Nu Online
Momenteel zijn er 803 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen

julie
Aantal uitnodigingen
Hoi dames,   Wij hebben een gastenlijst die voor 95% definitief is. Vanavond gaan we naar de drukker, uiteraard moeten wij nog niet het definitief aantal uitnodigingen doorgeven. Maar hoeveel uitnodigingen bestellen jullie extra voor receptie...
Uitnodigingen Reacties: 3 25-1-2011 9:03:23

Ellen
vermelding uitnodiging
Diegene die voor gemeente en kerk trouwen Vemelden jullie beide op de uitnodiging of enkel de kerk dan ???
Uitnodigingen Reacties: 12 25-1-2011 8:48:40

Bjoke
Elkaartje uitnodigingen
Hallo,   Heeft er iemand ervaring met http://www.elkaartjeshop.nl/ ? Hebben hier een leuke uitnodiging gevonden....
Uitnodigingen Reacties: 2 24-1-2011 23:11:12

evy
drukker uitnodigingen kempen
hallo,   Wij willen eens gaan kijken voor onze uitnodigingen. Ideeen opdoen en concreet ons idee laten uitwerken. Kent er iemand een goeie drukker of een ander plaats waar je uitnodigingen kan laten maken in de kempen?   mercikes alva...
Uitnodigingen Reacties: 2 24-1-2011 19:04:22

Brecht
Leuk tekstje om enveloppe/geld te vragen
Gisteren het voorontwerp voor onze uitnodigingen ontvangen, en moeten eerlijk zeggen, het ziet er goed uit! Nu zijn wij voor onze uitnodigingen nog op zoek naar een leuk tekstje/rijmpje om de mensen erop te wijzen dat we liever een enveloppe krijgen ...
Uitnodigingen Reacties: 9 24-1-2011 10:02:52

Lesley
gedichtje op uitnodiging ivm cadeau...
Hoi hoi, Wij zouden op onze uitnodigingen graag volgend tekstje zetten, maar de laatste zin is nog niet helemaal wat we zoeken omdat 'komen' en 'bekomen' nogal hetzelfde is...of vinden jullie dat dit wel past? Of hebben jullie een ander leuk idee? ...
Uitnodigingen Reacties: 13 23-1-2011 10:01:20

Benjamin en Sara
frustratie uitnodigingen; werk voor niks
Hey allemaal, 126 dagen voor den trouw. Uitnodigingen allemaal af, en in enveloppen gestoken. 3 dagen geleden kregen we echter een brief van de gemeente. Beste, vanaf 18 januari wordt uw nieuwe huisnummer... Zucht, oponze uitnodigingen staat gele...
Uitnodigingen Reacties: 18 21-1-2011 18:15:05

joyce
**vervolg** @ Kelly: ervaring Vistaprint zoals beloofd :-)
hoi,   In mijn vorig forumbericht (http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=296127&subject=Kelly-ervaring-Vistaprint-zoals-beloofd) had ik geschreven dat er een foutje zat in de afwerking van de receptiekaartjes in glansafwerking. We...
Uitnodigingen Reacties: 2 21-1-2011 16:35:22

joyce
@ Kelly: ervaring Vistaprint zoals beloofd :-)
hoi Kelly,   Zoals beloofd hier onze ervaring met Vistaprint.    We hebben vandaag onze bestelling aangekregen (besteld op 06/01 en voor trage verzending gekozen: +- 21 dagen volgens Vistaprint).   Onze uitnodigingen in linnen afw...
Uitnodigingen Reacties: 12 20-1-2011 20:50:35

Peggy
Hoe Formuleren ?
Hallo bruidjes ,   Ik heb een vraagje . Wij trouwen op 15 april 2011 en zijn zo stilaan aan het ontwerp van de uitnodigingen begonnen . We zijn nu naar een manier op zoek om onze ouders mee op de uitnodiging te vermelden . Wat ons echte...
Uitnodigingen Reacties: 6 20-1-2011 9:38:45

wendy
ouders vermelden op uitnodiging
 Wij zijn bezig met het samenstellen van onze uitnodiging. Ik blijf toch maar twijfelen over het vermelden van ouders of niet. Wij wonen al bijna 4jaar samen. Wie vermeld wel of niet zijn ouders?   Als iemand een voorbeeld heeft van de...
Uitnodigingen Reacties: 13 20-1-2011 8:57:38

Liselotte
Buitenlandse gasten!
   Dag bruidjes!   Nog een 5-tal maanden en dan is het zover! Ik ben volop aan het stressen (haha), ik had nochtans gezegd dat ik niet ging stressen, maarja...   Mijn verloofde en ik hebben enkele vrienden die in het bui...
Uitnodigingen Reacties: 3 18-1-2011 9:35:22

Stephanie
Karikaturist
Ej iedereen,   We spelen met het idee om een karikatuur van ons te laten maken voor op onze uitnodiging. Ken iemand een goede karikaturist en kan je me gegevens van die persoon bezorgen? Alvast mercikes!   -x-
Uitnodigingen Reacties: 4 17-1-2011 22:39:53

lies
bevestigingsdatum
Hoi Allemaal,   Er zijn waarschijnlijk al andere die deze vraag gesteld hebben, maar vond het niet onmiddellijk terug. Wij trouwen op 16 april. ongeveer een week voor die datum moeten wij alles doorgeven naar de zaal. Nu vroeg ik mij af welk...
Uitnodigingen Reacties: 10 17-1-2011 13:27:02

saartje
trouwuitnodiging met foto kindje
Hallo,   Wij trouwen op 22 juli 2011 en ik zou graag een paar voorbeelden hebben van trouwuitnodigingen. Wij hebben een dochter die nu 2,5 jaar is en zouden haar er graag bij betrekken. Zijn er aanstaande bruidjes (of reeds getrouwde) die daa...
Uitnodigingen Reacties: 4 17-1-2011 10:36:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info