
11
12-2-2013 14:46:29
Sofie
Traiteur regio Brugge
Wij zijn nog op zoek naar een goeie traiteur die ons feest kan verzorgen. We hebben reeds gedacht aan Deldycke, Taverlani & Ma kwizien. We willen het graag een beetje fijn. We verkiezen kwaliteit boven kwantiteit laat ons zeggen. Heef...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
11-2-2013 21:26:07
Elen
Tafelversiering
Hi Bruidjes, Ik breek nu al enkele dagen mijn hoofd over onze tafeldecoratie. Hoe doen jullie dit? Sowieso zorg ik voor 3 verschillende bijpassende kleuren van tafellakens. (oudroze - bruinbrons - champagne inspiratie: http://www.weddingbells.ca/pl...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
11-2-2013 15:05:34
caroline
feestzaal de pier in blankenberge
hallo iemand ervaring hier met feestzaal de pier in blankenberge??
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
11-2-2013 14:53:23
Emmy
zoektocht feestzaal
Hallo, we zijn aan onze zoektocht voor een feestzaal begonnen. We trouwen in de zomer 2014. We hebben een afspraak om de volgende feestzalen te bezichtigen: - salons caipirinha in Merelbeke - Kasteel Coninxdonck in Gentbrugge - Geuzenhof in Massemen...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
11
11-2-2013 11:43:13
evy
Ervaringen feestzaal Hof ten Eenhoorn - Asse
Hallo, Heeft er reeds iemand een feest gegeven in Hof ten Eenhoorn? We zijn onlangs de zaal gaan bezoeken en waren direct gecharmeerd door de ligging en uitstraling van de zaal en hadden graag wat ervaringen gehoord vooraleer we definitief besl...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
0
11-2-2013 11:25:48
AUDREY
LEGE FEESTZAAL
Wij vertrekken vanuit een lege feestzaal omdat ik merendeel zelf wil maken en in elkaar steken.Iemand leuke ideetjes of eigen ervaringen?
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
10-2-2013 21:47:49
Ne
Kelsbekerhof & Infirmerie
Hoi, Heeft iemand ervaring met Kelsbekerhof, NieuwerkerkenInfirmerie, Tongeren
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
10-2-2013 20:25:01
Sanne
feestzaal
Hallo, Wij zijn de afgelopen weken naar wat feestzalen gaan kijken, en voor ons sprong Le Mas in Zonhoven en de Vrije Valk in Hoeselt er wel uit. Wat zijn jullie ervaringen met deze feestzalen? Bedankt
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
10-2-2013 20:13:13
tania
strijboshof
hey iedereen! wij zijn op zoek naar een feestzaal in de kempen en hebben het strijboshof gevonden in kalmthout heeft er iemand hier ervaring mee ? en weet je miss ook of er een viering van het huis van de mens kan gebeuren ter plaatste ? groetjes ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
10-2-2013 19:23:11
bella
Trouw"spelletjes"
Wij zijn nog op zoek naar wat entertainment voor tijdens het feest, en daarmee bedoel ik niet een goochelaar of cartoonist ofzo, maar eerder een soort van "spelletjes" die je kan doen. Eerder had ik al iets gepost rond het bieden op de kousenband. Ik...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
10-2-2013 17:14:30
Marleen
keuze van de zaal
Heeft iemand recent nog een feest gegeven in de Passade in Mechelen of in Tivoli? Wat zijn voor- en nadelen?
Locaties - Feestzaal
Reacties:
1
8-2-2013 15:47:59
kaatje
kasteel Coninxdonck
Hallo, Iemand ervaring met kasteel Coninxdonck in Gentbrugge? Wij trouwen dit jaar, had graag geweten wat jullie ervaringen zijn. Raden jullie dit aan of niet? Ben er zelf nog nooit naar een trouwfeest geweest maar lijkt mij wel een l...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
9
8-2-2013 11:41:03
Glenn
Mooie locatie gezocht vrij van catering
Beste , Wij huwen in Juni en zijn nog opzoek naar een mooie locatie (vrij van Catering) en Liefst regio Kempen (Lier - Berlaar - Nijlen - ... ) Mag ook iets verder hoor ... Zou voor ongeveer 140 genodigden zijn ... Kunnen jullie ons helpen ? mvg ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
0
8-2-2013 0:04:46
Nathalie
Proefavond Ma Kwizien 1 maart 2013
Dag iedereen, zijn er toevallig nog bruidjes die op 1 maart 2013 naar de proefavond van traiteur Ma Kwizien uit Tielt gaan? Wij trouwen in Fabriekspand groetjes
Locaties - Feestzaal
Reacties:
8
7-2-2013 18:47:44
Eerste
Vorige
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Flou Artistique
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende
Trouwen met zicht op zee!
in
Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl!
Meer info
Zalen 138b
Beleef uw feest met zalen 138b!
in
Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur.
Meer info
Hof Ten Bosse
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in
Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan.
Meer info
Feestzaal SCALA BVBA
Feesten in een uniek decor...
in
Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven.
Meer info
Den Orchidee
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in
Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service.
Meer info
Hof Van De Putte
Uw feest ... onze zorg !
in
Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'.
Meer info
Feestzaal Liefmans
Catering with a heart
in
Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens.
Meer info