Nu Online
Momenteel zijn er 578 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Kristelle
Hoe lang duurt een burgelijke ceremonie gemiddeld?
Ik vraag me af hoe lang een ceremonie op het stadhuis duurt, want we zitten wat krap voor de kerk, er trouwt nl een ander koppel na ons..
Andere Reacties: 8 31-8-2009 21:07:52

de smet
help
ik kan mijn reacties niet na lezen!!!ze vragen telkens om mij eerst aan te meldenwat moet ik doen?
Andere Reacties: 3 31-8-2009 20:45:48

flore
goedkoop trouwkleed en trouwringen west-vlaandern
Hallo, Weten jullie winkels in west-vlaanderen met goedkope trouwkledij, ik wil geen kleed van 1000 euro kopen en goedkope trouwringen in west-vlaanderen? floe
Andere Reacties: 4 31-8-2009 20:08:41

magali
'letterontwerp' voor naamkaartjes, menukaarten enz...
hoi,even een vraagje, is er iemand die weet hoe je best zelf iest schrijft, daarmee bedoel ik de naamkaartjes, tafelnamen, menukaarten zelf schrijven, maar met een 'mooi geschrift'bestaan er een soort van 'patroon' om te kunnen schrijven in sierlijke...
Andere Reacties: 3 31-8-2009 19:34:55

shirly
5 september
Wie trouwt er ook zaterdag?Groetjes,Shirly
Andere Reacties: 9 31-8-2009 17:32:23

Katrien
verhaal viering
Hallo,Wij kiezen voor een verhaal van egel en muis voor de misviering. Als het zo'n speels verhaal is, wordt dit meestal bij eerste lezing of bezinning voorgelezen? Of maakt dit niet uit? Hoe lang kan zo'n verhaal duren (volledig doe ik er, als ik he...
Andere Reacties: 5 31-8-2009 17:20:18

Laurence
"jasje" wegwerpcamera
Wie kan helpen om een wegwerpcamera met een gemakkelijk ontwerp aan te kleden. Leuke tekstjes heb ik al gevonden weet enkel niet hoe ik ze een mooi en gemakkelijk "jasje" kan aantrekken.Bedankt voor jullie hulpLaurence09/09/09
Andere Reacties: 7 31-8-2009 16:14:24

annelies
trouwringen Fedi Di Oro
Hallo, Ik had graag jullie ervaringen geweten met Fedi di Oro? Wanneer worden de trouwringen gekozen? Bedankt Annelies
Andere Reacties: 9 31-8-2009 14:13:44

Emily
enkel trouwen voor de wet - trouwgeloften?
Hallo,Ook wij trouwen binnenkort.Enkel voor de wet, maar wel met een groot feest :-)Hoe gaat zo'n plechtigheid in het stadhuis er eigenlijk aan toe?We hebben dus ook gekozen om de ringen op te steken in het stadhuis. Maar zijn er dan ook uitgebreide...
Andere Reacties: 3 31-8-2009 12:02:11

Sophie
menukaart p.persoon of per koppel?
Hey, ik maak mijn menukaarten zelf (tamelijk veel werk aan) en nu vroeg ik mij af of je een menukaart plaatst per persoon of per koppel of gewoon enkele op tafel.Groetjessophie
Andere Reacties: 9 31-8-2009 10:58:02

Nadine
bruidskindje
Beste bruidjes! Ik ben nog op zoek naar een bruidskleedje voor een meisje kan er mij iemand helpen waar ik er kan vinden?Groetjes
Andere Reacties: 4 31-8-2009 9:24:00

Nele
marc marchant/ limoservice
Merci voor jullie snelle reacties!! Vrag me wel nog af of je bij limo service ook ceremoniemeesters aan het werk gezien hebt, en in geval dat we Marc Marchant zouden nemen; is 't mogelijk een vrijblijvende afspraak eerst met hem te maken? Of hoe hebb...
Andere Reacties: 0 31-8-2009 8:47:06

sophie
huwelijk met moslim - ceremonie
hallo allemaal,volgend jaar trouwen we! mijn vriend is moslim, uit Tunesie. We trouwen niet in de kerk maar denken er aan om een soort ceremonie te doen. Zit/zat er iemand in dezelfde situatie? Heeft iemand tips voor zo'n ceremonie? Ben er nog niet a...
Andere Reacties: 1 30-8-2009 21:41:09

lies
tattoo verbergen met schmink??
hallo bruidjesik heb een grote tattoo op mijn arm die ik het liefst niet zou zien op men trouwdag, ik vind het geen zicht zo'n super mooi kleed....en dan die tattoo.dus ik zou dit het liefst laten weg werken.ik heb hier op het forum gelezen dat dit v...
Andere Reacties: 0 30-8-2009 19:28:33

Katrien
slecht weer 04/09/09 :-(
Aiaiai de weersvoorspellingen voor vrijdag 04/09/09 worden alsmaar minder en minder...Ik weet dat het weer onze dag niet mag verpesten, maar we willen zó graag een fotoshoot buiten in de natuur en onze receptie in de mooie tuin van onze feestzaa...
Andere Reacties: 4 30-8-2009 18:16:28
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...