Nu Online
Momenteel zijn er 674 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires

Nathalie
Wie ervaring met Dressed By Jill?
Dag bruidjes,   Ik heb drie weken geleden een tiara besteld bij Dressed By Jill. Ik heb deze nog steeds niet ontvangen. Al een aantal mails verstuurd, geen reactie.   Nu heb ik wat gegoogeld en het regent gewoon van negatie reacties op het ...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 19-5-2011 19:37:14

Greet
accessoire bruidskindjes
Hoi iedereen!   Wij hebben 4 bruidskindjes: 2 jongetjes (4j en 3j) en 2 meisjes (2j). Vaak krijgen bruidskindjes een beer of zo om mee in de suite te lopen, maar dit vinden wij maar niks: de jongens gaan dit meteen ergens droppen wegens niet int...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 19-5-2011 18:49:09

Riet
Te koop: Trouwschoenen La Sposa, maat 42
Te koop:   Ivoorkleurige trouwschoenen, merk La Sposa, maat 42, model Karen.  (foto zie www.sophiesposa.com) De trouwschoenen zijn nooit gedragen geweest, want ze zaten bij een pakket met trouwjurk en zo. Maar ik had al andere s...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 19-5-2011 12:07:27

Britt
Ik zoek : Koningsblauwe sandalen met hak !
Hallo nogmaals   Toen ik in Antwerpen mijn jurkje vond bij Karen Millen, kreeg ik schoenen aangepast met een hak van 10cm. Het model zelf was subliem, fijn bandje rond de enkel, iets breder bandje rond de tenen maaaaar veel te hóóg ...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 19-5-2011 10:43:22

tima
help me !! wat zijn de do's and donts voor een gast op het avondsfeest ???
hoi , ik moet naar een trouwfeest vant weekend en ben in twijfel over mijn kledij er is geen dresscode maar tut mezelf graag op  iem die tips geeft over de do's and dont's van gastkledij ? zo kan ik mijn keuze miss maken  kheb een donker br...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 18-5-2011 22:44:24

francis
waren jullie schoenen of de jurk erder
hallo bruidenik was het weekend in hulst aan het winkel en zag er zulke mooi schoen staan. en ze waar ook nog niet eens zo heel duur.( heb ze dan ook maar gekocht. En ze zitten lekker.) zijn dat wel geen echte bruidschoenen maar dat geeft toch niks.w...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 17-5-2011 21:30:03

francis
waren jullie schoen of de jurk erder
hallo bruiden in spe ik was het weekend in hulst aan het winkel en zag er zulke mooi schoen staan. en ze waar ook nog niet eens zo heel duur.( heb ze dan ook maar gekocht. En ze zitten lekker.) zijn dat wel geen echte bruidschoenen maar dat ge...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 17-5-2011 21:26:33

Brenda
de shoe shop opent morgen !
ik poste eerder deze week een item over Noe by Your. ben er daarnet nog eens langs gereden en het papier was weg van voor de ramen, ze waren volop schoenen aan het uitzetten dus volgens mij gaan ze morgen open. een ZEE van kleuren, echt niet normaa...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 17-5-2011 19:46:04

anke
trouwschoenen
hoi dames   aangezien wij in oktober trouwen en het weer dan al niet al te warm meer is(normaalgezien) had ik gedacht ivoren trouwlaarzen  of iets dergelijks te kopen.alleen,overal waar ik kijk(op internet) zijn ze zo ongelofelijk kostelijk...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 17-5-2011 15:07:23

Charlotte
Eeenn.. we lanceren nog eens een praktisch (stom?) vraagje!
Hey assepoesters !   Als ze zeggen: 'je moet je schoenen inlopen', wat begrijpen jullie daaronder qua duur en frequentie? Is een paar keer een uurtje voldoende? Of moet dit meer zijn? Ik heb de mijne nu al een 5-tal keer gedragen 's avonds ti...
Kledij - Accessoires Reacties: 12 17-5-2011 13:58:01

katrien
bruidslingerie
Een vraagje waar hebben jullie bruidslingerie gekocht? Iemand tips?Of ervaringen? grtjs katrien
Kledij - Accessoires Reacties: 10 16-5-2011 23:52:23

Greet
witte ballerina's te koop
Dag bruidjes,   ik heb een paar ongedragen witte ballerina's met klein strikje te koop, maat 40, prijs € 12,50. Ik heb ze gekocht bij La Redoute maar per ongeluk de verkeerde maat besteld, was te laat om te ruilen.   Het zijn de volge...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 16-5-2011 22:42:47

Sylvia
Schoenen
Is er toevallig niemand tijdens het shoppen een schoenenwinkel binnen gewandeld waar ze zilverkleurige pumps met lage hak en zilverkleurige ballerina's verkopen?     Bedankt alvast! 
Kledij - Accessoires Reacties: 8 16-5-2011 21:52:37

Brenda
Schoenen - super tip
hallo, ik heb -denk ik- een super tip voor het schoenenprobleem van velen. Ik heb dit weekend gehoord dat er eerstdaags een nieuwe winkel opengaat in de Kloosterstraat in A'pen. Met een zeer beperkt aantal modellen maar elk model schoenen komt in ...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 16-5-2011 9:31:13

Brenda
Schoenen - super tip
hallo, ik heb -denk ik- een super tip voor het schoenenprobleem van velen. Ik heb dit weekend gehoord dat er eerstdaags een nieuwe winkel opengaat in de Kloosterstraat in A'pen. Met een zeer beperkt aantal modellen maar elk model schoenen komt in ...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 16-5-2011 9:31:13
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...