Nu Online
Momenteel zijn er 652 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Glen
Wedding planning / coaching
Naast onze succesvolle fotografie afdeling (www.ifixcreations.be) zijn wij na een lange voorbereiding trots u iFix Event te mogen voorstellen. De nodige diploma's wedding planning / management staan reeds op ons palmares . Meer info kan u vinden op...
Voorbereiding Reacties: 0 20-9-2016 12:33:44

lies
Retro trouwkleed
Hallo, ik trouw volgend jaar 16 september 2017. Ik ben druk bezig op zoek naar het gepaste kleed. Maar al de sites die ik bezocht heb, hebben allemaal moderne trouwjurken, niet mijn stijl. Ik ben nogal fan van de jaren 50. Die korte jurkjes met peti...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 20-9-2016 11:12:51

stra
Feestzaal regio Lauwe-Wevelgem-Marke-Kortrijk
Hallo, Iemand leuke en betaalbare suggesties voor een feestzaal dichtbij? Mag ook een schuur / hoeve / zaal zijn die kan verhuurd worden in combinatie met een traiteur. Alvast bedankt !
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 20-9-2016 4:54:43

Veerle
Bloemist regio Waregem
Dag iedereen Wie kan tips geven voor een goede bloemist (prijs/kwaliteit) in de omgeving van Waregem? Zoveel voor bruidsboeket, aankleding kerk en feestzaal. Bedankt!
Bruidsboeket Reacties: 3 19-9-2016 17:02:43

angelique
ervaringen met 'Het Bruidsparadijs'
mensen die ervaring hebben met het bruidsparadijs in antwerpen?
Ideeën Reacties: 13 19-9-2016 10:13:45

Claudia
2 nieuwe Poirier-sluiers met kant TE KOOP
Ik wil graag iemand anders blj maken met de sluier(s) die ik zelf niet gedragen heb op mijn trouwdag (het werd te veel met de grote haarspeld die ik ook graag in wilde). Officieel is het 1 dubbele sluier, maar omdat ik niet wist welke ik wilde gebrui...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 19-9-2016 8:19:49

Lynn
Ceremoniemeester regio Leuven/Landen
Hey, Mijn vriend en ik trouwen 20 mei 2017 en we willen graag een persoonlijke ceremonie. Hiervoor zoeken we nog een (betaalbare) ceremoniespreker regio Leuven/Landen (feest is in Neerlanden). Iemand enkele referenties?
Ceremonie Reacties: 3 18-9-2016 1:00:02

Lynn
Aanbevelingen fotograaf + videograaf?
Beste collega bruidjes We zijn nu al een maandje verloofd en de voorbereidingen lopen goed, de feestzaal (Alta Ripa II in Oud-Turnhout) en de ceremoniespreker (Stories by Mabel) liggen vast EN we hebben een buitengewoon fantastisch verlovingsfeest a...
Video Reacties: 13 16-9-2016 20:26:00

Rick
Voorbereidingen starten
Hallo allemaal,  Wij gaan volgend jaar trouwen en we hebben tot nu toe enkel de fotograaf geboekt. Hoe lang op voorhand adviseren jullie de zaal te boeken en de ringen te bestellen? En weten jullie toevallig een leuke locatie in de buurt van An...
Voorbereiding Reacties: 5 16-9-2016 19:47:34

L.
trouwringen
Hallo, ik ben beginnen kijken voor onze trouwringen. Eerst ging ik absoluut voor witgoud maar toen ik te horen kreeg dat dat met de tijd veranderd van kleur ben ik enorm beginnen twijfelen... Nu wil ik eerder voor palladium gaan omdat het zijn kleu...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 16-9-2016 18:26:31

manou
Lint jurk
Dag dames, Vandaag beslist dat ik toch vind dat er iets mist aan mijn trouwjurk. Ik zou graag proberen of een lint (met een strik erin) het wat kan opfleuren. Hebben jullie hier ervaring mee? Waar best halen en voor welke breedte zou ik gaan? Ik ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 16-9-2016 17:14:12

Rina
mooie tuin voor receptie of high tea
Hallo Wij gaan geen trouwfeest geven, maar ofwel een receptie met hapjes of een high tea met taart in de namiddag (wij hebben al kindjes en de lijst met genodigden loopt op tot 180 personen). Kent iemand een mooie tuin met eventueel ook de mogelijk...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 16-9-2016 15:41:48

els
Romantische tuin gezocht regio kempen
hallo, Op 8/07/17 trouwen wij. Nu Zijn we natuurlijk opzoek naar een locatie. Ons droomhuwelijk is in een tent ergens in een romantisch (licht verwilderde ) tuin te trouwen. Mijn vriend is zelf muziekant en hij zou graag live optredes van zijn eigen...
Locatie Reacties: 3 15-9-2016 23:20:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...