Nu Online
Momenteel zijn er 653 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Locaties - Feestzaal

tinne
is dit raar om te doen?
hallo, Heeft er iemand ervaring om een trouwfeest in centerparcs te doen? wij dachten er aan om daar een cottage af te huren en daar ons intiem feestje te houden wij zijn maar met 16 personen !! dan kan iedereen ineens overnachten en s'morgen lekker ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 7-2-2013 15:50:30

Mandy
Op zoek naar locatie regio West-vlaanderen (zuidwest)
Hoi, Wij zijn op zoek naar trouwlocatie, dus locatie voor receptie, feest en ceremonie. Regio Zuid/West-Vlaanderen, ik wil geen traditionele trouwzaal maar liever een hoeve of schuur met mooie tuin en eventueel een vijver (ik weet het, misschien iet...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 7-2-2013 14:15:05

Mandy
Op zoek naar locatie regio West-vlaanderen (zuidwest)
Hoi, Wij zijn op zoek naar trouwlocatie, dus locatie voor receptie, feest en ceremonie. Regio Zuid/West-Vlaanderen, ik wil geen traditionele trouwzaal maar liever een hoeve of schuur met mooie tuin en eventueel een vijver (ik weet het, misschien iet...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 7-2-2013 14:15:02

wendy
Feestzaal Antwerpen
Binnen 6 maanden is het eindelijk zo ver maar aangezien dit op korte tijd is zijn wij aan het zoeken naar een feestzaal in Antwerpen liefst aan de kanten van het centrum Antwerpen.Iemand enige idee's naar een goedkope maar gezellige zaal . Dank julli...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 7-2-2013 13:20:02

Charlyn
Feestzaal!
Beste bruidjes... Heb zopas een mailtje gestuurd naar de feestzaal om deze te bevestigen. Fingers crossed!
Locaties - Feestzaal Reacties: 9 7-2-2013 11:24:49

Sofie
d' Oude Tallonfabriek Zwevezele
Heeft iemand hier ervaring mee?  Kan iemand me zeggen waar ik foto's of een website kan vinden??? Thanks
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 6-2-2013 20:29:37

katrien
Drankenforfait
Hallo allemaal, de zaal die onze voorkeur heeft werkt niet met een drankenforfait maar rekent de flessen en consumpties. Dat maakt het voor ons moeilijk om in te schatten hoeveel het gaat kosten. Zijn er nog meer mensen die zo een zaal hebben? En wa...
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 6-2-2013 18:15:37

Nick
Traiteur gezocht
Hallo allemaal, Ik ben nog op zoek naar een goede traiteur voor mijn trouwfeest. Regio antwerpen en limburg Alvast bedankt voor jullie reacties!!!
Locaties - Feestzaal Reacties: 5 6-2-2013 10:25:28

Sofie
regio Brugge
Wij zijn nog op zoek naar een gezellige feestzaal voor een wintertrouw regio Brugge.   Wij trouwen op 14 december en houden van de kerstsfeer.  Dus het mag een warme zaal zijn...  maar ook niet ouderwets!!! Onze regio is groot...  ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 5-2-2013 19:41:10

Marjan
zilvermeeuw Mol
Hey,  Ik vroeg me af of mensen ervaring hebben met de zaal de zilvermeeuw in Mol. Wat is hun capaciteit en hun prijs ongeveer?  Nu ik heb gehoord dat de samenwerking met Groep Eyck is stopgezet. Weet iemand wie deze heeft overgenomen?
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 5-2-2013 15:53:08

natascha
Rent a lounge
Dag bruidjes, Iemand ervaring met Rent a lounge? Wij zouden met hen willen samenwerken voor het aankleden van de parochiezaal. Bedankt!
Locaties - Feestzaal Reacties: 10 4-2-2013 12:58:46

Leen
domaine de jaurieu
Hallo, kent er iemand iets van prijzen van Domaine de jaurieu?
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 4-2-2013 12:22:05

Stephanie
QC Stables Sint Niklaas
Hey iedereen, Iemand ervaring met de QC Stables in St Niklaas ?  x.
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 3-2-2013 20:25:29

Fien
Zaal versieren
Wij hebben een zaal op het hoog, waarbij we zelf alles doen: eten (catering ;)), tafels en stoelen en bijgevolg ook versiering. Heeft iemand hier originele ideetjes voor? Of leuke sites met versiering? Ben al in AVA geweest, maar zie graag voorbeelde...
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 3-2-2013 20:17:50

katrien
De witte meren
Hallo, Heeft er iemand ervaring met feestzaal de witte meren in keerbergen? De locatie geeft ons wel een goed gevoel maar we kunnen zo moeilijk inschatten hoe het echt gaat zijn. Op hun website staan ook bijna geen foto's. Verder is het ook moeilij...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 3-2-2013 19:02:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info