Nu Online
Momenteel zijn er 546 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Françoise
MAKE-UP en TIARA
Graag had ik nog een paar reacties ontvangen op mijn berichtje ivm make-up aan huis in Wilrijk(Antwerpen) op 4/9 + weet er iemand waar je een tiara (diadeem) geschikt voor huwelijk kan kopen? Alvast bedankt voor jullie hulp
Andere Reacties: 4 20-8-2004 14:52:54

Nancy
Wie wil ons helpen?? DRINGEND hulp nodig!
Wij doen mee aan een fotowedstrijd waarbij ons bruidsmeisje een hele mooie jurk kan winnen... Wie helpt ons door te stemmen op dit lieve grietje???Als je ons wilt helpen door te stemmen, ga dan hier naar toe: http://www.dressedbyjill.nl/~jillterh/fot...
Andere Reacties: 6 19-8-2004 20:27:40

Marjan
Buste voor trouwjurk
Wij zijn enkele weken geleden, op 24 juli, gehuwd. Het was echt een wondermooie dag!! Ik zou graag mijn trouwjurk een mooie plaats geven in onze living. Daarvoor ben ik op zoek naar een damesbuste om mijn trouwjurk op te zetten. Heeft er iemand een i...
Andere Reacties: 2 18-8-2004 20:22:03

Gwen
Linea Raffaelli
Heeft er iemand enig idee hoeveel een trouwkleed van Linea Raffaelli kost?
Andere Reacties: 5 18-8-2004 16:34:15

eva
aan nis
Hoi,Bedankt voor je reactie, vooral je voorstel van de stad spreekt ons wel aan,wij trouwen op 4 september in de kerk van Munsterbilzen, het feest is in 't Veilinghuis te Sint-Truiden, groetjes eva
Andere Reacties: 0 18-8-2004 15:36:34

elke
Geschenk ouders
Hallo,wij trouwen binnen 17 dagen, namelijk op 4 september en we zijn nog volop aan het zoeken voor een geschenk dat we aan onze ouders kunnen geven. Iemand een ideetje?Groetjes,Elke
Andere Reacties: 6 18-8-2004 13:09:00

Françoise
Prijs ontwerp ringen
Kan er ons iemand helpen met het volgende: ik zoek een richtprijs voor als je de trouwringen door iemand laat maken, en zelf het goud levert... Het ontwerp is een heel simpel en klassiek design.
Andere Reacties: 2 15-8-2004 12:47:48

VEERLE
vervoer
Wij zijn op zoek naar een bus, minibus om ons op onze trouwdag overal naartoe te brengen. Iemand ervaring? Tot wie kunnen we ons richten?
Andere Reacties: 3 14-8-2004 14:23:06

Elke
Witte bruidsduiven
Wie weet er adressen waar ik aan witte bruidsduiven kan geraken en wat ongeveer de prijs is ?ThanksElke
Andere Reacties: 5 13-8-2004 12:32:18

Elke
prijzen trouwvervoer ( liefst koets)
Hallo,Ik zou ongelooflijk graag een koets willen als vervoer en het liefst nog voor de familie ook. Ik had al een prijs gekregen van 300 euro voor 4 uur voor onze koets en 375 voor de huifkar voor familie. Ik vind dit precies nogal duur.Weet er ieman...
Andere Reacties: 0 12-8-2004 18:24:44

Elke
Feestzalen in het Antwerpse ???
Hallo,Wie weet er nog prijs/kwaliteit goedefeestzalen in het Antwerpse ?Dit weekend ga ik kijken naar het Lantaernhof in Wommelgem en gaan we meer info vragen in de Kaasboerin in Deurne.K heb geen enkel idee wat de prijzen gaan zijn ???We zouden graa...
Andere Reacties: 8 12-8-2004 18:10:13

Elke
prijs rent-a-priest
Hallo, wij gaan trouwen op 28 mei 2005 en zouden graag een ceremonie houden met rent-a-priest.K heb onlangs een email gestuurd naar hen om de prijs te weten... een vaste prijs gaven ze me niet maar ze zeiden dat het evenveel kost als een kerkelijk hu...
Andere Reacties: 3 12-8-2004 18:02:56

Marjolein
Fotolocatie Roeselare -Gent
Wij zijn nog op zoek naar een fotolocatie in Roeselare, en ook een locatie die in Nevele ligt of op de baan tussen Gent en Nevele.Liever geen park, wel een buitenlocatie. Kan iemand me helpen?Alvast bedankt!
Andere Reacties: 1 11-8-2004 14:22:39

Letitia
Ik verkoop mijn trouwkleed
Ik verkoop mijn trouwkleed. Het is een St Patrick model van Pronovias. Het komt van bij Pierre-Yves (aankoopprijs 45000 bef). Maat 36/38 in ecru. Indien geïnteresseerd, stuur een mailtje, dan kan ik u foto's opsturen... letitia.p@salvacarro.be
Andere Reacties: 1 10-8-2004 15:47:33

Liesbet
dringend: visagiste en kapster omg Mechelen
Hoiik ben op zoek naar een goeie kapper en visagiste in omgeving Mechelen, bij voorkeur keerbergen/rijmenam/tremelo en omgeving (ik woon in Keerbergen maar ken de streek nog helemaal niet)wie kan mij helpen? groetjesLiesbet
Andere Reacties: 1 9-8-2004 12:32:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...