Nu Online
Momenteel zijn er 609 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Letitia
VOOR DEMEREAU
Ik heb toch wat zenuwen gehad als één van de waiters een volle plateau drank op johan zijn oom heeft laten vallen, en als de kinderen een groote vaas omver gelopen hebben, maar tis rap voorbij gegaan eens de feest begonnen is! En veel echo'...
Andere Reacties: 1 17-5-2004 13:21:52

Letitia
Raad voor wie nog moet trouwen....
Johan en ik zijn een week getrouwd, en hoewel alles goed is gegaan, vind ik dat men op een eigen huwelijk niet zo veel kan genieten als op een ander zijn huwelijk... Een goede raad meisjes: "geniet ervan", van elk moment,want we zijn é...
Andere Reacties: 1 17-5-2004 12:54:28

cindy
Aan Evie
Hey Evie,Wij trouwen in feestzaal "De Snip" te Moorsel.Wij zijn nog nooit in de Waerboom geweest maar onze cameraman is daar al meerdere malen geweest en hij zegt dat het daar de max is.Dus het zal zeker een geweldig feest worden voor julli...
Andere Reacties: 1 12-5-2004 22:29:05

sigrid
visagiste
Kent iemand een visagiste in de buurt vqan Boutersem - Tienen of leuven die op zondag 22 augustus mij professioneel wil opmakenalvast bedankt
Andere Reacties: 1 12-5-2004 10:35:55

katrien
Veel succes
Voila, Onze trouwdag zit erop, Wij wensen aan iedereen die nog moet trouwen dit jaar en de komende jaren veel succes en plezier met de voorbereidingen en hun hwelijksdag zelfAls je nog vragen hebt stel ze maar gerust.Groetjes Peter en Katrien
Andere Reacties: 3 11-5-2004 11:47:53

Tekst op uitnodiging?
Hoiaangezien we al een tijdje samen wonen zouden we liefst geld vragen, om een mooie huwelijksreis te maken.heeft iemand een ideetje voor een rijmpje/tekstje voor op de uitnodiging?
Andere Reacties: 7 10-5-2004 19:29:32

liesbeth
hulp kevers
wie kan mij helpen om aan de kerk van gembergen 19 juni kevertjes te verzamelen en als we dan zouden buiten komen die dan zouden toeteren. mijn vriend is gek van kevertjes.
Andere Reacties: 1 10-5-2004 19:19:16

Letitia
WIJ ZIJN EINDELIJK GETROUWD
Hey allemaal!! We zijn zaterdag getrouwd en het was fantastich!!! Het was heel koud maar gelukkig is het droog gebleven. Mijn kleed is wel helemaal vuil! Het was in elk geval het schoonste dag van mijn leven, geen twijfel der over!! Geniet ervan mens...
Andere Reacties: 7 10-5-2004 10:03:55

katrien
aanbrengen ringen kerk
Hallo allemaal,Heeft iemand leuke ideetjes voor het aanbrengen van de ringen in de kerk? We hebben 3 bruidskindjes. De 2 meisjes hebben een klein boeketje vast en het jongetje is nog te klein (1,7 maand). Wat moet ik doen????Bedankt voor de tips,Katr...
Andere Reacties: 3 10-5-2004 7:33:54

Katleen
Goede websites voor koppels die op trouwen staan?
Hoi, Kennen jullie nog goede websites waar je terecht kan als je 'binnenkort' (16 juli 2005) gaat trouwen? Bedankt voor jullie reacties. Groetjes, Katleen & Erik - 16 juli 2005 -
Andere Reacties: 6 8-5-2004 12:47:28

Emmely
rembo gekocht...
Hallo,Ik heb mijn rembo jurk gekocht en 20 augustus is de dag dat ik hem lang dragen mag... Wie kocht ook een rembo?groetjes,Emmely
Andere Reacties: 5 7-5-2004 7:26:32

cindy
aan evie : bruidjes metamorfose dag
Hey Evie,Da's heel tof dat je ook gewonnen hebt.Mijn verloofde had me ingeschreven maar hij kan spijtig genoeg niet meekomen.Hij doet 1x per jaar mee aan een minivoetbaltoernooi en dat is juist nu zondag.Ik kom waarschijnlijk met mijn moeder.Ik weet ...
Andere Reacties: 5 6-5-2004 20:30:32

cindy
magische bruidjes metamorfose dag
Hey,Ik ben één van de gelukkigen die de wedstrijd van magische bruidjes metamorfose dag gewonnen heeft.Ik kijk er echt naar uit.Zijn er nog personen die gewonnen hebben?Groetjes, Cindy
Andere Reacties: 1 6-5-2004 15:56:51

catherine
voor katrien
hoi katrien,ik las net dat je je trouwkleed ook gehaald hebt bij dianna david. ik ben van dendermonde en trouw daar voor de kerk.ben jij de katrien van op het forum die ook van dendermonde is?catherine
Andere Reacties: 1 5-5-2004 20:58:36

Liesbet
wanneer beginnen passen voor trouwkleed?
Hoihier ben ik weer...hoe lang op voorhand begin je best met passen voor een trouwjurk? Als ik de verkoopster van de winkel waar ik naar belde moet geloven, begin ik nu best te passen, als ik nog genoeg keuze wil hebben. Ik heb mijn zinnen gezet op e...
Andere Reacties: 10 4-5-2004 11:57:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...