Nu Online
Momenteel zijn er 613 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Siri
rent a priest
Hoi, wij trouwen niet in de kerk, maar houden wel een viering in de tuin? Heeft iemand ervaring met rent a priest?Bedankt
Andere Reacties: 5 22-6-2004 21:59:58

Siri
rent a priest
Hoi, wij trouwen niet in de kerk, maar houden wel een viering in de tuin? Heeft iemand ervaring met rent a priest?Bedankt
Andere Reacties: 0 22-6-2004 21:59:32

Siri
rent a priest
Andere Reacties: 0 22-6-2004 21:59:02

Siri
Misboekje voor tuinhuwelijk
Hoi,Ik trouw volgend jaar in juni. Ons huwelijk zal niet ddorgaan in de kerk, maar in de tuin. Ik ben op zoek naar mooie teksten voor ons misboekje. Maar vooral, heeft iemand ervaring met dergelijke voering? Kan iemand mij voorbeeldjes doormailen?Alv...
Andere Reacties: 1 22-6-2004 21:36:45

kousenband verkopen
HoiIk heb gehoord dat op een trouwfeest soms de kousenband van de bruid verkocht wordt bij opbod. Zelf heb ik zoiets nog nooit meegemaakt. Kan iemand me vertellen hoe dat juist in zijn werk gaat?het lijkt me wel grappig.dank je! groetjes , Liesbet
Andere Reacties: 5 22-6-2004 17:34:28

kapper omgeving Mechelen Keerbergen?
Hoiik ben op zoek naar een goeie en betrouwbare kapper in (de omgeving van) Mechelen, liefst iemand die ook aan huis komt.Ik heb niet zo veel vertrouwen in het buurtkapsalon waar ik meestal ga... Wie kan me helpen? alvast erg bedankt! liesbet
Andere Reacties: 1 22-6-2004 17:32:17

Katrien
Uitnodiging AVA
hallo,via een vriendin vernam ik dat de papierwinkel AVA heel mooie trouwuitnodigingen heeft (en veel keuze). je moet wel de tekst zelf drukken.Heeft er iemand van jullie ervaring met die kaarten??Thankx.
Andere Reacties: 2 22-6-2004 10:16:38

Joke
videoreportage
Kent er iemand een goed adres waar wij terecht kunnen voor onze videoreportage?Wij zijn bij iemand geweest in beernem, maar hij was echt niet vriendelijk, dus zijn we naar iemand anders op zoek.Alvast bedanktGroetjes Joke
Andere Reacties: 13 21-6-2004 18:33:24

Bea
aanpassen profiel
hallo iedereen,ik heb me net aangemeld gezien we volgend jaar gaan trouwen. Ik heb een klein foutje gemaakt en er moet nog een deel gegevens bij mijn profiel bijgezet worden. Weet iemand van jullie hoe dit moet aub?
Andere Reacties: 1 19-6-2004 12:12:02

Sofie
Grootte tent
Hej allemaal,Mijn vriend en ik trouwen in juli 2005. Graag hadden we dit gedaan in een tent in de tuin. Ik heb al wat informatie opgevraagd bij verschillende tentverhuurders, maar ik heb zo de indruk dat ze mij allemaal hun duurste en grootste mode...
Andere Reacties: 6 18-6-2004 18:44:53

natalie
bedankjes
Hallo , mijn vriend en ik hadden besloten om doosjes met chocolade hartjes gevuld . Wij zouden deze aan de inkomhal in een grote mand zetten maar zou je er iets boven kunnen hangen zodat je niet constant tegen de mensen hoeft te zeggen dat ze zo'n d...
Andere Reacties: 2 18-6-2004 18:01:09

trouwen in december
HoiIk vroeg me af of er er nog mensen zijn die in de wintermaanden trouwen? Veel mensen kijken raar op wanneer we zeggen dat we op 18 december trouwen...Hoe gaan jullie het regelen met je kleed? alle modellen die ik gepast heb, zijn open vanboven (br...
Andere Reacties: 3 17-6-2004 20:31:09

Liesbeth
huwelijkskaars
Hey,Al een heel tijdje geleden heb ik hier op het forum gelezen dat er in een klooster in Elversele of Waasmunster huwelijkskaarsen worden gemaakt of dat je die daar kan kopen. Kan er mij iemand aan het adres of telefoonnummer helpen.Groetjes,Liesbet...
Andere Reacties: 4 16-6-2004 18:37:56

catherine
drukken zelfgemaakte uitnodigingen
Hoi,Wij hebben onze uitnodigen zelf ontworpen ( met hulp van iemand die daar in thuis is) en zijn nu op zoek naar een drukker die ons ontwerp kan drukken.Kent er iemand een goede drukker omgeving Gent of Aalst-Dendermonde?Alvast bedanktGroetjes
Andere Reacties: 1 15-6-2004 21:24:00

cindy
Suite
Hallo, Mijn vriend en ik trouwen 14 mei volgend jaar en zijn al volop bezig met onze voorbereidingen. We zijn nu aan het denken over het vervoer die dag en komen er eigenlijk niet goed uit voor wie we een wagen moeten voorzien (ouders, broer en zus ...
Andere Reacties: 5 13-6-2004 13:19:50
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...