Nu Online
Momenteel zijn er 812 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen

mieke
ideetjes...
Ik wou graag origineel zijn, maar geraak nergens. Kort : Ikzelf Vlaamse, mijn bijna-echtgenoot Nederlander. Ik heb twee kinderen (8 en 10 jaar), we willen hen graag in het hele gebeuren betrekken (we trouwen met zijn vieren :-) ) Ik had graag ...
Uitnodigingen Reacties: 3 15-1-2011 17:23:35

Rieke
Aantal genodigden
Hoeveel mensen nodigen jullie uit voor de receptie en voor het avondfeest ?
Uitnodigingen Reacties: 17 14-1-2011 18:18:50

marta
uitnodiging informele tekst
kan iemand me een hint geven of een voorbeeld van de uitnodigingstekst zonder dat die al te formeel is, we nodigen vooral veel vrienden uit dus het mag wat losjes zijn. suggesties iemand? 
Uitnodigingen Reacties: 0 14-1-2011 16:19:40

Kelly
Uitnodigingen
Hela, hoeveel op voorhand versturen jullie jullie uitnodigingen? xx
Uitnodigingen Reacties: 7 11-1-2011 9:14:56

Kelly
iemand ervaring met vistaprint?
Hallo   Het ontwerpje van onze uitnodigingen heb ik zelf gemaakt en ik zou deze graag willen laten drukken via site's zoals vistaprint. Heeft iemand ervaring hiermee: is de kwaliteit ok en wat kan ik verwachten van de gepersonaliseerde envelo...
Uitnodigingen Reacties: 5 9-1-2011 22:43:44

julie
Uitnodigingen persoonlijk gaan afgeven.
Hoi,   Vandaag vroeg mijn tante me wanneer we langsgaan om ze persoonlijk uit te nodigen voor den trouw. Ik had hier echter nog nooit van gehoord want in onze familie is nog niemand getrouwd.   Blijkbaar moet ik de tantes en nonkels bel...
Uitnodigingen Reacties: 10 9-1-2011 20:08:42

lies
Kostprijs uitnodigingen
Hoi hoi,   even benieuwd welk budget jullie voorzien voor de uitnodigingen? Want heb er niet meteen een idee van maar vrees voor een behoorlijke hap uit het budget!   Thanks xxx
Uitnodigingen Reacties: 15 9-1-2011 17:37:14

Kelly
schoonouders van zussen en broers uitnodigen?
Hey iedereen   heb een klein vraagje; onze gastenlijst al volledig opgesteld, en dan komt schoonmoeder af dat we ook de ouders van vriend van mijn schoonzus moeten uitnodigen.   Dus mijn toekomstige man heeft 3 zussen met ieder ee...
Uitnodigingen Reacties: 14 8-1-2011 22:09:44

vanessa
tekstje uitnodiging
Joepie!  Vandaag fotograaf vastgelegd, uitnodigingen en bedankjes gekozen! Weeral heel wat dat van de lijst af kan.   Nu had ik voor jullie een vraagje.  Vooraan op onze uitnodiging zal een foto van onze 2 kindjes staan. Daarnaast ...
Uitnodigingen Reacties: 4 8-1-2011 15:51:15

marijke
onze uitnodiging,jullie mening aub!!
hallo,   het kort echt af voor ons!! wilde heel graag jullie mening hebben van onze uitnodiging!! het is wel iets speciaal,vooral ook omdat het onze tweede maal is dat we trouwen en we eigenlyk een dansfeest geven!!   wees maar eerly...
Uitnodigingen Reacties: 21 7-1-2011 18:25:50

DEBORAH
uitnodiging
Hallo bruidjes, Zetten jullie ook de grootouders op de uitnodiging of wordt dit niet meer gedaan? Plaatsen jullie deze dan eerst of eerste de ouders? Alvast bedankt.  
Uitnodigingen Reacties: 8 7-1-2011 11:59:22

Kirsten
partner op uitnodiging zetten of niet
Hallo,   ik heb een vraagje ivm de uitnodigingen. Zet je op de enveloppe altijd '& partner'? Of enkel indien je weet dat de persoon in kwestie een partner heeft? En wat indien je weet dat de persoon in kwestie geen partner heeft? Hoe zit het...
Uitnodigingen Reacties: 7 7-1-2011 10:03:48

Leontine
liever geen bloemen
Hoi,   Wij zullen na ons bruiloft op vrijdag en feest op zaterdag, zondag op huwelijksreis willen vertrekken. Hoe kan ik nu het beste op de uitnodiging heel kort verwoorden dat we dus liever geen bloemen of planten willen ontvangen? Eer we t...
Uitnodigingen Reacties: 7 7-1-2011 9:26:00

rebecca
bevestingen: mail of telefoon?
Dag iedereen,   Ik ben de uitnodigingen aan het opstellen en kom voor het volgende dilemma:   Op mijn voorbeelden van uitnodigingen staat bij elke vraag "bevestigen of u aanwezig kunt zijn voor ..." een telefoonnummer. Ons feest bestaat ech...
Uitnodigingen Reacties: 10 6-1-2011 15:55:05

Leen
Thuisadres op uitnodiging?
Hallo bruidjes en bruidegommetjes,   zetten jullie op de uitnodigingen ook jullie thuisadres? En zo ja waar? Op de uitnodiging zelf (helemaal onderaan??)? Of op de achterkant van de omslag als afzender?   Bedankt
Uitnodigingen Reacties: 8 6-1-2011 15:08:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info