Nu Online
Momenteel zijn er 675 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Anja
Wat met de droomjurk na de trouw??
Hoi dames, Mijn teller staat ondertussen al 13 dagen op te tellen. Ik kan jullie vertellen dat we een schitterende dag hebben mogen beleven. Van zodra de foto's van de fotograaf er zijn, zal ik deze zeker met jullie delen! Maar nu...alles is gepass...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 17 23-1-2013 15:22:18

bobo
bruidsjurk voor fijn bruidje te koop
Dag bruiden in spé. Ik verkoop mijn bruidsjurk; kleedje van Marylise - Cello, alsook een op maatgemaakte bollero. Zowel de jurk als de bollero zijn in dezelfde stof; zijnde wilde zijde. Voor zij die geïnteresseerd zijn, ook de scho...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 22-1-2013 20:33:30

Steffie
Droogkuis gezocht regio Eeklo-Zelzate
Hallo, Ik ben op zoek naar een goede en betrouwbare droogkuis voor mijn jurk. Regio Eeklo-Zelzate. Wie kan me een zaak aanbevelen? En hoeveel hebben jullie betaald? Ik hoor nu prijzen van 100 à 136 euro. Niet zo goedkoop, aangezien mijn trouwju...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 22-1-2013 12:51:50

Nathalie
Trouwjurk al gevonden
Hallo, Ik heb sinds vorig weekend mijn droomjurk gevonden bij een opendeurdag bij Mia Monta in Zottegem. Ik had hier een afspraak op 5 februari maar ben dus vroeger gegaan. Ik had echter ook al een afspraak gemaakt bij Robel in Roeselare omdat ze d...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 22-1-2013 11:13:23

caroline
Ervaringen Youniek Turnhout
Welk bruidje heeft ervaring met Youniek in Turnhout? Aan welke prijzen mag je je daar verwachten?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 13 21-1-2013 22:27:28

ellen
Ik verkoop met heel veel spijt in het hart mijn kleedje dec.2012 kort model,stijlvol en speels....
Hoi dames, Met zeer veel spijt verkoop ik dan toch mijn kleedje,ik heb er enorm veel positieve reacties opgekregen en voelde me er super in,het is een kort model,speels en stijlvol en ik heb het aangekocht in Antwerpen bij Le Chapeau,alsook een stol...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 21-1-2013 22:18:33

Lieve
In welke bruidsmodezaken kan je gaan passen zonder afspraak?
Ik zou graag willen weten in welke zaken je mag gaan passen zonder afspraak. Nemen jullie altijd iemand mee of zijn er onder jullie die gewoon alleen voor een kleed gaan zien. Ik ben het zo gewoon om altijd alleen te gaan winkelen.  Ik weet ze...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 12 21-1-2013 21:03:13

leentje
goedkoop trouwkleed Leyten
Hallo bruidjes, Ik zit al enkele weken op dit forum en heb zelf nog niets gepost. Dit is dus de eerste voor mij. Ik trouw op 23 november 2013, onze zaal hebben we al, de dj ook en ook de traiteur. dat is toch al iets :-) Nu ben ik op zoek naar een tr...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 21-1-2013 18:17:12

caroline
Bruidsjurk twijfels
Ondertussen mag ik zeggen dat ik toch al heel wat jurken gepast heb. Vorige week in Luik dacht ik echt dat ik mijn jurk gevonden had. Na zaterdag nog even in Antwerpen (Jagré) geweest te zijn, slaat de twijfel toe. Ook daar heb ik een prachtige ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 15 21-1-2013 16:49:48

evy
Bruidsmode Koonings in Deurne of Bruidsmode Covers in Utrecht
Heeey bruidjes, heeft iemand ervaringen met deze winkels? Het lijken me allebei mooie winkel. Bij welke winkel zou ik eerst gaan? twijfels :-s Hoe ging dat bij jullie? Hebben jullie prijzen van éénzelfde jurk vergeleken in verschillende w...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 20-1-2013 15:14:57

Ellen
Zucht
Ik ben niet tevreden met mijn huidige trouwjurk en wil deze graag verkopen. Probleem is hoe krijg je dit snel verkocht? Ik moet eerst deze kunnen verkopen voor ik een andere kan kopen anders is er geen budget voor een nieuwe :( Iemand interesse in e...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 20-1-2013 3:23:05

Evy
Mijn kleed is er!
Hey bruidjes in spé Net telefoon gekregen van de bruidswinkel waar ik mijn kleed gekozen heb. Mijn kleed is aangekomen en mag hem gaan passen op 23 februari. JOEPIE ik ben super blij.
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 19-1-2013 14:10:41

Nathalie
Joepie Kleedje gevonden!!
Oooh ik ben zo blij! Mijn dag kan niet meer stuk!! Ik had op 5 februari een afspraak met Mia Monta in Zottegem. Nadat ik op de website nogmaals had gekeken, zag ik dat het opendeurdag was sinds gisteren. Ik heb dus de mama en de zus opgetrommeld om ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 19-1-2013 13:58:16

charlotte
ketting
beste medebruidsjes ik heb mijn ketting gekozen voor bij de jurk maar nu ben ik niet zeker of het kleur niet te veel verschilt met de jurk nemen julie de jurk mee naar de winkel? iemand die daar ervaring mee geeft? mvg
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 19-1-2013 12:27:46

Stephanie
Trouwkleed verkopen...
Hey Ik ben 31 december getrouwd en alles is super verlopen!!!! Mijn trouwkleed was ook fantastisch, maar het is te groot om bij te houden. Ook moeilijk om in mijn kast te hangen. Heeft er iemand al ervaring met het verkopen van haar trouwkleed? Het ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 19-1-2013 11:03:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info