Nu Online
Momenteel zijn er 447 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Joyce
Lokatie - fotograaf
Besten,Wij geven ons trouwfeest op 2-7-2005 in regio Limburg - Neerlanden, Tienen ... kent iemand een unieke lokaltie om en bij Hasselt-Tienen-Sint-Truiden? Heeft iemand advies op vlak van fotograaf? Heb reeds horen vertelen dat Fotograaf Dotch- DO...
Andere Reacties: 5 19-10-2004 13:56:22

Jan
trouwen op een vrijdag
Hoi,heeft iemand ervaring met trouwen op een vrijdag? Wij zouden graag in de zomer van 2005 trouwen maar zijn nogal aan de late kant. Veel zalen zijn al bezet op zaterdag. Veel meer mogelijkheden op een vrijdag. Wat zijn de nadelen behalve dat veel m...
Andere Reacties: 9 19-10-2004 10:04:51

catherine
Voor Sofie ivm Thailand
Wij zijn gegaan met Best tours wat heel goed meegevallen is. Het leuke eraan was dat alle transfers en hotels reeds inbegrepen waren, de excursies niet: op de moment zelf dan kon je beslissen om de excursie mee te doen of niet. Ook waren we soms in h...
Andere Reacties: 1 18-10-2004 15:14:49

Katrien
video-graaf
Hallookes,wij trouwen volgend jaar 21.05 en ik ben op zoek naar een videograaf (of hoe heet je dat juist? ;-)Ik had reeds contact met een persoon maar die vonden wij nogal duur uitvallen..Heeft er iemand ervaring met een goeie videograaf (regio W.Vl...
Andere Reacties: 2 18-10-2004 15:13:45

Jan
feestzaal De Grote Stove
Iemand ervaring met feestzaal De Grote Stove in Zuienkerke? En met volgende zalen: Kasteel Tudor in Brugge, De Vossenberg in Hooglede en 't Vijverhof in Wevelgem?Alvast bedankt voor jullie reactie!
Andere Reacties: 3 18-10-2004 12:32:51

catherine
reeds enkele weekjes getrouwd
Hoi allemaal,Ik ben ondertussen getrouwd op 25 september en op huwelijksreis geweest naar Thailand. Het was fantastisch. We hebben echt genoten, ondanks het feit dat de dag zo snel voorbijvliegt..Aan iedereen die nog gaat trouwen, geniet van de voorb...
Andere Reacties: 1 18-10-2004 8:12:07

karen
kleed
Graag wilde ik ook nog een locatie voor de foto's.De fotoreportage is op een andere dag dus dat is niet zo belangrijk waar het is.Gewoon een toffe plaats voor toffe foto's.Bedankt op voorhand voor de reacties
Andere Reacties: 3 14-10-2004 15:00:43

karen
dj
beste allen,We huwen en zijn dus op zoek naar bepaalde dingen.Dj hebben we gevonden(partysound),taxi(patrice) en rent-a-priest liggen ook al vast,maar nu zijn we nog op zoek naar drukkerij en ook iemand voor de video.Wie weet er een goede? (regio gro...
Andere Reacties: 0 14-10-2004 14:57:14

Ann
LIVE MUZIEK tijdens je ceremonie, GOSPEL KLASSIEK POP ...
Gospel: White'n'Black, Gospel Singers :http://groups.msn.com/WhitenBlackDiverse stijlen: {ACcolade}, vocaal en instrumentaal :http://groups.msn.com/Accolade-com
Andere Reacties: 0 12-10-2004 2:44:00

Ann
LIVE MUZIEK tijdens je ceremonie, GOSPEL KLASSIEK POP ...
Gospel: White'n'Black, Gospel Singers :http://groups.msn.com/WhitenBlackDiverse stijlen: {ACcolade}, vocaal en instrumentaal :http://groups.msn.com/Accolade-com
Andere Reacties: 0 12-10-2004 2:43:07

Hilde
KOUSENBAND
Kan iemand mij helpen aan een blauwe kousenband, of een adres waar ik deze kan vinden ? Er zijn 4 dingen die we zeker moeten dragen op onze trouwdag : something blue, borrowed, old and new. Voor het blauwe had ik aan een kousenband gedacht ? Heeft e...
Andere Reacties: 7 11-10-2004 14:53:38

Hilde
VIDEOREPORTAGE
Ik zoek iemand om een videoreportage te maken van ons huwelijk op 8 januari 2005, in de buurt van Heist op den Berg. Kennen jullie iemand en die niet te duur is ? Ik heb hier zelf adressen maar die lopen al gauw op tot 700 euro. Dat vind ik nogal ve...
Andere Reacties: 5 11-10-2004 14:21:33

Kathy
Wij zijn getrouwd!!!
Aan alle bruidjes die nog gaan trouwen: geniet van jullie voorbereidingen en van jullie trouwdag!wij zijn 18 september getrouwd, en supergenoten van onze dag! Daarna de huwelijksreis naar Bali!Gelukkig hadden we geen regen, en het was ook niet koud. ...
Andere Reacties: 9 8-10-2004 11:37:05

live muziek voor kerk
Hallo we denken eraan om een bandje of een zanger(es) in te huren voor de huwelijksmis. Wie kent een (betaalbaar!) bandje? We geven wel de voorkeur aan mensen die bvb met een piano ook instrumentale muziek kunnen spelen.we wonen regio Mechelen- Leuve...
Andere Reacties: 8 5-10-2004 17:55:12

Patty
Foto's
Vinden jullie het normaal dat je een half jaar moet wachten op de foto's??? wij zijn deze zomer getrouwd en zouden onze foto's maar krijgne tegen/na kerstmis?!Terwijl ons eerst verteld werd dat we zelf de foto's mochten kiezen die in het boek kwamen ...
Andere Reacties: 3 1-10-2004 16:09:02
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...