Nu Online
Momenteel zijn er 560 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Anne
Met of zonder bruidskindje?
Hey! Ben al een weekje op deze site aan het rondneuzen en heb al leuke nieuwtjes opgedaan, waarvoor dank! :) Nu vroeg ik me iets af. In de familie hebben we slechts 1 nichtje die als bruidskindje zou kunnen spelen. Is het mogelijk gewoon zonder brui...
Ideeën Reacties: 8 23-10-2012 19:58:28

sabrina
volkswagen busje
Hoi allemaal, Ik ben op zoek naar een ouderwets volkswagenbusje.  Iemand een idee?  Dankjewel!
Ideeën Reacties: 4 22-10-2012 16:02:56

Thalia
Save the date
Hey bruidjes, We wilde eigelijk eerst geen save the date-gedoe doen,maar we kwamen ineens op het idee om toch iets te doen.We zouden graag een filmpje maken met foto's die we al hebben van ons(en gezin),heeft er iemand soms wat voorbeelden van zo'n ...
Ideeën Reacties: 3 22-10-2012 13:17:32

lieven
hapjes en kleine knabbeling
We zoeken ideeën ivm eten op onze trouwdag, daar we niet het klassiek patroon willen volgen. Willen eigenlijk een avondvullend, low-budget en doorlopende receptie geven en niet het aan tafel schuivend tot aan de nek volgepropt en grijpend naar d...
Ideeën Reacties: 5 21-10-2012 13:28:09

Sarah
suikerhartjes
Hey Waar hebben ze goedkope suikerhartjes (grote verpakking)... en hoe duur zijn ze? Heb al gehoord: action, kruidvat.... Nog plaatsen waar ze goedkoper zijn of zo??? Graag jullie advies en tips groetjes
Ideeën Reacties: 6 19-10-2012 22:01:19

lien
etsy
ik ben helemaaaaaal geen fijn van online shoppen. Ik denk altijd het ergste: dat het product dat je besteld hebt rommel is, dat het product niet aankomt, ... Maaaaar, ik hoorde jullie altijd zo positief praten over etsy dat ik het erop gewaagd heb en...
Ideeën Reacties: 8 19-10-2012 16:57:38

Ineke
Te koop: bedankdoosjes (nog 14stuks)
Witte plexi kubusjes te koop met deksel van BB collections 14 stuks aan 8,00 euro excl verzending. Staat: nieuw! Ik had doorzichtige nodige maar heb de verkeerde besteld! Bij interesse of meer info: ineke.dormaels@hotmail.com
Ideeën Reacties: 0 18-10-2012 22:27:43

Marlies
Tafeldecoratie
Iemand een ideetje voor tafeldecoratie op ronde tafels? Wij zullen een zwart tafelkleed laten leggen en twijfelen nog tussen roze of rode details.  Ik zag graag witte kandelaars, maar aangezien we 30 tafels hebben, en dus 30 kandelaars zouden no...
Ideeën Reacties: 4 18-10-2012 22:20:59

Natascha
Bedanking
Even peilen naar jullie gedachten hieromtrent: in het pakket van de fotograaf zijn bedankingskaartjes met onze foto inbegrepen. Nu krijgen wij deze niet de avond van het feest zoals ik hier al las, maar pas nadien, omdat de fotograaf niet aan kwalite...
Ideeën Reacties: 7 18-10-2012 17:40:35

Vanessa
ring... ppffff
hey bruidjes Aangezien mijn ventje zijn ring laat tatoeren wegens beroepsdoeleinden, moet ik dus voor mij alleen op zoek naar een ring aangezien ikzelf geen tattoo wil. ik ben helemaal geen ringenmadam en vind dit zooooo moeilijk. Op de trouwbeurs h...
Ideeën Reacties: 8 18-10-2012 16:54:10

christel
envlopdoos in vorm van hart
heb een envlopdoos te koop heb deze zelf langs wij trouwen gekocht  daar ik daar toch niks meer kan doen gr
Ideeën Reacties: 7 18-10-2012 9:42:08

Kim
bedanking
Even een vraagje. Op onze trouwdag zelf geven we 's avonds aan alle gasten een bedankingskaartje met onze foto op. Onze fotograaf kan hier al voor zorgen. Geef je naast dat bedankingskaartje nog iets anders bij of volstaat dit? Dank u wel
Ideeën Reacties: 6 18-10-2012 8:17:49

Vansteenbrugge
GRATIS INKOMKAARTEN *** TROUWBEURS AVELGEM ***
Beste bruidjes en bruidegoms, Als jullie nog iedeetjes willen opdoen, op 4 november gaat er een Trouwbeurs door in AVELGEM. Glaasje bubbels voor iedere bezoeker / Gratis: het nieuwste nummer van het bruidsmagazine "Trendy Trouwen" / Win een schit...
Ideeën Reacties: 0 17-10-2012 22:12:21

Leila
ceremoniewagens
heeft er iemand ideeen ? We dachten aan londense taxi's maar alle bedrijven die we aanschreven zijn al volzet op onze dag :( ook was dit best duur... Heeft er iemand  tips ? 
Ideeën Reacties: 2 17-10-2012 19:13:50

Annalisa
help Help
hallo dames en heren ik zoek leuke zotte en mega coole vrijgezellen - OPDRACHTEN - IETS LEUKS - STAD SPEL en noem maar op het is dringend
Ideeën Reacties: 2 15-10-2012 20:55:21
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...