Nu Online
Momenteel zijn er 419 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Elien
Spannend, trouwdatum één jaar vervroegd
Hallo Mede-bruidjes en bruidegommen, mijn vriend en ik hebben ons een maand geleden verloofd en we waren van plan om in de zomer van 2015 te trouwen.  Nu blijkt het vlotter te lopen dan gedacht en denken we eraan om in september 2014 te trouwe...
Voorbereiding Reacties: 8 14-4-2014 20:17:21

bieke
oeps... 4/4/2015
Bij het kiezen van onze datum hebben we absoluut niet gekeken naar de feestdagen... Mss had ik dat beter wel gedaan :-) Wij trouwen op 4/4/2015... de dag voor pasen, blijkbaar. Toen ik vorige week de datum wou vastleggen voor de wettelijke trouw, ble...
Voorbereiding Reacties: 7 14-4-2014 15:54:53

inge
Burgerlijke trouw en trouwen voor kerk
Beste allen, Wij gaan beginnen met de voorbereidingen voor onze trouw, maar zitten uiteraard nog met een aantal vragen. Is het gebruikelijk dat de datum van de burgerlijke trouw anders is dan de datum waarop we trouwen voor de kerk en waarop het fee...
Voorbereiding Reacties: 7 14-4-2014 8:40:12

Charlotte
Meh
Ik moet even stoom afblazen. Met nog 31 dagen op de teller ben ik tot nu toe eigenlijk nog heel rustig (tegen alle verwachtingen in) en is mijn ventje degene die zo wat begint te stressen. tot vandaag. Sinds we verloofd zijn loopt het heel moeilijk t...
Voorbereiding Reacties: 5 14-4-2014 0:50:53

claudia
Vrijgezellen feest gehad!
Met nog 95 dagen op de teller heb ik gister mijn vrijgezellen feest gehad en hat was een super dag om nooit meer te vergeten. Ik heb een verslagje met een paar foto's op mijn facebook staan. https://www.facebook.com/claudia.extra#!/claudia.extr...
Voorbereiding Reacties: 4 13-4-2014 21:53:23

kelly
Bedanking kindjes die naar kerk komen...
Hoeveel stuks voorzien jullie, zoals bv. zakje snoep, om aan de kindjes te geven die naar de kerk komen en iets afgeven na de mis?
Voorbereiding Reacties: 10 13-4-2014 13:23:28

Sarah
live, cd of koor kerk
Dag iedereen Maken jullie gebruik van live muziek (door iemand die speelt), gewoon cd's of een koor? groetjes
Voorbereiding Reacties: 2 12-4-2014 12:09:43

Wendy
Dagindeling
Hallo allemaal!Ik ben heel benieuwd hoe jullie dagindeling eruit zag tijdens jullie trouwdag?  Momenteel ben ik nog een beetje zoekende hoe ik onze dag wil indelen. Ons kerkelijk huwelijk staat momenteel vast op 14u (maar dit kan ik uiteraard a...
Voorbereiding Reacties: 4 11-4-2014 21:24:13

Karolien
Euforisch
Hallo  dames, Ik ben echt euforisch. Ons zelfgemaakt "save the date-kaartje" is klaar en we hebben juist beslist om ook onze uitnodigingen en naamkaartjes op dezelfde manier te doen. Morgen gaan we nog naar een zaal kijken en hopelijk kunnen we ...
Voorbereiding Reacties: 4 11-4-2014 19:28:58

wendy
voor de vriendinnen en mama's een suprise doos
he bruidjes zijn er die aan de close vriendinnen en mama's een doos of zak geven met wat spulletjes in zoals zakdoekjes, lipgloss enz...ik heb zo n doosjes (vorm hart) gekocht en vandaag langs binnen met letters die ik heb uitgekn...
Voorbereiding Reacties: 3 11-4-2014 16:14:11

Elien
Weddingplanner of niet?
Hallo Allemaal, ik heb eindelijk een manier gevonden om ons droomhuwelijk waar te maken. Alles moet nog geregeld worden, maar dat zien we wel zitten om met twee te doen. Echter zou ik wel iemand nodig hebben die de dag zelf alles in goede banen leid...
Voorbereiding Reacties: 10 11-4-2014 14:29:53

Niki
Vorige week nogal verrassend & onverwacht nieuws gekregen....
De voorbije week is nogal een rollercoaster van emoties geweest voor ons... Wij hebben vorige week... 40 dagen voor ons huwelijk... het nieuws gekregen dat ik al 4 maanden zwanger ben!!! We wisten het helemaal niet (ben aan de Cerazette-pil, niks b...
Voorbereiding Reacties: 13 11-4-2014 13:40:57

Marthe
Kostprijs trouw 300 personen
Hoi iedereen, wij geven in september ons trouwfeest en hebben nogal uitgebreide vriendengroepen door de engagementen die we opnemen... Daarom willen we 300 personen vragen. Ondertussen zijn een deel van de kosten al duidelijk aan het worden en ik m...
Voorbereiding Reacties: 16 11-4-2014 13:32:43

Nikki
Trouwdatum.
Heey!Hoe hebben jullie jullie trouwdatum gekozen?We wilden graag trouwen op 15/05/2015, maar dat gaat niet want de gemeente werkt niet die dag. Nogal teleurstellend ....Maar ja, dus nu een andere datum kiezen ... wat ons niet zo makkelijk ...
Voorbereiding Reacties: 22 11-4-2014 13:10:25

tinne
frietmobiel
dringend goede frietmobiel vlaams brabant, kampenhout gezocht! alle hulp welkom! thanx!!!
Voorbereiding Reacties: 13 11-4-2014 11:23:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...