Nu Online
Momenteel zijn er 644 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires

an
hand ringen
Aan welke hand draag je eigenlijk je trouwringen?   groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 20 14-5-2011 23:56:28

Kendra
Verlovingsring vs trouwring
Doe je je verlovingsring (die ik nu al een tijdje rechts draag om te wennen) uit op je huwelijksdag of laat je die aan? Alle aandacht moet toch naar de trouwring gaan?    
Kledij - Accessoires Reacties: 16 14-5-2011 22:06:39

Sara
vervolg miserie met de ringen
Hey allemaal,   een tijdje geledeze poste ik iets over de trouwringen. Mijn partner zijn ring was heel mooi en in orde. Mijn ring was een ander verhaal. De winkelier had de verkeerde ring besteld en de verkeerde maat. Dank u om naar u klan...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 13-5-2011 17:53:44

evy
juwelen provincie antwerpen of regio diest
hoi hoi,   ik had dacht ik men juwelen maar het is toch niet dat. ik ben dus nu op zoek naar een ketting/armband/ring samen met max van 100euro. Iemand tips, liefst in regio prov antwerpen of regio diest/hasselt...   groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 6 13-5-2011 11:36:14

sarah
zoektocht naar schoenen
Hallo iedereen, ik ben nu echt al zeer lange tijd naar schoenen aan het zoeken en ik vind mijn gading echt niet Is verdorie moeilijker dan de jurk vinden. Bij de bruidswinkel kan ik er bestellen, maar dan ben ik  verplicht ze te nemen. Ong...
Kledij - Accessoires Reacties: 11 12-5-2011 18:33:41

Eva
venetiaanse maskers
Hey wij trouwen dus op halloween.   Ikzelf zou een gothic (black/burgundy) trouwkleed dragen en mijn vriend gaat ook zwart/rood dragen. Nu zou ik heel graag voor op de foto's en voor tijdens het avondfeest twee venitiaanse maskers kopen (ben e...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 12-5-2011 13:08:49

Ineke
Kousen of geen kousen???
Hey allemaal   Ik wil graag even weten wat jullie onder jullie bruidskleed wel of niet dragen? Eigenlijk wel een rare vraag hé Dragen jullie kousen (soort van broekkousen of stay-ups) of niet? En zo ja, met jartellen of kousenband? Want...
Kledij - Accessoires Reacties: 20 11-5-2011 12:48:22

Joke
FDO: mijn ringen opgehaald
Hallo iedereen,   Na de laatste tijd wat negatieve dingen over Fede Di Oro gelezen te hebben op dit forum, begon ik ongerust te worden. Wij trouwen volgende week zaterdag en konden pas gisterenavond gaan kijken naar onze ringen. Aangezien ik een...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 11-5-2011 9:23:30

Babs
Gastenboek
Hoi iedereen,   Wij zijn op zoek naar een gastenboek, degene die ze in de AVA verkopen vinden we niet mooi. Voor een webshop ben ik niet echt te vinden, aangezien daar nog redelijk wat verzendingskosten bijkomen. Hebben jullie nog tips waar ...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 10-5-2011 20:57:14

Ellen
Frustratie bruidsschoenen en service Mia Monta
Beste bruidjes,   met nog 10 dagen op de teller, lijkt er nog zo veel dat moet gebeuren. Maar wat me het meest stoort, is de lakse houding van sommige mensen.   Op 19 september 2010 ben ik mijn kleed gaan kiezen en bestellen bij Mia Mo...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 10-5-2011 13:08:41

Brenda
soort trouwring
Dag bruidjes,   Ik hou niet zo van typische klassieke juwelen en draag dus ook nooit diamanten of zo. Al mijn ringen komen altijd van Christa Reniers en dus zou ik eigenlijk ook wel een ring van haar als trouwring willen. Maar mijn aanst...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 7-5-2011 11:19:58

Brenda
soort trouwring
Dag bruidjes,   Ik hou niet zo van typische klassieke juwelen en draag dus ook nooit diamanten of zo. Al mijn ringen komen altijd van Christa Reniers en dus zou ik eigenlijk ook wel een ring van haar als trouwring willen. Maar mijn aanst...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 7-5-2011 11:19:57

Hanne
Trouwringenen juweeltjes.
Hoi Bruidjes,   Ik weet dat ik nog heel veel tijd heb om trouwringen te zoeken, maar ik kwam een site tegen met wel heel mooie ringen op. Aangezien ze alles zelf ontwerpt denk ik dat er wel een aardig prijskaartje aanvast hangt. Heeft iemand v...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 6-5-2011 16:23:19

chrisje
Ze zijn gekozen
Hallo,        Met nog 92 daagjes, brrrrrrrr, 92 daagjes op de teller zijn we eindelijk onze trouwringen gaan kiezen, super vind ik ze... We zijn hier bij ons geweest bij een goudsmit die ze zelf ontwerpt en zelf maakt in e...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 4-5-2011 21:22:05

Evelyn
stola te koop
Prachtige Vilten Stola van Marjan Rijckenberg te koop. Niet gedragen wegens mooi weer op ons huwelijk in April. Interesse? Mail mij: evelyndemeersman@skynet.be
Kledij - Accessoires Reacties: 2 4-5-2011 20:38:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...