Nu Online
Momenteel zijn er 641 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Karolien
Dessertenbuffet voor alle gasten?
Hoi hoi, Wij zouden voor ons feest geen diner willen geven, maar enkel een dansfeest met dessertenbuffet. Bij huwelijken waar ik zelf gast was, viel het me op dat er altijd zoveel van dat buffet overblijft, dus nu vraag ik me af: is het een goed ide...
Voorbereiding Reacties: 6 16-4-2014 11:49:02

Sabrina
Weer vanalles in orde gebracht!
Met nog 156 dagen op de teller hebben we de volgende zaken reeds in orde gebracht: * zaal * locatie receptie + hapjes en drankenforfait * voorlopige gastenlijst (bijna definitief) * gemeente * bruidsjurk + schoenen+ juwelen * bruidskindjes + kleedjes...
Voorbereiding Reacties: 8 16-4-2014 11:20:34

Kim
Pc crash na update :-(
Oh boy! Ik ging ook is een update doen,mijn mac neemt normaal zonder problemen updates aan zonder dag er bestanden verloren gaan... Behalve gisteren... Gisteren de nieuwste versie erop gezet en door een klein "foutje" zijn al mijn bestande...
Voorbereiding Reacties: 13 16-4-2014 9:59:16

Elke
Nog 100 dagen!
Hoi allemaal! Vandaag exact nog 100 dagen op de teller.. Wat vliegt de tijd seg! :-) De zenuwen beginnen stilletjes aan ook op te komen en we hebben nog zoveel te doen! We hebben een garage/hangaar van ongeveer 180m² aan ons huis en geven on...
Voorbereiding Reacties: 2 16-4-2014 9:04:17

joyce
Nog steeds ceremoniemeester gezocht!!
Hallo iedereen, Nog steeds zijn wij op zoek naar een ceremoniemeester om ons huwelijk op 16/08/14 in goede banen te leiden. Had op een vorig bericht reeds drie namen doorgekregen maar alledrie reeds gecontacteerd, maar zijn niet meer vrij!! Nog mens...
Voorbereiding Reacties: 3 16-4-2014 8:37:47

Elien
Ervaringen hapjestraiteur.be
Hallo Allemaal, heeft er iemand ervaring met www.hapjestraiteur.be ?  Ik overweeg om daar te bestellen, maar het lijkt me allemaal zo goedkoop dat het bijna te mooi is om waar te zijn. Ik vertrouw het wel hoor, dat is het probleem niet. Maar ik...
Voorbereiding Reacties: 3 15-4-2014 23:47:55

julie
binnenkomen zaal
welk liedje binnenkomen zaal? Nog 44 dagen...
Voorbereiding Reacties: 0 15-4-2014 20:00:46

Kim
Yes! Misboekje goedgekeurd! Maar wat met titels die net van het blad vallen?
Hallo iedereen,  Ben net terug van bij meneer pastoor en het misboekje is goedgekeurd :-)... Nu zag ik met hier en daar verschuiven dat er enkele titeltjes nog net op het vorige blad staan... Wat zouden jullie hiermee doen? Toch verschuiven naar...
Voorbereiding Reacties: 8 15-4-2014 13:05:43

Peggy
Spraytan
Iemand ervaring met je te laten spraytannen in de omgeving van stabroek ??
Voorbereiding Reacties: 0 15-4-2014 12:56:12

Ann
81+
Hallo... Ondertussen zijn wij 81 dagen getrouwd! Wij hebben een fantastische dag gehad en als je nu onze foto's ziet zou je meteen denken "is dit putteke winter? (24/01)" Onze dag is begonnen om 7.30u bij ons thuis met de aankomst van de visagiste ...
Voorbereiding Reacties: 3 15-4-2014 11:53:10

Evelyn
begonnen met de naamkaartjes voor op tafel.
vorige week ben in bij AVA gaan snuisteren om alles te vinden om de naamkaartjes te maken. Na wat oefenen vind ik het resultaat geslaagd. Mijn dochter dacht zelfs dat de kaartjes van bij de drukker kwamen. Ik heb eerst alle namen afgedrukt in de gep...
Voorbereiding Reacties: 1 15-4-2014 10:56:56

Elien
huwelijksnacht
hallo allemaal, waar brengen jullie jullie huwelijksnacht door? Ons feest is op 10min rijden van ons thuis, dus ik vind het nogal stom om een hotel te boeken. Zeker aangezien we de volgende dag voor 6 weken op huwelijksreis zullen vertrekken. Of is...
Voorbereiding Reacties: 18 15-4-2014 9:54:21
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...