Nu Online
Momenteel zijn er 604 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Marije
Foto's
Hallo iedereen,Wij gaan 1 julie trouwen in het heemsteedse raadhuis.. Daarna gaan we foto's maken maarr... Een mooie buiten locatie hebben we al want het bos ligt er naast, wat we dus niet kunnen vinden is een mooie plek om foto's te maken als het bi...
Andere Reacties: 2 9-4-2004 15:33:06

Evie
Wat doet de familie tijdens de fotoreportage?
Wij trouwen 4 september 2004. Onze huwelijksviering begint om 14u en zal dus rond 15u eindigen. Zo hebben wij nog ruim voldoende tijd om foto's te nemen met de fotograaf. Maar wat moet er ondertussen gebeuren met de familie? De eerste receptie za...
Andere Reacties: 10 8-4-2004 11:50:33

catherine
Drukkerij in de buurt van Gent
Hallo,Weet er iemand een goede drukkerij zijn in het gentse? We zouden graag een aantal voorbeeldboeken halen om ideeën op te doen. Alvast bedankt!Catherine
Andere Reacties: 1 7-4-2004 21:32:07

Marjolein
trouwgelofte
Hallo,ik ben bijna klaar met het samenstellen van ons misboekje maar heb nog een probleem.Wij zouden onze trouwgelofte graag zelf schrijven, maar geraken er maar niet uit. Doet iemand van jullie dit ook en kunnen jullie mij misschien helpen?Groetjes,...
Andere Reacties: 4 7-4-2004 15:18:45

Marjan
Bruidswagen
Wij zijn nog op zoek naar een bruidswagen. Wij trouwen enkel voor de wet. Het is enkel voor het vervoer van thuis naar het gemeentehuis en dan naar onze receptie (allemaal in Wilrijk bij Antwerpen). Maar dat is alles, we willen er dan ook liever niet...
Andere Reacties: 3 6-4-2004 16:31:54

karen
Wie trouwt er op 14 augustus 2004?
Hallo allemaalFilip en ik trouwen op 14 augustus 2004, zijn er misschien nog mensen die op deze datum trouwen? Zou fijn zijn om te weten.Groeten Karen
Andere Reacties: 10 29-3-2004 18:52:16

Kathleen
Ceremoniebus
Weet er iemand toevallig adressen van maatschappijen die ceremoniebussen verhuren (eventueel met ceremoniemeester) ? Liefst wel in regio Antwerpen. Wijzelf zijn van Deurne/Borgerhout. Ik had een mooie bus gevonden, maar die hebben ze niet meer ter...
Andere Reacties: 8 29-3-2004 18:14:38

catherine
Help! Welk trouwkleed moet ik kiezen??
Hallo, Ik twijfel tussen twee kleedjes... Vind ze allebei mooi en kan niet kiezen. Het ene is van Ann Huybens in Gent en het andere van Diana David in Meise. Heeft er iemand ervaring met deze winkels?Groetjes
Andere Reacties: 4 27-3-2004 18:41:13

Patty
Aan Marjolein 18 september 2004
Hallo,Ik ben blij dat ik eindelijk iemand gevonden heb die waarschijnlijk dezelfde moeilijkheden ondervind ivm het regelen van ons huwelijk.Wij trouwen in Houthulst wettelijk en 's middags in eeklo kerkelijk. Ik zag dat dit bij jou ook ongeveer het g...
Andere Reacties: 2 26-3-2004 21:37:10

Leslie
Rent - a - priest
Wie heeft er al ervarig gahad met dit soort viering? Hoe zit de opbouw in elkaar en hoe was jullie ervaring? Graag had ik ook geweten wat ongeveer de richtprijs is. Alvast bedankt!
Andere Reacties: 2 20-3-2004 10:33:02

els
trouwjurk: rembo styling
Hoi,Ik ben verliefd geworden op de ontwerpen van Rembo styling. Heeft iemand een idee aan welke prijs ik me kan verwachten?groetjes,Els
Andere Reacties: 4 19-3-2004 11:46:15

nele
Bruidschoenen...
Hey allemaal! Weet iemand waar je mooie bruidschoenen kan kopen in regio oost-west Vlaanderen of Antwerpen? Bedankt! Nele
Andere Reacties: 6 19-3-2004 11:08:46

Nancy
Trouwring in titanium?
Hallo,Nog een vraagje, wij zouden onze trouwringen in titanium willen, van Amici, heeft er iemand ervaring mee of die lang mooi blijven etc?Bedankt !Nancy
Andere Reacties: 5 17-3-2004 15:50:34

Isabelle
amerikaans huwelyk
Hallo,Wy gaan trouwen op 18 juni 2005 !!! Op zen amerikaans dus de kerkplechtigheid bevindt zich buiten in de tuin van de zaal. Ook huren wy geen auto's omdat wy allebei een moto hebben en dan nog dezelfde dus ryden we met de moto's naar het stadhuis...
Andere Reacties: 5 16-3-2004 17:39:26

anja
aan iedereen bedankt
ik bedank iedereen die op onze vragen gereageert hebben en ons geholpen hebben door wat steunende woorden te schrijven en raad te geven bij de dingen die we niet wisten of niet vonden met de voorbereiding van ons huwelijk.5 maart is een dag dat voor ...
Andere Reacties: 1 7-3-2004 17:32:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...